Dit vind ik nu een leuke Jeff.quote:Op woensdag 19 april 2023 11:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze bedankt hem, dank je wel lieve schat.
Ze doen het leuk samen en ze hebben ook een goede band met elkaar. Mooi om te zien
quote:Op woensdag 19 april 2023 11:22 schreef Flow3r het volgende:
Hoor JW nou : wij zijn leergierig, wij staan open voor mensen
Bern is er ook nog hequote:Op woensdag 19 april 2023 11:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat Jasper niet echt interesse heeft, het heeft iemand om tegen te kunnen praten.
Maar je weet het nooit met een drankje op, want dan slaat hij wel toe.
quote:Op woensdag 19 april 2023 11:25 schreef xsaskiax het volgende:
JW: dit is een kroon op jouw sportiviteit......... heeft iemand een teiltje voor me???? \____/
quote:Op woensdag 19 april 2023 11:25 schreef xsaskiax het volgende:
JW: dit is een kroon op jouw sportiviteit......... heeft iemand een teiltje voor me???? \____/
zij probeert het wel steeds om te buigen naar iets positiefs, maar hij gaat door en door met zeurenquote:Op woensdag 19 april 2023 11:25 schreef pingu66 het volgende:
Ik dacht dat toen Esther wegging JW veranderde, maar dat was van korte duur het blijft een grote klagende sneuzak.
quote:
Waren ze aant zoenen?quote:Op woensdag 19 april 2023 11:31 schreef Flow3r het volgende:
"schatje, je bent een lieve vrouw "
[ afbeelding ]
Klein befje dan?quote:Op woensdag 19 april 2023 11:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Neuhh,. ze is een teaser, die zijn weg voordat er geneukt gaat worden
Denkt 't niet.. Eun en JW staan al weken op springenquote:Op woensdag 19 april 2023 11:33 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Neuhh,. ze is een teaser, die zijn weg voordat er geneukt gaat worden
Eunice zei van de week dat ze een baardje wel leuk vond bij hem, misschien is hij er een aan het kweken voor haarquote:Op woensdag 19 april 2023 11:33 schreef xsaskiax het volgende:
JW loopt weer ongeschoren in de rondte, dan krijgt hij zo'n grijze waas over zijn gezicht en lijkt nog eens 10 jaar ouder....
Oww...quote:Op woensdag 19 april 2023 11:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
hij gaf haar een kus op haar hoofd, en toen nóg een
aha.......quote:Op woensdag 19 april 2023 11:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eunice zei van de week dat ze een baardje wel leuk vond bij hem, misschien is hij er een aan het kweken voor haar
Ze is te klein om haar onverwachts op de mond te zoenen denk ik Moet hij echt door zijn knieënquote:Op woensdag 19 april 2023 11:34 schreef Flow3r het volgende:
[..]
hij gaf haar een kus op haar hoofd, en toen nóg een
Verjaardag van Janet?quote:Op woensdag 19 april 2023 11:38 schreef Dotteke het volgende:
Is er bijna iemand jarig of zo omdat Wendy met die gingen bezig is? Of is ze prijsjes aan het maken voor iets?
prijzen voor het hoelahoep record poging gedoetje denkquote:Op woensdag 19 april 2023 11:38 schreef Dotteke het volgende:
Is er bijna iemand jarig of zo omdat Wendy met die gingen bezig is? Of is ze prijsjes aan het maken voor iets?
Nou dat dacht ik dus ook.. hij loopt ook altijd oneliners te roepen uit films en neuriet ook songs uit films..quote:Op woensdag 19 april 2023 11:37 schreef xsaskiax het volgende:
ik kan me vergissen, maar heeft Marciano het steeds meer over films/acteurs/karakters..... en het lijkt wel of hij steeds meer gaat proberen om ze na te doen en zich zo een bepaalde houding aan te meten....... op die lui wil gaan lijken/doen of hij ook zo is.......
(lastig te omschrijven)
Je hebt helemaal gelijk.Hij denkt Tony Montana te zijn.quote:Op woensdag 19 april 2023 11:37 schreef xsaskiax het volgende:
ik kan me vergissen, maar heeft Marciano het steeds meer over films/acteurs/karakters..... en het lijkt wel of hij steeds meer gaat proberen om ze na te doen en zich zo een bepaalde houding aan te meten....... op die lui wil gaan lijken/doen of hij ook zo is.......
(lastig te omschrijven)
volgende week 26 of 27 janet jarigquote:Op woensdag 19 april 2023 11:38 schreef Dotteke het volgende:
Volgens mij is Janet 27 april jarigquote:Op woensdag 19 april 2023 11:38 schreef Dotteke het volgende:
het is voor het hoela hoepen.. wortels ingepakt.. de 2 mini hoepels (zilver en goud door Janet gemaakt) in een paars papiertje en nog iets voor Mirthe. weet ff niet meer watquote:Op woensdag 19 april 2023 11:39 schreef ledn81 het volgende:
[..]
prijzen voor het hoelahoep record poging gedoetje denk
maar Sjenet is ook wel bijna jarig.
Bos wortelen voor Eunice als ze de GBR haaltquote:Op woensdag 19 april 2023 11:38 schreef Dotteke het volgende:
Gisteren; eerst geld,dan respect,dan vrouwen.quote:Op woensdag 19 april 2023 11:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou dat dacht ik dus ook.. hij loopt ook altijd oneliners te roepen uit films en neuriet ook songs uit films..
Met batterijen?quote:Op woensdag 19 april 2023 11:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Bos wortelen voor Eunice als ze de GBR haalt
Ooh dat is wel een leuk idee van Wendy...quote:Op woensdag 19 april 2023 11:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ahhhquote:Op woensdag 19 april 2023 11:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Idd.. ik dacht even toen Kim wegging hij wat veranderde.. helaas was dat maar even en al snel kwam zijn ware aard weer naar boven.quote:Op woensdag 19 april 2023 11:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Gisteren; eerst geld,dan respect,dan vrouwen.
Schijnt echt een dingetje te zijn.
Als ik me niet vergis hebben ze melk voor Mirthe voor als ze het haaltquote:Op woensdag 19 april 2023 11:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Maar serieus wannabee gangster willen zijn?quote:Op woensdag 19 april 2023 11:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Idd.. ik dacht even toen Kim wegging hij wat veranderde.. helaas was dat maar even en al snel kwam zijn ware aard weer naar boven.
Dat gedrag vertoont hij wel..quote:Op woensdag 19 april 2023 11:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar serieus wannabee gangster willen zijn?
Babette heeft zelf geld, vermeld Babette er nog even bijquote:Op woensdag 19 april 2023 11:48 schreef xsaskiax het volgende:
Oh Babette is maar vast op de managerstoel gaan zitten..... kijken wat Jasper besteld heeft....
Babette wil een boekje e.d. bestellen, maar Wendy zegt dat ze dit eerst moeten vragen... het gezicht van Babette!!
Ik vind het wel lief dat ze daaraan denkt... ook iets wat ze graag wil..quote:Op woensdag 19 april 2023 11:44 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis hebben ze melk voor Mirthe voor als ze het haalt
Groen.quote:Op woensdag 19 april 2023 11:48 schreef utopia2.0 het volgende:
Wendy wil een föhn kopen van Dyson van 450,-. Babette heeft hem ook gehad, een iets ouder model. Een föhn van 450,-
Die nieuwe zijn 6 a 700quote:Op woensdag 19 april 2023 11:48 schreef utopia2.0 het volgende:
Wendy wil een föhn kopen van Dyson van 450,-. Babette heeft hem ook gehad, een iets ouder model. Een föhn van 450,-
Waarom maar éénquote:Op woensdag 19 april 2023 11:48 schreef utopia2.0 het volgende:
Nog beter.quote:
En een LV tas om in te stoppen.quote:Op woensdag 19 april 2023 11:50 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom maar één![]()
Met twee handen tegelijk föhnen toch
ja dat heeft ze volgens mij al 10 keer uitgegeven.....quote:Op woensdag 19 april 2023 11:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Babette heeft zelf geld, vermeld Babette er nog even bij
In haar hoofd wel jaquote:Op woensdag 19 april 2023 11:53 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ja dat heeft ze volgens mij al 10 keer uitgegeven.....
Echt ongelooflijk om je geld daar aan te spenderen. Moet je kijken wat je allemaal kunt doen van 600,-. Een föhn, waar hebben we het over.quote:
Hij is super de luxe en beschadigt je haar niet zoquote:Op woensdag 19 april 2023 11:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Echt ongelooflijk om je geld daar aan te spenderen. Moet je kijken wat je allemaal kunt doen van 600,-. Een föhn, waar hebben we het over.
Ik wil die.quote:Op woensdag 19 april 2023 11:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij is super de luxe en beschadigt je haar niet zo
Spuit 11quote:
Echt hèquote:Op woensdag 19 april 2023 11:58 schreef xsaskiax het volgende:
De (minuscule) fotoboeken zijn er! (zakformaat)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |