omdat het een test is. omdat je met zo'n apparaat geen risico neemt als het niet hoeftquote:Op maandag 17 april 2023 15:31 schreef Gremen het volgende:
Ben serieus toch wel ergens benieuwd (bezorgd?) hoe we (als mensheid) ooit een raket vanaf Mars willen lanceren als het vanaf aarde al zo een gedoe is. En het op basis van elk schroefje of klepje al afgeblazen kan worden.
Het vestigen van een menselijke kolonie op planeet Mars die zich zelfstandig, zonder aanvoer van materialen, grondstoffen, voedsel of prostituees vanaf planeet Aarde in leven kan houden.quote:Op maandag 17 april 2023 23:51 schreef Rnie het volgende:
[..]
Wat versta je onder koloniseren? Is namelijk best breed in deze![]()
Zo zijn er ook theorieën over de ontwikkeling van teven tot het einde daarvan op een planeet.quote:Op dinsdag 18 april 2023 09:57 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/Accelerating_change
Overigens heb ik daar rond 2013 een zeer interessant artikel over gelezen maar krijg dat niet meer terug gevonden.
Het ging erover dat voor bv een boer er weinig verschil was van 0 tot ca 1800 en vanuit daar weinig van 1800 tot 1900 en vanuit daar weinig van 1900 tot 1950, etc.
Iets van dat de geschiedenis exponentieel is.
Dit zou het kunnen zijn maar is ouder. Plus die tekst had meer voorbeelden.
https://www.kurzweilai.net/the-law-of-accelerating-returns
De sluiting van het luchtruim was tijdelijk opgeheven voor de 20ste. Maar inmiddels staat hij er toch weer in.quote:
Snap ik ,na het weekend zou mij eigenlijk beter uitkomenquote:Op woensdag 19 april 2023 02:05 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Dat komt mij eigenlijk wel goed uit
/egoist
Neequote:
Ja dit. Heb er ook niet bar veel vertrouwen in eigenlijk. We zitten pas in de testfase maar alle variabelen op Mars wijken zo af dat ik me niet kan voorstellen dat het vanaf Mars goed gaat komen. Als iemand het ooit al haalt dan zal hij daar vermoedelijk wel sterven.quote:Op maandag 17 april 2023 15:31 schreef Gremen het volgende:
Ben serieus toch wel ergens benieuwd (bezorgd?) hoe we (als mensheid) ooit een raket vanaf Mars willen lanceren als het vanaf aarde al zo een gedoe is. En het op basis van elk schroefje of klepje al afgeblazen kan worden.
Het ligt er allemaal aan wat je als tijdsbestek in gedachten hebt. Binnen 10 jaar? Neuh. Binnen 1000 jaar? Joah. Ik verwacht niet dat het realistisch is dat ik 'live' mee ga maken dat mensen succesvol op Mars landen en er een soort kleine basis opbouwen, maar de kans dat er óóit succesvol mensen op Mars landen en daar met succes dingen op gaan bouwen lijkt me wel extreem groot.quote:Op woensdag 19 april 2023 14:29 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ja dit. Heb er ook niet bar veel vertrouwen in eigenlijk. We zitten pas in de testfase maar alle variabelen op Mars wijken zo af dat ik me niet kan voorstellen dat het vanaf Mars goed gaat komen. Als iemand het ooit al haalt dan zal hij daar vermoedelijk wel sterven.
Binnen 10 jaar inderdaad, zoals Elon ons eerlijk beloofd heeft.quote:Op woensdag 19 april 2023 14:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het ligt er allemaal aan wat je als tijdsbestek in gedachten hebt. Binnen 10 jaar? Neuh. Binnen 1000 jaar? Joah. Ik verwacht niet dat het realistisch is dat ik 'live' mee ga maken dat mensen succesvol op Mars landen en er een soort kleine basis opbouwen, maar de kans dat er óóit succesvol mensen op Mars landen en daar met succes dingen op gaan bouwen lijkt me wel extreem groot.
Er zijn al andere voorwerpen op mars geland, dus een paar mensen lukt ook wel deze eeuw. Als de wil en het geld er tenminste is.quote:Op woensdag 19 april 2023 14:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het ligt er allemaal aan wat je als tijdsbestek in gedachten hebt. Binnen 10 jaar? Neuh. Binnen 1000 jaar? Joah. Ik verwacht niet dat het realistisch is dat ik 'live' mee ga maken dat mensen succesvol op Mars landen en er een soort kleine basis opbouwen, maar de kans dat er óóit succesvol mensen op Mars landen en daar met succes dingen op gaan bouwen lijkt me wel extreem groot.
Die klinken weer alsof er vandaag gelanceerd gaat wordenquote:
Altijd positief blijvenquote:Op donderdag 20 april 2023 09:15 schreef engine het volgende:
[..]
Die klinken weer alsof er vandaag gelanceerd gaat worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |