Eunice lijkt helemaal geobsedeerd door deze aangenomen levenshouding, maniertjes, kirren, manier van naar JW kijken e.d.quote:Op woensdag 19 april 2023 10:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het altijd fijn als mensen positief in het leven staan maar ik heb het idee dat het bij haar ziekelijk is.
Kan mij vergissen hoor maar ze is er dag en nacht mee bezig.
hahahaha het wordt nogeens wat met Moraima!!! :-Dquote:Op woensdag 19 april 2023 10:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Morrie komt met 2 gewichten aan lopen en zegt tegen Jeff, kom op opstaan, ze wil sporten
het hele schema moet nu omgegooid worden omdat Marciano met Babs wil ? Of omdat Zoe met Isaac wil ?quote:
Beide gok ikquote:Op woensdag 19 april 2023 11:06 schreef Flow3r het volgende:
[..]
het hele schema moet nu omgegooid worden omdat Marciano met Babs wil ? Of omdat Zoe met Isaac wil ?
Onduidelijk
Eunice is een Mexicaans trolletje. Neem haar niet serieus. JW blijkbaar wel en die gaat helemaal op in haar.quote:Op woensdag 19 april 2023 11:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Eunice lijkt helemaal geobsedeerd door deze aangenomen levenshouding, maniertjes, kirren, manier van naar JW kijken e.d.
Het is me al een paar keer opgevallen dat wanneer ze denkt niet in beeld te zijn ze met een chagrijnig gezicht op een sneaky manier in de rondte te kijken..... het liefste met een boekje zodat het niet opvalt
denk dat bep iets wil bespreken met tianoquote:Op woensdag 19 april 2023 11:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Beide gok ik
Babs is kameroverste?
Volgens mij wil tiano perse met Babsquote:Op woensdag 19 april 2023 11:08 schreef cinsan het volgende:
[..]
denk dat bep iets wil bespreken met tiano
Tiano klaagde over Martin die hem de hele dag achterna liep, hij doet nu hetzelfde met Babet. Hij claimt haarquote:Op woensdag 19 april 2023 11:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij wil tiano perse met Babs
O dat laatste heb ik nog niet gezien maar het zou maar zou zo maar kunnen.quote:Op woensdag 19 april 2023 11:04 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Eunice lijkt helemaal geobsedeerd door deze aangenomen levenshouding, maniertjes, kirren, manier van naar JW kijken e.d.
Het is me al een paar keer opgevallen dat wanneer ze denkt niet in beeld te zijn ze met een chagrijnig gezicht op een sneaky manier in de rondte te kijken..... het liefste met een boekje zodat het niet opvalt
Dat toontje ook hoe hij dat zegt. Net zo'n zeurderig klein kind.quote:
Jw laat vaak anderen dingen voor hem doen. De enige tegen actie die hij doet is op rood staan. Hij ziet alles en is de slimste van het hele stel ,maar geeft werkelijk niets in de gaten en snapt niets van het spel wat anderen spelen 😄quote:Op woensdag 19 april 2023 11:04 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Gister zei Eunice dat ze misschien na 1 minuut zou stoppen omdat het toch geen bal uitmaakt wat je doet
Opgefokt door JW die het een geluksspel vindt en geen competitie
quote:Op woensdag 19 april 2023 11:20 schreef Dotteke het volgende:
3,2,1, een huppeltje ...en de training met Jeff en Moraima zit er weer op
Altijd leuk om te kijken
Ze bedankt hem, dank je wel lieve schat.quote:Op woensdag 19 april 2023 11:20 schreef Dotteke het volgende:
3,2,1, een huppeltje ...en de training met Jeff en Moraima zit er weer op
Altijd leuk om te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |