ik vraag mij altijd af of ik de enige ben die deze shit gebruiktquote:Op woensdag 19 april 2023 12:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik ben niet zo handig, maar met de hulp van die dingen zelf moet het wel kukken
leuke om te volgen:
[ twitter ]
veel onzin over de toekomst van hem, maar hij draait dus allerlei experimenten met AI's
had ook een prompt voor chatgpt 4 die dan dienst kon doen als volledig automatische helpdesk voor het installeren van windows bijv, inclusief multiple choice menu bij elke stap
Is dat oke voor God?quote:Op woensdag 19 april 2023 14:11 schreef KingRoland het volgende:
Drink geen alcohol maar voor apple bandit maak ik graag een uitzondering
2-2quote:Op woensdag 19 april 2023 14:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hey maat. Wat denk je van donderdag?
Feyenoord, op weg naar weer een cup.quote:Op woensdag 19 april 2023 14:14 schreef Tjacka het volgende:
ik hoop echt dat Feyenoord gaat winnen
Feyenoord we houden van die club!!!
Geen (((vliegtuigen))) die de flat invliegen gelukkig.quote:Op woensdag 19 april 2023 14:16 schreef KingRoland het volgende:
Ga nooit naar rotterdam-zuid
Pure ghetto nog erger dan de bijlmer
Ben nog nooit in de bijlmer geweest maat. Maar Ijsselmonde is wel redelijk pauper ja.quote:Op woensdag 19 april 2023 14:16 schreef KingRoland het volgende:
Ga nooit naar rotterdam-zuid
Pure ghetto nog erger dan de bijlmer
oh ik snap nu je username pasquote:Op woensdag 19 april 2023 14:14 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Feyenoord, op weg naar weer een cup.
Correctie ben wel een keer op zuid geweestquote:Op woensdag 19 april 2023 14:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben nog nooit in de bijlmer geweest maat. Maar Ijsselmonde is wel redelijk pauper ja.
Dankzij God jaquote:Op woensdag 19 april 2023 14:16 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Geen (((vliegtuigen))) die de flat invliegen gelukkig.
Nee dan beter in de drechtsteden er tegenaanquote:Op woensdag 19 april 2023 14:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben nog nooit in de bijlmer geweest maat. Maar Ijsselmonde is wel redelijk pauper ja.
Dordrecht heeft ook wel pauperwijken ja. Centrum wel nice.quote:Op woensdag 19 april 2023 14:23 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Nee dan beter in de drechtsteden er tegenaan
Centrum van nice is ook tricky.quote:Op woensdag 19 april 2023 14:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dordrecht heeft ook wel pauperwijken ja. Centrum wel nice.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |