tijd voor wat andersquote:
quote:Op maandag 17 april 2023 21:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Sas mag m'n anus nog niet eens likken
Yep!! Dit had ik nodigquote:
Maar wel voor 4 maanden een zwembad kopen?quote:Op maandag 17 april 2023 20:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee, sorry, maar Bern ging niet voor genoeg stellingen op groen staan. Enkel voor de dingen uit 'zijn Disneyclub'. Dat het om Bern als persoon gaat is een aanname. Dat het om zijn instelling gaat komt er dichter bij, nooit op groen staan, en nu het einde in zicht komt ineens viool willen leren spelen. Zoals Jeff net terecht zei, had dat dan 5 maanden geleden gedaan ...
klaverjassen!!!! dat wil ze nu ook nog leren (gisteren was ze al druk met JW bezig)quote:Op maandag 17 april 2023 20:57 schreef Silves het volgende:
[..]
Ze is gestopt met alles..zie haar geen spaanse les meer geen, geen balletles, drummen zal ook wel nunog 2 weekjes duren, haar boeken heeft ze uit, we zien wel weer wat haar nieuwe hobby wordt..
Ook dat mag alleen den hartog dusquote:
Ze is wel een van de weinig die alles aanpakt en er dan ook echt voor gaat.quote:Op maandag 17 april 2023 21:06 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
klaverjassen!!!! dat wil ze nu ook nog leren (gisteren was ze al druk met JW bezig)
en drummen... ze denkt dat ze al goed genoeg is om in een bandje te spelen
jaja, maar Mirthe gaat het anders doen, als er bijvoorbeeld een 5 staat, gaat zij inkleuren met nr 10 enz enz...quote:Op maandag 17 april 2023 21:01 schreef Puzzie het volgende:
Schilderen op nummer![]()
Leuk man[ afbeelding ]
Wanda ookquote:
Ik maakte duidelijk wat Jeff zijn punt is en wat hij op stream gezegd heeft, dat is simpelweg niet mijn mening. Wat wel mijn mening is, is dat ik me in zijn punt kan vinden (en nogmaals voor de volledigheid: totaal niet in de manier waarop hij het brengt).quote:Op maandag 17 april 2023 21:00 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Okay Berend. Je punt wordt niet duidelijker als je het persoonlijk maakt.
Jouw mening is niet logischer omdat je die zelf bedacht hebt. Het blijven gewoon meningen alleen lijkt onze eigen waarheid vaak wel aannemelijker.
Dus Sas en Wanda mogen het niet maar den Hartog wel?quote:Op maandag 17 april 2023 21:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wanda ook
maar die gebruikte er andere krachttermen bij
als hoer enzo
waar lees je dat ik zeg dat ze dat niet mogen?quote:Op maandag 17 april 2023 21:09 schreef engine het volgende:
[..]
Dus Sas en Wanda mogen het niet maar den Hartog wel?
Iek overdreven?? Nee iek ben gewoon heeeeel gelukkig en wiel zo veel duun. Ik wiel lerren uit de boek. En vrienden zijn met JWquote:Op maandag 17 april 2023 20:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heel erg overdreven
Way too fucking much
johhhh...... echt niet???????quote:Op maandag 17 april 2023 21:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Sas mag m'n anus nog niet eens likken
Zeker! Daar hebben 18 deelnemers wat aan en niet slechts 1.quote:Op maandag 17 april 2023 21:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar wel voor 4 maanden een zwembad kopen?
In 4 maanden kan je ook leren.
Is ie ook!!quote:Op maandag 17 april 2023 21:10 schreef Puzzie het volgende:
Opa voelt zich een jonge god
[ afbeelding ]
Mirthe is niet voor niets ontvankelijk voor een type zoals Eunicequote:Op maandag 17 april 2023 21:08 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
jaja, maar Mirthe gaat het anders doen, als er bijvoorbeeld een 5 staat, gaat zij inkleuren met nr 10 enz enz...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |