Afscheidsliedjes?? Wtf.quote:Op maandag 17 april 2023 08:33 schreef Selenophilia het volgende:
Wanneer sterven die boomer afscheidsliedjes eens uit. Er moet toch een tijd komen dat niemand meer een liedje gaat voorbereiden voor een afscheid van een collega??
Ja, nog nooit van gehoord.quote:
van die verschrikkelijke ABCDEF liedjes waarbij je bij iedere letter iets opnoemt over die persoonquote:Op maandag 17 april 2023 08:33 schreef Selenophilia het volgende:
Wanneer sterven die boomer afscheidsliedjes eens uit. Er moet toch een tijd komen dat niemand meer een liedje gaat voorbereiden voor een afscheid van een collega??
quote:Op maandag 17 april 2023 11:15 schreef BaksteenMongool het volgende:
[..]
van die verschrikkelijke ABCDEF liedjes waarbij je bij iedere letter iets opnoemt over die persoon![]()
![]()
En HoE HeB jIj HieR LAsT VaN???quote:Op maandag 17 april 2023 11:18 schreef SwJ het volgende:
"Op zich heb ik daar geen problemen mee ..."
*Opent topic in klb om te klagen.
Helemaal niet. Daarom open ik er ook geen topic over.quote:Op maandag 17 april 2023 11:24 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
En HoE HeB jIj HieR LAsT VaN???
Echt hequote:Op maandag 17 april 2023 11:24 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
En HoE HeB jIj HieR LAsT VaN???
Ik kan mij nog herinneren toen de GVB'er met pensioen ging dat een aantal collega's hem toezongen en hij vond dat prachtig. Al moet ik zeggen dat deze persoon best makkelijk en relaxed was. Juist het tegenovergestelde van een boomer terwijl hij wel tot de boomerperiode behoort.quote:Op maandag 17 april 2023 08:33 schreef Selenophilia het volgende:
Akkoord, de 'uh uh uh, zeg ik veel uh uh' ging met pensioen. Dat was een persoon die de laatste 3 jaar voor zijn pensioen zijn afspraken niet na kwam. En daar moesten mensen geld voor geven hahahaquote:Op maandag 17 april 2023 08:15 schreef Cockwhale het volgende:
Waarbij er eigenlijk wel verwacht wordt dat je financieel bijdraagt aan een cadeau (want collega). Op zich heb ik daar geen problemen mee, maar eigenlijk wel een beetje bijzonder om een 'priviledged' boomer die niet weet wat ie met z'n centen moet, en al bijna jaren amper wat doet, van dure cadeaus te voorzien
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |