Nouja. Ik merk best wel wat verloedering, bemoeizucht, hier-en-daar een woning ontruiming. Dat soort dingen.quote:Op maandag 19 mei 2025 16:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor de levendigheid van een buurt juist wel goed is. Ik zou dat als bewoner (ook als koper) juist een pré vinden. Maargoed, ik weet niet hoe extreem de kloof is die jij constateert.
Als je om de haverklap een blik Schültenbrau tegen je kop krijgt, terwijl jij net even lekker een potje staat te bladblazeren omdat de vrindjes die avond op de champi komen, dan is dat wel irri natuurlijk.
Volgens mij tegenwoordig een heel mooie stek en fijne woonomgeving,quote:Op maandag 19 mei 2025 14:42 schreef Duderinnetje het volgende:
Oosterpark is toch al lang geen achterstandswijk meer? Ik zou er zo gaan wonen hoor, als ik op zoek was.
Mijn bovenburen hebben Overlast in hun DNA zitten. Het maakt helemaal niks uit op welke manier ook. Ze moeten en zullen iedereen in de straat laten weten dat ze er zijn. Inmiddels aardig gewend, maar in het begin was het bloed-fulcking-irritant.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:10 schreef Rene het volgende:
[..]
Nouja. Ik merk best wel wat verloedering, bemoeizucht, hier-en-daar een woning ontruiming. Dat soort dingen.
Een vriend woonde als enige werkende in een portiek van 8 appartementen. Die had ook danig geluidsoverlast en moeilijke nachten
Wanneer was dit dan? Welke periode woonde hij daar?quote:Op maandag 19 mei 2025 17:10 schreef Rene het volgende:
[..]
Nouja. Ik merk best wel wat verloedering, bemoeizucht, hier-en-daar een woning ontruiming. Dat soort dingen.
Een vriend woonde als enige werkende in een portiek van 8 appartementen. Die had ook danig geluidsoverlast en moeilijke nachten
Ja viel mij 100% mee toen ik hier kwam wonenquote:Op maandag 19 mei 2025 18:32 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Volgens mij tegenwoordig een heel mooie stek en fijne woonomgeving,
Tegen of mee ?quote:Op maandag 19 mei 2025 18:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja viel mij 100% tegen toen ik hier kwam wonen
Ik woon wel in een anonieme straat, maar dat wil ik niet anders. Gewoon rustig en netjes. En ja... soms hoor ik buren, alleen heb niet snel last. Enkel als er geboord wordt doe ik een koptelefoon op. Verder nooit last
Ahem mee! Aangepast!quote:Op maandag 19 mei 2025 18:48 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Tegen of mee ?
Klinkt als gegoten, fijn dat je zo'n fijn stekkie hebt !
Zat net te denken; misschien ben ik zo maar langs Fokkers gelopen in de Albert Hein of Lidlequote:Op maandag 19 mei 2025 18:49 schreef Gibson88 het volgende:
Moeten elkaar maar 's 'toevallig' treffen op het terras. Even onder het genot van een drankje FOK! anekdotes delen![]()
Oh dit heb ik sowieso al gehad. Rene heb ik dan zeker weten al eens gezien zonder door te hebben wie hij is.quote:Op maandag 19 mei 2025 18:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zat net te denken; misschien ben ik zo maar langs Fokkers gelopen in de Albert Hein of Lidle
Jaaaaquote:Op maandag 19 mei 2025 18:49 schreef Gibson88 het volgende:
Moeten elkaar maar 's 'toevallig' treffen op het terras. Even onder het genot van een drankje FOK! anekdotes delen![]()
Geen flauw idee hoe de gemiddelde fokker eruit zietquote:Op maandag 19 mei 2025 19:14 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Oh dit heb ik sowieso al gehad. Rene heb ik dan zeker weten al eens gezien zonder door te hebben wie hij is.
2Dope ook, trouwens.
Ik zie er overigens ook niet als een zogenaamde FOK!ker Althans dat is mijn bescheiden mening.
Beijum, denk 12 jaar geleden of zoquote:Op maandag 19 mei 2025 18:37 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wanneer was dit dan? Welke periode woonde hij daar?
Ik snap je wel hoor. En jij hebt er middels je werk natuurlijk weer een andere blik op dan wij.quote:Op maandag 19 mei 2025 17:10 schreef Rene het volgende:
[..]
Gentrificeren absoluutquote:Op maandag 19 mei 2025 19:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik snap je wel hoor. En jij hebt er middels je werk natuurlijk weer een andere blik op dan wij.
Ik maakte maar een gebbetje.
Hoe dan ook zal Oosterpark toch wel steeds meer en meer gentrificeren. Zo dicht bij de binnenstad wonen, wordt vroeg of laat toch voorbehouden aan mensen met een dikke portemonee. (Vandaar dat ik de mix met huur juist wel goed vind om een enigszins realistische samenleving te houden in dergelijke buurten.)
Ja, goed idee.quote:Op maandag 19 mei 2025 19:52 schreef sigme het volgende:
Kan er niet gewoon iemand een tijd & plaats droppen en dan is daar een Stad-meet?
quote:Op maandag 19 mei 2025 19:52 schreef sigme het volgende:
Kan er niet gewoon iemand een tijd & plaats droppen en dan is daar een Stad-meet?
27 is een Vrijdag, op zich prima. Harbour Cafe, Oude Wacht, Salud, Willem Albert om maar een kleine greep er in te gooienquote:Op maandag 19 mei 2025 19:52 schreef Rene het volgende:
[..]
Gentrificeren absoluut!
[..]
Ja, goed idee.
27 juni / 28 juni?
Eens !quote:Op maandag 19 mei 2025 19:58 schreef Rene het volgende:
27 juni, waar boeit me niet. Als het maar chill is.
Harbour is sowieso handig qua afstand
Ach dan zijn we met zijn alleen oud en wijsch genoegquote:Op maandag 19 mei 2025 20:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik noteer het met potlood.
Ik ben wel heel oud he mensen. Maar goed, sigme ook. Dus wij kunnen samen aan de advocaat met slagroom.
quote:Op maandag 19 mei 2025 20:09 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik ben wel heel oud he mensen. Maar goed, sigme ook. Dus wij kunnen samen aan de advocaat met slagroom.
Of een sherrietjequote:Op maandag 19 mei 2025 20:09 schreef Duderinnetje het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |