Eunice zei van de week dat ze een baardje wel leuk vond bij hem, misschien is hij er een aan het kweken voor haarquote:Op woensdag 19 april 2023 11:33 schreef xsaskiax het volgende:
JW loopt weer ongeschoren in de rondte, dan krijgt hij zo'n grijze waas over zijn gezicht en lijkt nog eens 10 jaar ouder....
Oww...quote:Op woensdag 19 april 2023 11:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
hij gaf haar een kus op haar hoofd, en toen nóg een
aha.......quote:Op woensdag 19 april 2023 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eunice zei van de week dat ze een baardje wel leuk vond bij hem, misschien is hij er een aan het kweken voor haar
Ze is te klein om haar onverwachts op de mond te zoenen denk ik Moet hij echt door zijn knieënquote:Op woensdag 19 april 2023 11:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
hij gaf haar een kus op haar hoofd, en toen nóg een
Verjaardag van Janet?quote:Op woensdag 19 april 2023 11:38 schreef Dotteke het volgende:
Is er bijna iemand jarig of zo omdat Wendy met die gingen bezig is? Of is ze prijsjes aan het maken voor iets?
prijzen voor het hoelahoep record poging gedoetje denkquote:Op woensdag 19 april 2023 11:38 schreef Dotteke het volgende:
Is er bijna iemand jarig of zo omdat Wendy met die gingen bezig is? Of is ze prijsjes aan het maken voor iets?
Nou dat dacht ik dus ook.. hij loopt ook altijd oneliners te roepen uit films en neuriet ook songs uit films..quote:Op woensdag 19 april 2023 11:37 schreef xsaskiax het volgende:
ik kan me vergissen, maar heeft Marciano het steeds meer over films/acteurs/karakters..... en het lijkt wel of hij steeds meer gaat proberen om ze na te doen en zich zo een bepaalde houding aan te meten....... op die lui wil gaan lijken/doen of hij ook zo is.......
(lastig te omschrijven)
Je hebt helemaal gelijk.Hij denkt Tony Montana te zijn.quote:Op woensdag 19 april 2023 11:37 schreef xsaskiax het volgende:
ik kan me vergissen, maar heeft Marciano het steeds meer over films/acteurs/karakters..... en het lijkt wel of hij steeds meer gaat proberen om ze na te doen en zich zo een bepaalde houding aan te meten....... op die lui wil gaan lijken/doen of hij ook zo is.......
(lastig te omschrijven)
volgende week 26 of 27 janet jarigquote:Op woensdag 19 april 2023 11:38 schreef Dotteke het volgende:
Volgens mij is Janet 27 april jarigquote:Op woensdag 19 april 2023 11:38 schreef Dotteke het volgende:
het is voor het hoela hoepen.. wortels ingepakt.. de 2 mini hoepels (zilver en goud door Janet gemaakt) in een paars papiertje en nog iets voor Mirthe. weet ff niet meer watquote:Op woensdag 19 april 2023 11:39 schreef ledn81 het volgende:
[..]
prijzen voor het hoelahoep record poging gedoetje denk
maar Sjenet is ook wel bijna jarig.
Bos wortelen voor Eunice als ze de GBR haaltquote:Op woensdag 19 april 2023 11:38 schreef Dotteke het volgende:
Gisteren; eerst geld,dan respect,dan vrouwen.quote:Op woensdag 19 april 2023 11:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou dat dacht ik dus ook.. hij loopt ook altijd oneliners te roepen uit films en neuriet ook songs uit films..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |