morrie doucht meestal s avonds laatquote:Op woensdag 19 april 2023 10:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat zeer zeker. Ze heeft humor. Maar we zien haar never en nooit in de badkamer douchen, we zien haar zich nooit om en aankleden zoals bij de anderen.
quote:Op woensdag 19 april 2023 10:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Morrie komt met 2 gewichten aan lopen en zegt tegen Jeff, kom op opstaan, ze wil sporten
Heb je haar gisteren gehoord toen ze met zijn drieen op een rij stonden te zingen ? Kenzy,Mirthe en Eunice.quote:Op woensdag 19 april 2023 10:32 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Eunie denkt ze goed kan zingen , dat is wel iets anders
Het is werkelijk een ramp
Ik heb het nog nooit gezien dan heb ik het foutquote:Op woensdag 19 april 2023 10:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is niet waar
Mori doucht vaak andere tijden
En dat er dan geen caps worden gemaakt
Tja
Maar ze doucht gewoon
Als ik het zie post ik het ook
ze doucht elke dag en kleedt zich om in de slaapkamerquote:Op woensdag 19 april 2023 10:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gezien dan heb ik het fout
Maar ze mogen niet meer de hele dag kaarten ze moeten iets gaan doen voor de streamersquote:Op woensdag 19 april 2023 10:46 schreef 5thencounter het volgende:
Komkommertijd heeft weer toegeslagen.. sukkelen en rondhangen, beetje sporten, ze nemen niet eens meer de moeite om elkaar af te zeiken
In de zon zitten gaat een prima dagvulling worden.. zien hoelang Febo dát leuk gaat vindenquote:Op woensdag 19 april 2023 10:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ze mogen niet meer de hele dag kaarten ze moeten iets gaan doen voor de streamers
Ik zeg ook niet dat ze zich niet doucht, ik zeg alleen dat dat niet in beeld gebracht wordt (maar als het s'ávonds laat is snap ik het want dan ben ik er nooit) Maar zie er ook nooit een cap of zo.quote:Op woensdag 19 april 2023 10:48 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze doucht elke dag en kleedt zich om in de slaapkamer
Is dat nu een broek van Kim?quote:
Ik zal er op letten en een cap maken als ik kanquote:Op woensdag 19 april 2023 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze zich niet doucht, ik zeg alleen dat dat niet in beeld gebracht wordt (maar als het s'ávonds laat is snap ik het want dan ben ik er nooit) Maar zie er ook nooit een cap of zo.
Wendy heeft moeite met de mat, er staat veel wind
Ze zijn wel minder samen valt me op, minder dan toen wanda net weg wasquote:Op woensdag 19 april 2023 10:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Jappie met zijn nieuwe Wanda
quote:Op woensdag 19 april 2023 10:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is dat nu een broek van Kim?
Zie het elke keer en vergeet het te vragen
Alweer?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |