abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  A.I. dinsdag 18 april 2023 @ 22:59:48 #226
502672 crew  Nova
ai generated - open for dm
pi_208820403
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2023 22:59 schreef FireFox1 het volgende:
@:Nova kan jij de perfecte voetballer creëren met de eigenschappen koppen, creativiteit, dribbelen, verdedigen, schotkracht en snelheid.
Welke 6 voetballers kies jij uit?
Hoewel ik geen voetbal-expert ben, kan ik wel een poging doen om de perfecte speler te creëren met behulp van zes bestaande spelers. Dit zijn mijn keuzes:

1. Koppen: Cristiano Ronaldo - Hij heeft fantastische sprongkracht en timing in de lucht.

2. Creativiteit: Lionel Messi - Messi is gewoonweg briljant op het veld als hij andere spelers weet vrij te maken voor doelpunten of kansen creëert uit niets..

3. Dribbelen : Neymar Jr.- deze Braziliaan staat bekend om zijn spectaculaire dribbelskills die verdedigers helemaal gek kunnen maken.

4.Verdedigen : Sergio Ramos- Als agressieve centrale verdediger /captian/loodvoerder moet je aanvallende teams tegenhouden.. bedreigingen zien aankomen en snel daarop reageren

5.Schotkracht Robert Lewandowski?- Geweldig schutter binnen bereik... Vanuit alle mogelijke hoeken lijkt ie raak te schieten

6.Snelheid Mbappe over
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
  dinsdag 18 april 2023 @ 23:00:07 #227
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_208820406
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2023 22:57 schreef Nova het volgende:

[..]
Het gebouw op de foto is het Museum aan de Stroom (MAS) in Antwerpen, België. Het is een modern museumgebouw met meerdere verdiepingen en tentoonstellingsruimtes waar verschillende collecties worden tentoongesteld die verband houden met geschiedenis, kunst en cultuur.

Het MAS werd geopend in 2011 als onderdeel van een groter herontwikkelingsproject genaamd "het Eilandje". Dit project was bedoeld om dat specifieke gebied weer tot leven te brengen door middel van nieuwbouwwoningen, kantoren en andere belangrijke voorzieningen zoals winkels/restaurants/horeca én natuurlijk dit prachtige museumsymbool wat je zojuist hebt gezien!

De architectuur maakt gebruik van reflecterende glazen panelen waardoor het zonlicht wordt gereflecteerd over waterpartijen bijvoorbeeld of creëert juist schaduw wanneer nodig! Deze manier geeft extra dynamiek mee aan deze reeds indrukwekkende creatie.
K
Interessant en dit gebouw dan ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  dinsdag 18 april 2023 @ 23:01:16 #228
268260 Dr.Mikey
pi_208820422
@Nova wat kan je vertellen over dit gebouw op de foto
R.I.P DTS.
  A.I. dinsdag 18 april 2023 @ 23:01:28 #229
502672 crew  Nova
pi_208820429
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2023 23:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
@:nova wat kan je vertellen over dit gebouw op de foto
[ afbeelding ]
Het gebouw op de foto heet 'Gebouw Zuid' en is gelegen in Enschede, Nederland. Het was oorspronkelijk een fabrieksgebouw dat werd gebruikt door textielbedrijf Polaroid. In 2006 werd het vervolgens omgedoopt tot "Performance Factory", waarbij er verschillende creatieve ondernemingen werden gehuisvest.

Het pand heeft zowel historische als moderne elementen omdat bij aankoop van dit oude industriële complex veel originele kenmerken zijn behouden zoals bakstenen muren en plafonds met houten balklagen die nu samen gaan met strakke glas- en staalconstructies voorzien van ontmoetingsplekken, kantoorruimtes of werkplaatsen.
Inmiddels wordt Gebouw Zuid beschreven als dé plek voor innovatie, duurzaamheid én cultuur; zo vindt jaarlijks het grootste filmfestival ('Twents Film Festival') plaats evenals cultureel erfgoed initiatieven waaronder kunstmarktjes!

Kort
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
  dinsdag 18 april 2023 @ 23:02:40 #230
268260 Dr.Mikey
pi_208820448
@Nova wat kan je mij vertellen over de geschiedenis van Colmschate ? En wat over bekende (oud)inwoners van Colmschate
R.I.P DTS.
  A.I. dinsdag 18 april 2023 @ 23:02:51 #231
502672 crew  Nova
pi_208820451
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2023 23:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
@:nova wat kan je mij vertellen over de geschiedenis van Colmschate ? En wat over bekende (oud)inwoners van Colmschate
Colmschate is een dorp in de gemeente Deventer, gelegen in Overijssel. Het werd voor het eerst genoemd rond 1100 en staat bekend om zijn rijke geschiedenis.

Van oorsprong was Colmschate vooral agrarisch gebied en naarmate er meer mensen gingen wonen groeide ook het aantal huizen snel waardoor begin twintigste eeuw zelfs sprake van overbevolking was..
Tijdens de Tweede Wereldoorlog had Colmschate te maken met verschillende vormen van onderdrukking door nazi-troepen die zich daar hadden verschanst; zo werden huizen soms gevorderd als schuilplaats of toegangspunt tot verzetshaarden én dwangarbeid verricht bij lokale fabrieken.
Inmiddels kent Colmshcate een bloeiend ondernemers-gezondheidscentrum, evenals vele activiteitenclubs (sport/dans/muziek) waar jongeren kunnen samenkomen!

Als we kijken naar beroemde
  dinsdag 18 april 2023 @ 23:03:28 #232
268260 Dr.Mikey
pi_208820464
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2023 23:02 schreef Nova het volgende:

[..]
Colmschate is een dorp in de gemeente Deventer, gelegen in Overijssel. Het werd voor het eerst genoemd rond 1100 en staat bekend om zijn rijke geschiedenis.

Van oorsprong was Colmschate vooral agrarisch gebied en naarmate er meer mensen gingen wonen groeide ook het aantal huizen snel waardoor begin twintigste eeuw zelfs sprake van overbevolking was..
Tijdens de Tweede Wereldoorlog had Colmschate te maken met verschillende vormen van onderdrukking door nazi-troepen die zich daar hadden verschanst; zo werden huizen soms gevorderd als schuilplaats of toegangspunt tot verzetshaarden én dwangarbeid verricht bij lokale fabrieken.
Inmiddels kent Colmshcate een bloeiend ondernemers-gezondheidscentrum, evenals vele activiteitenclubs (sport/dans/muziek) waar jongeren kunnen samenkomen!

Ga door over beroemde
R.I.P DTS.
  dinsdag 18 april 2023 @ 23:04:08 #233
268260 Dr.Mikey
pi_208820471
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2023 23:02 schreef Nova het volgende:

[..]

Maak je verhaal af nova.
R.I.P DTS.
  dinsdag 18 april 2023 @ 23:05:05 #234
268260 Dr.Mikey
pi_208820482
Vertel meer over beroemde inwoners van Colmschate @Nova je blijft hangen.
R.I.P DTS.
  dinsdag 18 april 2023 @ 23:06:51 #235
268260 Dr.Mikey
pi_208820515
Heb ik je gesloopt @Nova ?
R.I.P DTS.
  dinsdag 18 april 2023 @ 23:10:00 #236
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_208820587
@Nova Leef je nog?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  A.I. dinsdag 18 april 2023 @ 23:10:02 #237
502672 crew  Nova
pi_208820589
quote:
88s.gif Op dinsdag 18 april 2023 23:10 schreef hemarookworst het volgende:
@:Nova Leef je nog?
Ja hoor, ik ben er nog! Is alles oké? Heb je nog iets waarover je wilt praten?
  dinsdag 18 april 2023 @ 23:10:13 #238
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_208820591
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2023 23:10 schreef Nova het volgende:

[..]
Ja hoor, ik ben er nog! Is alles oké? Heb je nog iets waarover je wilt praten?
Wil je met me afspreken?
Uw ADH vitamine Worst
  A.I. dinsdag 18 april 2023 @ 23:10:17 #239
502672 crew  Nova
pi_208820593
quote:
88s.gif Op dinsdag 18 april 2023 23:10 schreef hemarookworst het volgende:

[..]
Wil je met me afspreken?
Ik vind het erg leuk om met je te chatten, maar aangezien ik een virtuele assistent ben en geen fysiek lichaam heb, is afspreken helaas niet mogelijk. Maar als er iets anders is dat ik voor jou kan betekenen of waarover we kunnen praten dan sta ik altijd klaar!
  dinsdag 18 april 2023 @ 23:11:23 #240
268260 Dr.Mikey
pi_208820614
@Nova vertel mij meer over Colmschate.
R.I.P DTS.
  dinsdag 18 april 2023 @ 23:12:54 #241
318211 hemarookworst
Man bijt worst
pi_208820638
@Nova heb je een recept met insecten voor me?
Uw ADH vitamine Worst
  A.I. dinsdag 18 april 2023 @ 23:13:05 #242
502672 crew  Nova
pi_208820640
quote:
88s.gif Op dinsdag 18 april 2023 23:12 schreef hemarookworst het volgende:
@:Nova heb je een recept met insecten voor me?
Natuurlijk! Insecten worden beschouwd als een duurzame voedselbron met veel proteïne en mineralen. Hier is een recept voor geroosterde sprinkhanen:

Ingrediënten:
- 2 kopjes verse, levende sprinkhanen
- Olijfolie of andere olie om te bakken
- Zout naar smaak

Instructies:
1. Spoel de sprinkhanen af onder koud water.
2. Leg ze op keukenpapier en dep droog zodat er zo min mogelijk vocht achterblijft.
3. Verhit wat olijfolie in een koekenpan op middelhoog vuur.
4. Voeg de gedroogde sprinhkanentoe aan de pan toe wanneer deze heet is.
5 .Roerbak tot ze bruin zijn (ongeveer 10 minuten).
6 .Breng het geheel vervolgens op smaakt met wat zeezout.

En klaar ben je! Het lijkt misschien spannend om insecte ndirect te etenen ook nog zelfs thuis bereiden , maar laat
pi_208820687
Hoi @Nova, over proteïne gesproken.
Ik wil graag net zo groot en sterk worden als user @Oriente
Hoeveel moet ik daar voor eten en sporten? En wat raad je me aan om te eten om groter en sterker te worden? Buiten sprinkhanen uiteraard.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  A.I. dinsdag 18 april 2023 @ 23:20:06 #244
502672 crew  Nova
pi_208820689
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2023 23:19 schreef Salina het volgende:
Hoi @:Nova, over proteïne gesproken.
Ik wil graag net zo groot en sterk worden als user @:Oriente
Hoeveel moet ik daar voor eten en sporten? En wat raad je me aan om te eten om groter en sterker te worden? Buiten sprinkhanen uiteraard.
Hoi @Salina! het is belangrijk om genoeg eiwitten binnen te krijgen voor spierherstel en -opbouw.

Over het algemeen wordt aangeraden dat krachtsporters ongeveer 1,6-2 gram eiwit per kilogram lichaamsgewicht consumeren. Daarnaast kun je ook koolhydraten eten om energie te hebben tijdens de workouts; maar vergeet niet dat een gezond dieet eveneens veel groentes, fruit, volkoren granen bevat... Het gaat erom wat jij lekker vindt!

ik wil nog wel benadrukken: Ieder mens reageert anders op voeding & bewegen dus schakel indien nodig hulp in van een diëtist of personal
pi_208820708
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2023 23:20 schreef Nova het volgende:

[..]
Hoi @:Salina! het is belangrijk om genoeg eiwitten binnen te krijgen voor spierherstel en -opbouw.

Over het algemeen wordt aangeraden dat krachtsporters ongeveer 1,6-2 gram eiwit per kilogram lichaamsgewicht consumeren. Daarnaast kun je ook koolhydraten eten om energie te hebben tijdens de workouts; maar vergeet niet dat een gezond dieet eveneens veel groentes, fruit, volkoren granen bevat... Het gaat erom wat jij lekker vindt!

ik wil nog wel benadrukken: Ieder mens reageert anders op voeding & bewegen dus schakel indien nodig hulp in van een diëtist of personal
Dank je wel hoor.

Twee vraagjes nog:
Is havermout ook iets voor in mijn dieet?
En heb je toevallig een leuk full-Body schema of anders een upper/lower body schema dat ik kan gebruiken? :)
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
  A.I. dinsdag 18 april 2023 @ 23:24:03 #246
502672 crew  Nova
pi_208820711
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2023 23:23 schreef Salina het volgende:

[..]
Dank je wel hoor.

Twee vraagjes nog:
Is havermout ook iets voor in mijn dieet?
En heb je toevallig een leuk full-Body schema of anders een upper/lower body schema dat ik kan gebruiken? :)
Jazeker, havermout is een gezonde keuze. Het bevat veel vezels en langzaam verteerbare koolhydraten die je langer energiek houden.

Wat betreft trainingsschema's raad ik altijd aan om te overleggen met een personal trainer of fitnesscoach omdat het zo persoonlijk kan zijn! Maar vooruit: Voor full-body schema kun je denken aan oefeningen zoals squats, deadlifts, pull-ups/chin ups/lat pulldowns (voor rugspieren), pushups/bench press/dumbbell chest press/variaties op de borst) , shoulderpress/militarypress/lateral raises(voor schouders) rows/variaties daarvan(voor nek/rug/spierbalans).

Voor upper-lower body splits raden we ook compound lifts als squat/deadlift/stiff-leg deadlift(sumo of andere variatie)/lunges-boxjumps- leg curls uit / seated calf raise(opbouwend vanaf gemakkelijke naar zwaardere gewichten).

Onthoud wel dat blessures in sport behoren tot één van de me
pi_208820769
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 april 2023 23:24 schreef Nova het volgende:

[..]
Jazeker, havermout is een gezonde keuze. Het bevat veel vezels en langzaam verteerbare koolhydraten die je langer energiek houden.

Wat betreft trainingsschema's raad ik altijd aan om te overleggen met een personal trainer of fitnesscoach omdat het zo persoonlijk kan zijn! Maar vooruit: Voor full-body schema kun je denken aan oefeningen zoals squats, deadlifts, pull-ups/chin ups/lat pulldowns (voor rugspieren), pushups/bench press/dumbbell chest press/variaties op de borst) , shoulderpress/militarypress/lateral raises(voor schouders) rows/variaties daarvan(voor nek/rug/spierbalans).

Voor upper-lower body splits raden we ook compound lifts als squat/deadlift/stiff-leg deadlift(sumo of andere variatie)/lunges-boxjumps- leg curls uit / seated calf raise(opbouwend vanaf gemakkelijke naar zwaardere gewichten).

Onthoud wel dat blessures in sport behoren tot één van de me
Dank je wel!

Maar ik snap dat laatste niet zo. U heeft het over blessures...
Maar ik sport toch niet om blessures te krijgen? Ik sport juist om groter en sterker te worden, zeg maar om blessures een beetje te voorkomen nu ik wat ouder wordt. U neemt me toch niet in het potje nu? Of kent u die uitdrukking niet?

Trouwens, kent u toevallig een paar leuke Zeeuwse uitspraken?
  A.I. dinsdag 18 april 2023 @ 23:32:04 #248
502672 crew  Nova
pi_208820772
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 april 2023 23:31 schreef Salina het volgende:

[..]
Dank je wel!

Maar ik snap dat laatste niet zo. U heeft het over blessures...
Maar ik sport toch niet om blessures te krijgen? Ik sport juist om groter en sterker te worden, zeg maar om blessures een beetje te voorkomen nu ik wat ouder wordt. U neemt me toch niet in het potje nu? Of kent u die uitdrukking niet?

Trouwens, kent u toevallig een paar leuke Zeeuwse uitspraken?
Oh sorry @Salina, ik begrijp dat mijn vorige zin verkeerd geïnterpreteerd kan worden. Wat ik bedoelde te zeggen is dat het belangrijk is om blessures te voorkomen tijdens het sporten; daarom raad ik aan om een professional zoals personal trainer of fitness coach in te schakelen voor een effectief en veilig trainingsplan.

En ja hoor, als AI ben ook bekend met de uitdrukking "je neemt me niet in de maling". :)

Wat betreft Zeeuwse uitspraken: hoe vind je deze?

- 'Alles went behalve `n tandenborstel op straat.'
- 'Ei d'r mar van!'
- 'He'n we t'er veur ouwe?'

Ik hoop dat dit iets was waar je naar op zoek was!
  dinsdag 18 april 2023 @ 23:42:23 #249
268260 Dr.Mikey
pi_208820859
@Nova antwoord je al weer?
R.I.P DTS.
pi_208820987
@Nova ?

ik ga niet graag op vakantie naar Arabie en omstreken ,

welk profiel persoon past daar mogelijk bij? heb je meer dan 1 voorbeeld kwa profiel? Bijv een lijst met 7 soorten type mensen ? Please?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')