Zou mooi zijn.quote:
Geen ramp wat mij betreftquote:Op maandag 17 april 2023 13:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Sorry, ik zag mijn post en toen dicht, heb het nog gecheckt
Herkenbaar, loopt soms langs elkaar heenquote:Op maandag 17 april 2023 13:33 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Sorry, ik zag mijn post en toen dicht, heb het nog gecheckt
Nee, niet nodig.quote:Op maandag 17 april 2023 13:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Anders moet je de TT maar aanpassen als je een andere wilt
Nu maar hopen dat we dat eens terug zien bij nominatiesquote:Op maandag 17 april 2023 13:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zoe is klaar met veel mensen, maar snapt ook dat mensen klaar met haar zijn, zegt ze net
En de vraag is dus of we dat überhaupt gaan mogen zien want tot op heden censureren ze zulks telkens en blijft het hierbij. Het is namelijk niet zo dat die filmpjes een teaser zijn en daarna in de uitzending (veel) meer te zien valt. EJVJL = kinderslot.quote:Op maandag 17 april 2023 12:34 schreef danaqui het volgende:
[..]en later is het in de slaapkamer tot een uitbarsting gekomen en dat was niet op stream te zien.
Cool Icequote:Op maandag 17 april 2023 13:40 schreef tonja het volgende:
Ice heeft een vlek in zijn broek gestreken. Hij is not amused
Hoop het, maar zal wel weer zo'n lamlendig opblaas opdracht zijn waar ze nog geen uur mee bezig zijn in totaliteit.quote:Op maandag 17 april 2023 13:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff en Jasper denken dat het een 24 uurs opdracht gaat worden
Die was leuk hè 😂quote:Op maandag 17 april 2023 13:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Veel geblesseerden zegt Jeff en Morrie heeft een verkeerde BH aan en Bern is moe![]()
quote:Op maandag 17 april 2023 13:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Veel geblesseerden zegt Jeff en Morrie heeft een verkeerde BH aan en Bern is moe![]()
Die hebben een pilletje gekregen, Jeff weer back to normal.quote:Op maandag 17 april 2023 13:42 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey: geblesseerden, Wendy met haar rug, Imadiddin met zijn rug, JW met zijn hamstring, Moraima heeft een verkeerde bh aan
oh Bern is moe, alleen Jappie en ik hebben er zin in!!!!!
Jasper maakt een fanatiek geluid..... die 2 lijken echt weer 'om'
Denk eerder toch een berichtje van het thuisfrontquote:Op maandag 17 april 2023 13:42 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die hebben een pilletje gekregen, Jeff weer back to normal.
Dat denk ik dus ookquote:Op maandag 17 april 2023 13:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk eerder toch een berichtje van het thuisfront
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |