quote:Op maandag 17 april 2023 21:11 schreef Dotteke het volgende:
Eunice drumt al een aardig eindje weg goed hoor
jaja met zijn lange keu........ heftig hoor, is zijn tongetje er nog niet uit?quote:Op maandag 17 april 2023 21:10 schreef Puzzie het volgende:
Opa voelt zich een jonge god
[ afbeelding ]
en hij kan geen noten lezen..... op een gitaar kun je zonder meer wat akkoorden leren, maar voor een viool lijkt met het echt wel nodig om noten te kunnen lezen...quote:Op maandag 17 april 2023 21:11 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker! Daar hebben 18 deelnemers wat aan en niet slechts 1.
In 4 maanden leert die beste man geen viool spelen uit een boekje zonder enige vorm van lessen.
Jep nu welquote:Op maandag 17 april 2023 21:13 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
jaja met zijn lange keu........ heftig hoor, is zijn tongetje er nog niet uit?
als je kijkt wat ze doetquote:Op maandag 17 april 2023 21:14 schreef Puzzie het volgende:
Zo met de muziek erover klinkt het best aardig denk je dan
Gelukkig vindt JW alles wat Eunie doet geweldig
Muziek verbroederdquote:Op maandag 17 april 2023 21:14 schreef Sociologica het volgende:
Jeff komt even kijken bij de jam sessie. De 4 mensen die nu in de ruimte zijn zouden buiten zo geen aandacht aan elkaar besteden haha
Eunice, JW, Marciano en Jeff
Net jaquote:Op maandag 17 april 2023 21:13 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
jaja met zijn lange keu........ heftig hoor, is zijn tongetje er nog niet uit?
Ik lees dat je er bij Wanda en Sas commentaar op hebt en bij Jeff niet.quote:Op maandag 17 april 2023 21:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
waar lees je dat ik zeg dat ze dat niet mogen?
geld voor jou net zo??quote:Op maandag 17 april 2023 21:17 schreef engine het volgende:
[..]
Ik lees dat je er bij Wanda en Sas commentaar op hebt en bij Jeff niet.
Nu klaar iedereen ga lekker over de streams en niet tegen elkaarquote:Op maandag 17 april 2023 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
geld voor jou net zo??
dus wat is je punt?
Dat je graag appels met peren vergelijktquote:Op maandag 17 april 2023 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
geld voor jou net zo??
dus wat is je punt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |