Nee, ik was even Koos Inspiratieloosquote:Op zondag 16 april 2023 20:37 schreef MizzezAmy het volgende:
Haha @:El_Thijs, geen inspiratie voor een goede TT?
Maakt niet uit hoor, ik vind je nog steeds wel liefquote:Op zondag 16 april 2023 20:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, ik was even Koos Inspiratieloos
quote:Op zondag 16 april 2023 21:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor, ik vind je nog steeds wel lief
Je hebt meer aan wapentraining dan aan scripten in Doom.quote:Op maandag 17 april 2023 10:26 schreef El_Thijs het volgende:
Wel apart dat ik nu een beetje leer scripten door een level editor te gebruiken![]()
Dat is waarquote:Op maandag 17 april 2023 13:05 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Je hebt meer aan wapentraining dan aan scripten in Doom.
Doom is wel veranderd zeg.quote:
Nogal hequote:
Is het ook meer fuck uped geworden?quote:Op maandag 17 april 2023 19:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nogal he
Doom Eternal is fantastisch.
Meer een power fantasy. In Doom 2016/Eternal voel je je echt zo'n force of nature als je de demons omlegt. Vooral als je in de lore leest dat heel Hell in de broek schijt om jequote:Op maandag 17 april 2023 19:19 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Is het ook meer fuck uped geworden?
Haha, die originele delen stonden altijd bekend om hun satanisme.quote:Op maandag 17 april 2023 19:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Vooral als je in de lore leest dat heel Hell in de broek schijt om je
Oh dat is nog steeds wel zo, maar ze hebben de lore veel dieper gemaakt. Wat niet wegneemt dat je je ook als een powerhouse voelt als je lekker bezig bentquote:Op maandag 17 april 2023 19:26 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Haha, die originele delen stonden altijd bekend om hun satanisme.
Ach, ik ging overal met die BFG9000 doorheen.quote:Op maandag 17 april 2023 19:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oh dat is nog steeds wel zo, maar ze hebben de lore veel dieper gemaakt. Wat niet wegneemt dat je je ook als een powerhouse voelt als je lekker bezig bentVond je dat niks dan?
BIG FUCKING GUN!quote:Op maandag 17 april 2023 19:46 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ach, ik ging overal met die BFG9000 doorheen.
De ultieme klassieker!quote:
Ik heb me ingehouden en niets over de big fucking gun gezegd, goed he?quote:
Wat versta jij onder een big fucking gun dan?quote:Op dinsdag 18 april 2023 09:31 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb me ingehouden en niets over de big fucking gun gezegd, goed he?
Goedemorgen ook hier! Zo maar eens aan de activia, kijken of ik daar wat actiever van word.
Gewoon, een heel groot object waar iets met hoge snelheid uit schietquote:Op dinsdag 18 april 2023 09:34 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Wat versta jij onder een big fucking gun dan?
Activa nog wel... Mijn god...
Jaja, eerder een BFP zeker?quote:Op dinsdag 18 april 2023 09:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Gewoon, een heel groot object waar iets met hoge snelheid uit schiet
Ja, ik dacht doe eens gek, probeer gezond te eten
BFD, BFC, etc.quote:Op dinsdag 18 april 2023 09:42 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Jaja, eerder een BFP zeker?
Gezond eten nog wel. Daar is niks mis mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |