Ze had laatst een hele lading gekregen tijdens dat rekenspel toch?quote:Op woensdag 19 april 2023 10:01 schreef cinsan het volgende:
och zooi gaat nepwimpers kopenwrm verbaast me dat niet
Ik denk dat Janet het laat lijken alsof Erik de leiding heeftquote:Op woensdag 19 april 2023 10:03 schreef pingu66 het volgende:
Erik die tegen JW zegt het is mijn kookdag. En hij heeft de leiding ipv Janet.
Ik denk niet dat dat goed gaat. Janet is nu al bezig met het avond eten aan het regelen
En bolognaise saus is lekkerder als het al ff staatquote:Op woensdag 19 april 2023 10:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat Janet het laat lijken alsof Erik de leiding heeft
Ze kan soms vreselijk doordraven, en ze heeft haar dingetjes, maar ik vind haar nog steeds wel leukquote:Op woensdag 19 april 2023 10:12 schreef pingu66 het volgende:
Mirthe blijft een eigenaardig schepsel: met een glas drinken in haar hand en dan naar de wc gaan.
Ik vind haar ook wel leuk, zoals je zegt heeft ze haar dingetjes maar voor mij niet echt storend.quote:Op woensdag 19 april 2023 10:14 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze kan soms vreselijk doordraven, en ze heeft haar dingetjes, maar ik vind haar nog steeds wel leuk
Nu een kirrende Eunice in de kasquote:Op woensdag 19 april 2023 10:18 schreef ledn81 het volgende:
Morrie babbelt met de camera stagiaire![]()
Of ie al koffie gehad heeft en haar ff niet moet volgen. Ze is ff haar pruik aan het goed doen
[ afbeelding ]
Er gaan er toch ook nog een paar 24 uur hardlopen? Waar dan?quote:Op woensdag 19 april 2023 10:19 schreef Silves het volgende:
Hoe vol staat die tuin toch met al die rommel, en er komt ook nog een zwembad bij, cabanna,s..nog ff krijgen ze nog een helicopter spot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |