Dat hij 'bezig 'was duurde maar 5 minuten of zoquote:Op dinsdag 18 april 2023 23:52 schreef Puzzie het volgende:
Ik, heb duidelijk wat gemist , heb wel gelezen dat Jeff weer bezig was maar niet gezien
[ afbeelding ]
denk het niet vanavond zei hij dat hij er steeds meer zin in krijgt om tot het bittere eind te strijdenquote:
Ik heb het niet gezienquote:Op dinsdag 18 april 2023 23:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat hij 'bezig 'was duurde maar 5 minuten of zo
Nee Zoë heeft tegen Jeff gezegd dat hij naar huis gestuurd wordt als Sas of Kenzy de eliminatieproef wint.quote:
Zoe wil altijd graag zo tof doen, maar weet helemaal niets.quote:Op dinsdag 18 april 2023 23:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee Zoë heeft tegen Jeff gezegd dat hij naar huis gestuurd wordt als Sas of Kenzy de eliminatieproef wint.
Nu verteld ze het wat stoerder tegen Sas ; "ik zei dat hij zijn smoel moest houden en dat hij echt niet alles kan. En dat hij op boven aan de lijst staat en zij niet"
Maar wat ze zegt klopt welquote:Op dinsdag 18 april 2023 23:57 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee Zoë heeft tegen Jeff gezegd dat hij naar huis gestuurd wordt als Sas of Kenzy de eliminatieproef wint.
Nu verteld ze het wat stoerder tegen Sas ; "ik zei dat hij zijn smoel moest houden en dat hij echt niet alles kan. En dat hij op boven aan de lijst staat en zij niet"
Ze heeft niet in de gaten dat ze zijn stem (Jeff ) nodig heeft om manager te worden. En dat ze er nog steeds in zit omdat iedereen dat wel handig vindt in de finale, een zwakke speelster.quote:Op woensdag 19 april 2023 00:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maar wat ze zegt klopt wel
En je ziet natuurlijk niet alles
Bezig? Jeff? Waarmee?quote:Op dinsdag 18 april 2023 23:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat hij 'bezig 'was duurde maar 5 minuten of zo
Of ie dat van Sasha wist geen idee maar daarin helpt het niet dat je aan Bern komt natuurlijkquote:Op woensdag 19 april 2023 00:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ze heeft niet in de gaten dat ze zijn stem Jeff nodig heeft om manager te worden. En dat ze er nog steeds in zit omdat iedereen dat wel handig vindt in de finale, een zwakke speelster.
Jeff weet dondersgoed dat hij eruit gestemd wordt als Sas of Kenzy de eli winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |