Dit vind ik nu een leuke Jeff.quote:Op woensdag 19 april 2023 11:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze bedankt hem, dank je wel lieve schat.
Ze doen het leuk samen en ze hebben ook een goede band met elkaar. Mooi om te zien
quote:Op woensdag 19 april 2023 11:22 schreef Flow3r het volgende:
Hoor JW nou : wij zijn leergierig, wij staan open voor mensen
Bern is er ook nog hequote:Op woensdag 19 april 2023 11:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat Jasper niet echt interesse heeft, het heeft iemand om tegen te kunnen praten.
Maar je weet het nooit met een drankje op, want dan slaat hij wel toe.
quote:Op woensdag 19 april 2023 11:25 schreef xsaskiax het volgende:
JW: dit is een kroon op jouw sportiviteit......... heeft iemand een teiltje voor me???? \____/
quote:Op woensdag 19 april 2023 11:25 schreef xsaskiax het volgende:
JW: dit is een kroon op jouw sportiviteit......... heeft iemand een teiltje voor me???? \____/
zij probeert het wel steeds om te buigen naar iets positiefs, maar hij gaat door en door met zeurenquote:Op woensdag 19 april 2023 11:25 schreef pingu66 het volgende:
Ik dacht dat toen Esther wegging JW veranderde, maar dat was van korte duur het blijft een grote klagende sneuzak.
quote:
Waren ze aant zoenen?quote:Op woensdag 19 april 2023 11:31 schreef Flow3r het volgende:
"schatje, je bent een lieve vrouw "
[ afbeelding ]
Klein befje dan?quote:Op woensdag 19 april 2023 11:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Neuhh,. ze is een teaser, die zijn weg voordat er geneukt gaat worden
Denkt 't niet.. Eun en JW staan al weken op springenquote:Op woensdag 19 april 2023 11:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Neuhh,. ze is een teaser, die zijn weg voordat er geneukt gaat worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |