Nee, in ieder geval Jeffrey niet. Hij heeft de regeling met Talpa dat hij geen vergoeding krijgt, maar als hij het wint dan ook de volle 100 % van de Prijzenpot wint. Ik weet niet of er meer zijn met die regeling.quote:Op zondag 16 april 2023 18:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In feite staan ze allemaal op de loonlijst.
jaquote:Op zondag 16 april 2023 19:20 schreef pingu66 het volgende:
Ik heb lang in de horeca gewerkt ik zou echt helemaal gek worden van Tiano in de keuken, wat een tempo
Hij heeft er dus echt voor jan lul gezeten als hij op zou stappen.quote:Op zondag 16 april 2023 19:22 schreef Harry het volgende:
[..]
Nee, in ieder geval Jeffrey niet. Hij heeft de regeling met Talpa dat hij geen vergoeding krijgt, maar als hij het wint dan ook de volle 100 % van de Prijzenpot wint. Ik weet niet of er meer zijn met die regeling.
Jasper heeft 75 %, en GJ ging voor 50 % van de Prijzenpot.
Deze drie bewoners hebben dat uitgesproken. Jeffrey was er nogal trots op dat hij niet betaald werd.
Bron?quote:Op zondag 16 april 2023 19:22 schreef Harry het volgende:
[..]
Nee, in ieder geval Jeffrey niet. Hij heeft de regeling met Talpa dat hij geen vergoeding krijgt, maar als hij het wint dan ook de volle 100 % van de Prijzenpot wint. Ik weet niet of er meer zijn met die regeling.
Deze drie bewoners hebben dat uitgesproken. Jeffrey was er nogal trots op dat hij niet betaald werd.
Ik hoorde van de week Mexx zeggen dat niemand betaald kreeg?quote:Op zondag 16 april 2023 19:22 schreef Harry het volgende:
[..]
Ze staan gewoon in loondienstquote:Op zondag 16 april 2023 19:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoorde van de week Mexx zeggen dat niemand betaald kreeg?
Dus ze krijgen een salaris?quote:
Ja dat dacht ik dus ook maar `Mexx zei van niet.quote:
Dat dus.Algemeen bekend.quote:
dacht bern ook nietquote:Op zondag 16 april 2023 19:22 schreef Harry het volgende:
[..]
Die liegt wel vaker.quote:Op zondag 16 april 2023 19:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook maar `Mexx zei van niet.
Ze zullen toch wel iets van vergoeding krijgen?.quote:Op zondag 16 april 2023 19:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook maar `Mexx zei van niet.
Dat ben je op dat momentquote:Op zondag 16 april 2023 19:33 schreef engine het volgende:
Ze hebben allemaal een contract en sommige krijgen vergoedingen. Of je daarmee een werknemer van talpa bent weet ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |