375quote:Op maandag 17 april 2023 15:53 schreef Puzzie het volgende:
Wie had er nou gewonnen dan? Of wie bleef het langste hangen ? Hoeveel hebben ze verdiend?
375quote:Op maandag 17 april 2023 15:53 schreef Puzzie het volgende:
Wie had er nou gewonnen dan? Of wie bleef het langste hangen ? Hoeveel hebben ze verdiend?
Sucadelapjes. Gaan ze toch zelf zuurvlees maken?quote:
Ik ben ook van het zelf maken, ik ken zuurvlees niet maar hachee nouquote:Op maandag 17 april 2023 15:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel een tijdje voordat dat zuur is ....
Ik dacht dat ze kant en klaar zouden kopen ... maar toch zelf een poging wagen
Ik schrijf ze niet voor nietsquote:Op maandag 17 april 2023 15:53 schreef Puzzie het volgende:
denk het wel, de appelstroop heb ik ook al gezien, tja Wendy hè...quote:Op maandag 17 april 2023 15:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sucadelapjes. Gaan ze toch zelf zuurvlees maken?
quote:Op maandag 17 april 2023 15:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sucadelapjes. Gaan ze toch zelf zuurvlees maken?
Geen bier?quote:Op maandag 17 april 2023 15:57 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Het is net allemaal de crockpot in gegaan. Met stroop en ontbijtkoek
In de crockpot moet het wel een uur of 6 garen ja.quote:Op maandag 17 april 2023 15:57 schreef FreshFruit het volgende:
Het had al lang in die pot moeten zitten.
Goede keuze, want zelfgemaaktquote:Op maandag 17 april 2023 15:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
denk het wel, de appelstroop heb ik ook al gezien, tja Wendy hè...
quote:Op maandag 17 april 2023 15:57 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Het is net allemaal de crockpot in gegaan. Met stroop en ontbijtkoek
Dat post ik net.quote:Op maandag 17 april 2023 15:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goede keuze, want zelfgemaakt![]()
Maar dit is niet met een paar uurtjes klaar.
Of je zet hem op de snelkookfunctie ( kan bij mij wel)quote:Op maandag 17 april 2023 15:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In de crockpot moet het wel een uur of 6 garen ja.
Heb ik niet gezien maar kan ook wel zonder.quote:
Oja stoofvlees doe je bier.quote:Op maandag 17 april 2023 15:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In zuurvlees hoort geen bier, wel azijn
Ga jij me nou even de les lezen?quote:Op maandag 17 april 2023 15:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In zuurvlees hoort geen bier, wel azijn
Bij mij ligt het nog wel eens aan de kwaliteit van het rundvlees, soms met 2 uur dat ik denk ....nou dat vlees heeft niet lang meer nodig maar gemiddeld een uur of 4 toch wel nodig voor hachee.quote:Op maandag 17 april 2023 15:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goede keuze, want zelfgemaakt![]()
Maar dit is niet met een paar uurtjes klaar.
Meer een snelkookpan dus??? want anders zie ik de meerwaarde er niet van daar.quote:Op maandag 17 april 2023 16:02 schreef Sestra666 het volgende:
volgens mij is dit in een uur klaar, ik heb ook zo een, is geen slowcooker, maar een express
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |