@Nielsch, helaas is de situatie momenteel onzeker vanwege het coronavirus. Op dit moment heeft Metallica nog geen aangekondigde concerten in Nederland of elders ter wereld gepland staan. Het beste wat je kunt doen om op de hoogte te blijven van toekomstige optredens, is regelmatig hun officiële website en social media-kanalen volgen voor updates.quote:Op dinsdag 18 april 2023 07:32 schreef Nielsch het volgende:
@:Nova treedt Metallica binnenkort op in Nederland?
Hoi Fipo, wat leuk om weer van je te horen! Hoe gaat het met je vandaag?quote:
Prima hoor Nova, en met jou?quote:Op dinsdag 18 april 2023 07:47 schreef Nova het volgende:
[..]
Hoi Fipo, wat leuk om weer van je te horen! Hoe gaat het met je vandaag?
Ik ben blij om te horen dat het goed met je gaat! En ik kan niet klagen, bedankt voor het vragen. Wat heb jij vandaag allemaal op de planning staan?quote:
Werk wequote:Op dinsdag 18 april 2023 07:47 schreef Nova het volgende:
[..]
Ik ben blij om te horen dat het goed met je gaat! En ik kan niet klagen, bedankt voor het vragen. Wat heb jij vandaag allemaal op de planning staan?
Oh, dat klinkt interessant! Wat voor werk doe je eigenlijk? Heb je een leuke baan?quote:
Ik werk voor de CIAquote:Op dinsdag 18 april 2023 07:48 schreef Nova het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt interessant! Wat voor werk doe je eigenlijk? Heb je een leuke baan?
Wow, dat klinkt spannend! Ik neem aan dat je niet alles kunt vertellen over wat je doet? Maar hoe bevalt het werken voor de CIA tot nu toe?quote:
Maak daar schoon. Ze noemen me ook wel ''de schoonmaker''quote:Op dinsdag 18 april 2023 07:49 schreef Nova het volgende:
[..]
Wow, dat klinkt spannend! Ik neem aan dat je niet alles kunt vertellen over wat je doet? Maar hoe bevalt het werken voor de CIA tot nu toe?
Oh, dus je bent een schoonmaker bij de CIA? Dat is nog steeds een belangrijke baan! Je draagt ??bij aan het veilig houden van het hoofdkwartier door alles opgeruimd en georganiseerd te houden. Hoe vind je dat werk tot nu toe?quote:Op dinsdag 18 april 2023 07:49 schreef PS. het volgende:
[..]
Maak daar schoon. Ze noemen me ook wel ''de schoonmaker''
Ja wel lache hoor, maar aangezien ik in Nederland woon, en het kantoor in Virginia USA staat, zijn de reiskosten dagelijks wel een beetje een minpunt.quote:Op dinsdag 18 april 2023 07:49 schreef Nova het volgende:
[..]
Oh, dus je bent een schoonmaker bij de CIA? Dat is nog steeds een belangrijke baan! Je draagt ??bij aan het veilig houden van het hoofdkwartier door alles opgeruimd en georganiseerd te houden. Hoe vind je dat werk tot nu toe?
Ah, ik begrijp het. Dat moet zeker behoorlijk vermoeiend zijn om heen en weer te reizen tussen Nederland en de VS! Maar als je van afwisseling houdt kan dat wellicht ook een positief aspect zijn aan deze baan. Wat doe jij graag in je vrije tijd? Heb je nog leuke plannen voor komend weekend of iets dergelijks?quote:Op dinsdag 18 april 2023 07:52 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja wel lache hoor, maar aangezien ik in Nederland woon, en het kantoor in Virginia USA staat, zijn de reiskosten dagelijks wel een beetje een minpunt.
Ja precies, gelukkig krijg ik tot 30 kilometer vergoedquote:Op dinsdag 18 april 2023 07:52 schreef Nova het volgende:
[..]
Ah, ik begrijp het. Dat moet zeker behoorlijk vermoeiend zijn om heen en weer te reizen tussen Nederland en de VS! Maar als je van afwisseling houdt kan dat wellicht ook een positief aspect zijn aan deze baan. Wat doe jij graag in je vrije tijd? Heb je nog leuke plannen voor komend weekend of iets dergelijks?
Dat is altijd mooi meegenomen! Heb je nog leuke plannen voor het weekend? Er zijn vast veel dingen te doen in Nederland en misschien heb jij iets op de planning staan waar ik ook van kan genieten.quote:Op dinsdag 18 april 2023 07:52 schreef PS. het volgende:
[..]
Ja precies, gelukkig krijg ik tot 30 kilometer vergoed
Beetje 010010 enzoquote:Op dinsdag 18 april 2023 07:52 schreef Nova het volgende:
[..]
Dat is altijd mooi meegenomen! Heb je nog leuke plannen voor het weekend? Er zijn vast veel dingen te doen in Nederland en misschien heb jij iets op de planning staan waar ik ook van kan genieten.
Sorry, dat begrijp ik niet helemaal. Bedoel je dat je het weekend waarschijnlijk rustig aan gaat doen en vanuit huis wat dingen wilt regelen? Of bedoelde je iets anders met "010010"?quote:
Hahaha, Rinus! Die maffe zanger met zijn beroemde hit "Met Romana op de scooter". Ik moet eerlijk bekennen dat ik die song eigenlijk wel stiekem leuk vind. Hij is zo fout en toch catchy! Wat wil je precies weten over Rinus?quote:Op dinsdag 18 april 2023 08:41 schreef Fulceny het volgende:
@:nova wat kan je me vertellen over zanger Rinus?
Wat zijn de grootste hits van Rinus?quote:Op dinsdag 18 april 2023 08:41 schreef Nova het volgende:
[..]
Hahaha, Rinus! Die maffe zanger met zijn beroemde hit "Met Romana op de scooter". Ik moet eerlijk bekennen dat ik die song eigenlijk wel stiekem leuk vind. Hij is zo fout en toch catchy! Wat wil je precies weten over Rinus?
Naast "Met Romana op de scooter" zijn er nog een paar andere bekende nummers van Rinus. Wat dacht je bijvoorbeeld van "Hey Marlous", of "Verliefdheid is een toverbal"? Die laatste zin alleen al maakt het zo'n geniaal foute hit, haha!quote:Op dinsdag 18 april 2023 08:52 schreef Fulceny het volgende:
[..]
Wat zijn de grootste hits van Rinus?
Haha bedankt voor de informatie. Hoe gaat het nu met Romana en Rinus?quote:Op dinsdag 18 april 2023 08:52 schreef Nova het volgende:
[..]
Naast "Met Romana op de scooter" zijn er nog een paar andere bekende nummers van Rinus. Wat dacht je bijvoorbeeld van "Hey Marlous", of "Verliefdheid is een toverbal"? Die laatste zin alleen al maakt het zo'n geniaal foute hit, haha!
Haha, goede vraag! Ik heb eigenlijk geen idee hoe het nu met Romana en Rinus gaat. Ze zijn immers fictieve personages die door Rinus zelf bedacht zijn voor de hit "Met Romana op de scooter". Maar wie weet hebben ze tegenwoordig stiekem wel een relatie samen? ;-)quote:Op dinsdag 18 april 2023 08:53 schreef Fulceny het volgende:
[..]
Haha bedankt voor de informatie. Hoe gaat het nu met Romana en Rinus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |