Goedemorgenquote:Op woensdag 19 april 2023 07:23 schreef engine het volgende:
[..]![]()
En ook nog stellingen voor meer zooi toch![]()
Het kan niet op afgelopen dagen![]()
Goedemorgen
zalando , bol en vrij te bestedenquote:Op woensdag 19 april 2023 07:25 schreef engine het volgende:
Gaan ze alleen bij Zalando bestellen of moet iedereen die 300 vandaag op maken?
Goedemorgenquote:Op woensdag 19 april 2023 07:23 schreef engine het volgende:
[..]![]()
En ook nog stellingen voor meer zooi toch![]()
Het kan niet op afgelopen dagen![]()
Goedemorgen
Dat weet ik eigenijk niet..quote:Op woensdag 19 april 2023 07:25 schreef engine het volgende:
Gaan ze alleen bij Zalando bestellen of moet iedereen die 300 vandaag op maken?
zalando en bol en ook nog vrij te bestedenquote:Op woensdag 19 april 2023 07:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen
Haha ja ook nog stellingen, ik lach me kapot hoor.. lekker alles bestellen wat los en vast zit...
[..]
Dat weet ik eigenijk niet..
Maar moet het op of mogen ze geld bewaren voor later?quote:
Ja oké dat wist ik... maar of ze die 300 euro in 1 keer uit moeten geven..quote:Op woensdag 19 april 2023 07:30 schreef cinsan het volgende:
[..]
zalando en bol en ook nog vrij te besteden
dat weet ik niet of alles gelijk op moetquote:Op woensdag 19 april 2023 07:32 schreef engine het volgende:
[..]
Maar moet het op of mogen ze geld bewaren voor later?
Wordt helemaal een puinhoop als iedereen ook nog een eigen rekening krijgt
weet ik ook nietquote:Op woensdag 19 april 2023 07:32 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja oké dat wist ik... maar of ze die 300 euro in 1 keer uit moeten geven..
Als ze die 300 euro in 1 keer uit moeten geven, zit Wendy de rest van haar managerschap op kantoor..quote:Op woensdag 19 april 2023 07:32 schreef engine het volgende:
[..]
Maar moet het op of mogen ze geld bewaren voor later?
Wordt helemaal een puinhoop als iedereen ook nog een eigen rekening krijgt
zeker met een myrthe en zoe die niet kunnen kiezenquote:Op woensdag 19 april 2023 07:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Als ze die 300 euro in 1 keer uit moeten geven, zit Wendy de rest van haar managerschap op kantoor..
Ja ooooo vreselijk.. Erik was gisteren ook lang aant klooien en wat een eigenwijs ventje is dat zeg...Wendy probeerde hem te helpen en hij liet haar gewoon lullen...respect voor Wendy ze bleef lief...quote:Op woensdag 19 april 2023 07:35 schreef cinsan het volgende:
[..]
zeker met een myrthe en zoe die niet kunnen kiezen
heb je dan ice en tiano niet bezig gezien op kantoor , dat ws pas erg, daar bleef wendy niet zo lief tegen en terecht , stel zeikers en betwerters de bro squote:Op woensdag 19 april 2023 07:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja ooooo vreselijk.. Erik was gisteren ook lang aant klooien en wat een eigenwijs ventje is dat zeg...Wendy probeerde hem te helpen en hij liet haar gewoon lullen...respect voor Wendy ze bleef lief...
Ja inderdaad dat was ook niet oké... dat gedram en de manier waarop vooral Marciano zich uitlaat vreselijk..quote:Op woensdag 19 april 2023 07:41 schreef cinsan het volgende:
[..]
heb je dan ice en tiano niet bezig gezien op kantoor , dat ws pas erg
vrees ervoor ze hebben geld nu , ook voor eten dacht ikquote:Op woensdag 19 april 2023 07:57 schreef Frummelie het volgende:
Bijna 08.00 ik ben benieuwd of we al licht krijgen..
Zou er dan misschien vandaag eindelijk een lange opdracht komen..
Maar over een paar dagen zijn ze er wel weer aan toe... dus vandaar en lange verdienopdracht.. maar dan een pittige.. waar ze 3 dagen achtereen mee bezig zijn.quote:Op woensdag 19 april 2023 07:58 schreef cinsan het volgende:
[..]
vrees ervoor ze hebben geld nu , ook voor eten dacht ik
Immie of Zoë hadden ze het gister over...Babbel wil in Juniquote:Op woensdag 19 april 2023 07:35 schreef cinsan het volgende:
hoor weinig over wie er manager moet worden in mei............................ zal weer 1 van team ice zijn
wie in mei dan, gisteren hadden wendy en bep erover dat ze liever geen zoe als manager willenquote:Op woensdag 19 april 2023 08:15 schreef Setje72 het volgende:
[..]
Immie of Zoë hadden ze het gister over...Babbel wil in Juni
die zal er wel komen hoop ik , of mss gaat hij het zelf kopen tweede handsquote:Op woensdag 19 april 2023 08:17 schreef Flow3r het volgende:
Doe anders maar een playstation voor Bern , ook leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |