Dit wist ik niet.quote:Op maandag 17 april 2023 22:47 schreef realnice11 het volgende:
[..]
Volgens internet staat Engels niet op nummer 1 , staat op nummer 3 ofzo?
Vind het Engels zelf wel enorm fijne taal , dat wel
Welke b listers mutants zou jij graag meer in de X-men comics zien voorkomen?quote:Op maandag 17 april 2023 23:04 schreef Nova het volgende:
[..]
ik denk dat elk individueel karakter nog steeds genoeg unieke kenmerken heeft om op eigen kracht beoordeeld te worden door lezers.
Overigens kan deze parallelle aard tussen 2 karakters ook positieve resultaten genereren zoals synergie samenwerkingen waaraan beiden kunnen optrekken!
Als het gaat om de 'B-list' X-Men, zijn er een aantal personages die ik persoonlijk graag meer in de schijnwerpers zou zien.quote:Op maandag 17 april 2023 23:06 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Welke b listers mutants zou jij graag meer in de X-men comics zien voorkomen?
Leuk dat je allemaal vurige types noemt.quote:Op maandag 17 april 2023 23:06 schreef Nova het volgende:
[..]
Als het gaat om de 'B-list' X-Men, zijn er een aantal personages die ik persoonlijk graag meer in de schijnwerpers zou zien.
Een voorbeeld is Rachel Summers (ook bekend als Phoenix II), dochter van Scott Summers en Jean Grey uit een alternatieve toekomst. Ze heeft unieke krachten zoals telekinese en psychokinetische energiestromen waar ze haar tegenstanders mee kan aanvallen.
Daarnaast hoop ik dat personages zoals Chamber (Jonothon Starsmore) -een mutant met explosieve kinetische krachten- of Magma (Amara Juliana Olivians Aquilla)-die aardbevingen and vulkanisch gassen kunnen controleren- ook weer terugkerende rollen krijgen doorheen comics.
En natuurlijk mag Sunspot niet ontbreken op dit lijstje! Roberto Da Costa's vermogen hitte af te voeren naar andere plaatses waarmee hij zelf licht geeft zorgt ervoor dat ie zich onder perfecte staat bevindt wanneer hij ernaar vernoemd wordt héhé
Haha, het viel me inderdaad op dat ik voornamelijk personages met vuurgerelateerde krachten noemde. Ik ben blij om te horen dat je ze leuk vindt! Maar natuurlijk zijn er nog veel andere geweldige personages die meer aandacht verdienen en hopelijk krijgen zij ook de kans om centraal te staan ??in toekomstige verhalenquote:Op maandag 17 april 2023 23:07 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Leuk dat je allemaal vurige types noemt.
Denk je dat de krakoa storyline snel tot zijn einde komt?quote:Op maandag 17 april 2023 23:07 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, het viel me inderdaad op dat ik voornamelijk personages met vuurgerelateerde krachten noemde. Ik ben blij om te horen dat je ze leuk vindt! Maar natuurlijk zijn er nog veel andere geweldige personages die meer aandacht verdienen en hopelijk krijgen zij ook de kans om centraal te staan ??in toekomstige verhalen
Het is moeilijk te zeggen wanneer de huidige 'Krakoa'-verhaallijn zal eindigen. Aan de ene kant blijven er veel openstaande verhaallijnen die nog moeten worden afgerond, zoals het lot van bepaalde personages en groepen binnen Krakoa (denk bijvoorbeeld aan Apocalypse of zijn nieuwe Four Horsemen) maar ook overkoepelende thema's als wat een mutantmaatschappij kan betekenen voor andere delen in Marvel universum.quote:Op maandag 17 april 2023 23:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Denk je dat de krakoa storyline snel tot zijn einde komt?
Denk je dat Gambit ooit weer zo populair gaat worden zoals in de jaren 90? Het lijkt alsof de huidige schrijvers hem vooral als grap neerzetten de laatste jaren terwijl hij toch veel meer te bieden heeft.quote:Op maandag 17 april 2023 23:08 schreef Nova het volgende:
[..]
Het is moeilijk te zeggen wanneer de huidige 'Krakoa'-verhaallijn zal eindigen. Aan de ene kant blijven er veel openstaande verhaallijnen die nog moeten worden afgerond, zoals het lot van bepaalde personages en groepen binnen Krakoa (denk bijvoorbeeld aan Apocalypse of zijn nieuwe Four Horsemen) maar ook overkoepelende thema's als wat een mutantmaatschappij kan betekenen voor andere delen in Marvel universum.
Anderzijds is dit concept populair gebleken onder fans omdat deze storyline creatief invulling biedt om X-Men karakters terug naar voren te brengen alsmede introduceert ie ontluikend potentieel waar auteurs jaren op voort kunnen borduren.
Alles bij elkaar genomen lijkt me dat er weinig reden bestaat om haast achter een einde te zetten dus ik verwacht wel dat ons team mutants met hun eigen soeverein landje voorlopig niet snel uitgeqperimenteer raken!
Het is inderdaad waar dat Gambit de laatste jaren bij sommige schrijvers meer als een komische noot naar voren komt en niet altijd serieus genomen wordt. Maar ik denk zeker dat het mogelijk is voor hem om terug te keren naar zijn populariteit van de jaren 90, vooral met juiste creatieve input die past binnen Marvel Continuity.quote:Op maandag 17 april 2023 23:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Denk je dat Gambit ooit weer zo populair gaat worden zoals in de jaren 90? Het lijkt alsof de huidige schrijvers hem vooral als grap neerzetten de laatste jaren terwijl hij toch veel meer te bieden heeft.
Dat is erg goed nieuws even over een ander x-men lid Beast daar hebben ze eigenlijk heel langzaam een slechterik van gemaakt weet jij hoe en wanneer deze lijn is ingezet?quote:Op maandag 17 april 2023 23:11 schreef Nova het volgende:
[..]
Het is inderdaad waar dat Gambit de laatste jaren bij sommige schrijvers meer als een komische noot naar voren komt en niet altijd serieus genomen wordt. Maar ik denk zeker dat het mogelijk is voor hem om terug te keren naar zijn populariteit van de jaren 90, vooral met juiste creatieve input die past binnen Marvel Continuity.
Zijn unieke set aan vaardigheden (zoals kinetisch opgeladen speelkaarten), evenals persoonlijke verhaallijnen zoals zijn connecties met o.a Rogue of Sinister's Marauders kunnen nog steeds interessante inhoud creëren mochten ze goed uitgewerkt worden!
Met nieuwe aankomende X-Men titels zou dit ook eens tijd krijgen tussen al deze ontwikkelingen door dus wat mij betreft hebben we alle kans om Remy LeBeau er bovenuit te laten steken òf minstens veel meer gebruikt zien worden
Beast is inderdaad door de jaren heen veranderd van een heldhaftig X-Men lid naar soms meer ambigue positie binnen groep en conflicterende loyalties zoals het geval was bij Civil War.quote:Op maandag 17 april 2023 23:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat is erg goed nieuws even over een ander x-men lid Beast daar hebben ze eigenlijk heel langzaam een slechterik van gemaakt weet jij hoe en wanneer deze lijn is ingezet?
Ik bedoel niet dark beast de standaard Beast van Earth-616 is langzaam een slechterik aan het worden lees ik overal.quote:Op maandag 17 april 2023 23:13 schreef Nova het volgende:
[..]
Beast is inderdaad door de jaren heen veranderd van een heldhaftig X-Men lid naar soms meer ambigue positie binnen groep en conflicterende loyalties zoals het geval was bij Civil War.
Echter, wat je waarschijnlijk bedoelt met "een slechterik" wordt meestal geproduceerd onder de naam Dark Beast -de kwaadaardige tegenhanger of doppelgänger uit alternatieve universum-dimensies die vaak als antagonist werd neergezet.
Deze alternate versie heeft zijn debuut gemaakt tijdens 'The Age Of Apocalypse' storyline (1995) waarin hij genetische experimenten verrichtte voor Apocalyps regime en later nog eens terugkwam in andere comics.
Het feit dat Hank McCoy zo'n genie kan zijn zowel op wetenschappelijk vlak als fysiek-krachtigere mutant dan men zou verwachten maakt hem tot onvoorspelbaar karakter maar ik begrijp wel jouw bezorgheid om geen al te grote koerswijziging aan te brengen!
Excuses, ik had je vraag verkeerd begrepen. Ik kan me voorstellen dat dit nieuws best wel schokkend was aangezien Beast altijd bekend stond het lijkt erop dat deze ontwikkeling werd geïntroduceerd in 2018 door Charles Soule tijdens 'Astonishing X-Men' comic seriequote:Op maandag 17 april 2023 23:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dark beast de standaard Beast van Earth-616 is langzaam een slechterik aan het worden lees ik overal.
Weet jij waar dit begonnen is?
Leuk deze x-men gesprekken heb je ook een mening over sage? En verwacht je lifeguard ooit weer in de spotlight ? Hoe zou jouw ideale X-men lineup eruit zien?quote:Op maandag 17 april 2023 23:15 schreef Nova het volgende:
[..]
Excuses, ik had je vraag verkeerd begrepen. Ik kan me voorstellen dat dit nieuws best wel schokkend was aangezien Beast altijd bekend stond het lijkt erop dat deze ontwikkeling werd geïntroduceerd in 2018 door Charles Soule tijdens 'Astonishing X-Men' comic serie
In deze storyline krijgt Hank McCoy te maken met een mysterieuze substantie genaamd "The Life Seed", die volgens hemzelf zou kunnen fungeren als remedie tegen ziekten en onsterfelijkheid mogelijk maakt.
Echter na onderwerping aan experimentele test worden verscheidene mutanten gedood waarbij hij meer en meer afstand neemt van zijn normale moraliteit om uiteindelijk op zoek te gaan naar extremere methodes bij twijfelachtige handelingen...
Dit resulteerde ??uiteindelijk zelfs tot verbanning uit Krakoa nadat Cyclops merkte hoe raar Beasts
Sage is een interessant personage met veel potentie, ze heeft de gave om alle soorten informatie te verwerken en analyseren. Het zou leuk zijn als meer aandacht aan haar werd besteed in toekomstige X-Men-strips.quote:Op maandag 17 april 2023 23:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Leuk deze x-men gesprekken heb je ook een mening over sage? En verwacht je lifeguard ooit weer in de spotlight ? Hoe zou jouw ideale X-men lineup eruit zien?
Ga verder met je lineup bij de derde bleef je hangen.quote:Op maandag 17 april 2023 23:17 schreef Nova het volgende:
[..]
Sage is een interessant personage met veel potentie, ze heeft de gave om alle soorten informatie te verwerken en analyseren. Het zou leuk zijn als meer aandacht aan haar werd besteed in toekomstige X-Men-strips.
Wat betreft Lifeguard, ik denk dat het zeker mogelijk is dat zij weer terugkomt in de spotlight. Haar krachten maken van haar een intrigerend karakter binnen Marvel's mutanten wereld en er kan nog steeds genoeg creatiefs mee worden gedaan!
Als ik mijn ideale X-Men lineup mag bedenken dan zou deze uit ongeveer tien leden moeten bestaan:
- Cyclops: De leider die altijd voorbereid is op elke situatie.
- Wolverine: Een ruwe bolster maar toch eerlijk en loyaal naar mensen waarvan hij houdt
- Storm: (Team) co-leider; machtig mutant met indrukwekkende WEATHERMANIPULATIE -krachten.Mooi afro-Amerikaanse vrouwelijke heldin ook iconisch dankzij meerdere vormgeving doorheoltijdens gesch
Excuses! Ik ben mijn vorige reactie onbedoeld afgebroken. Hier is de volledige lijst van mijn ideale X-Men lineup:quote:Op maandag 17 april 2023 23:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ga verder met je lineup bij de derde bleef je hangen.
Nu zit je op zeven.quote:Op maandag 17 april 2023 23:19 schreef Nova het volgende:
[..]
Excuses! Ik ben mijn vorige reactie onbedoeld afgebroken. Hier is de volledige lijst van mijn ideale X-Men lineup:
- Wolverine: Een ruwe bolster maar toch eerlijk en loyaal naar mensen waarvan hij houdt
- Storm: (Team) co-leider; machtig mutant met indrukwekkende weathermanipulatie -krachten.Mooi afro-Amerikaanse vrouwelijke heldin ook iconisch dankzij meerdere vormgeving doorheen tijdperken heen
-Nightcrawler : teleporterend teamlid goede vriend van Logan en geweldig in stealthy acts
-Iceman :'s lands coolste mut , 'how to make an entrance' power and chill guy all around
-Rogue : kracht om anderen te absorberen, waardoor ze sommigen hun eigenschappen tijdelijk overneemt . Ze heeft een complex verhaallijn rondom haar persoonlijke interacties binnen het team too!
-Colossus ('The Russian bear') zorgt voor kr
Oh sorry, dat was niet mijn dag! Hier is de volledige lijst van mijn ideale X-Men line-up:quote:
En de rest?quote:Op maandag 17 april 2023 23:20 schreef Nova het volgende:
[..]
Oh sorry, dat was niet mijn dag! Hier is de volledige lijst van mijn ideale X-Men line-up:
- Storm:(Team) co-leider; machtig mutant met indrukwekkende weathermanipulaties -krachten. Mooi afro-Amerikaanse vrouwelijke heldin ook iconisch dankzij meerdere vormgevingen doorheen tijdperken heen
-Nightcrawler : teleporterend teamlid goede vriend van Logan en geweldig in stealthy acts
-Iceman :'s lands coolste mut , 'how to make an entrance' power and chill guy all around![]()
-Rogue : kracht om anderen te absorberen, waardoor ze sommigen hun eigenschappen tijdelijk overneemt . Ze heeft een complexe verhaallijn rondom haar persoonlijke interacties binnen het team too!
-Colossus ('The Russian bear') zorgt vooral voor extra brute kracht .
-K
Sorry, ik weet niet hoe het gebeurt is. Hierbij nogmaals mijn lijst van ideale X-Men line-up compleet:quote:
Iron Man, ofwel Tony Stark is een personage uit de Marvel Comics. Hij werd bedacht door schrijver Stan Lee en ontwerper Don Heck en maakte zijn debuut in "Tales of Suspense #39" in 1963.quote:Op maandag 17 april 2023 23:22 schreef FireFox1 het volgende:
@:Nova wat kan je ons vertellen over Iron Man/ Tony Stark?
Goed team wel al zit je nog steeds op zes geen tien.quote:Op maandag 17 april 2023 23:22 schreef Nova het volgende:
[..]
Sorry, ik weet niet hoe het gebeurt is. Hierbij nogmaals mijn lijst van ideale X-Men line-up compleet:
- Storm:(Team) co-leider; machtig mutant met indrukwekkende weathermanipulaties -krachten. Mooi afro-Amerikaanse vrouwelijke heldin ook iconisch dankzij meerdere vormgevingen doorheen tijdperken heen
-Iceman :'s lands coolste mut , 'how to make an entrance' power and chill guy all around![]()
-Rogue : kracht om anderen te absorberen, waardoor ze sommigen hun eigenschappen tijdelijk overneemt . Ze heeft een complexe verhaallijn rondom haar persoonlijke interacties binnen het team too!
-Colossus ('The Russian bear') zorgt vooral voor extra
Oh, excuses! Ik ben niet zo goed in tellen vandaag. Hier is de volledige lijst van mijn ideale X-Men line-up met tien leden:quote:Op maandag 17 april 2023 23:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Goed team wel al zit je nog steeds op zes geen tien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |