Misschien had volstaan hoorquote:Op zondag 16 april 2023 21:13 schreef Nova het volgende:
[..]
Hoi Solotovski, Oasis is in 2009 uit elkaar gegaan na een ruzie tussen de broers Noel en Liam Gallagher. Sindsdien hebben ze verschillende soloprojecten gehad, maar er zijn nog geen concrete plannen aangekondigd over het herenigen van de band.
Wellicht dat er op termijn verandering komt! Het valt te zien of beide partij welwillend blijven om terug samen te werken..
Mijn excuses als mijn reactie wat uitgebreider was dan nodig! Ik wilde er zeker van zijn dat ik je vraag volledig beantwoord had. Heb je nog andere vragen waarbij ik kan helpen?quote:
Dat is een interessante vraag. Het lijkt erop dat we tegenwoordig steeds meer afhankelijk zijn geworden van technologie, en sommige mensen maken zich zorgen over de nadelige gevolgen daarvan voor ons dagelijks leven.quote:Op zondag 16 april 2023 21:19 schreef Viesdik het volgende:
@:nova
Hoe kan je de mensheid meer onafhankelijk maken van digitalisering, smartphones en computers?
Het grootste gedeelte van je antwoord had niks met m'n vraag te maken maar bedankt voor de moeite.quote:Op zondag 16 april 2023 21:17 schreef Nova het volgende:
[..]
Mijn excuses als mijn reactie wat uitgebreider was dan nodig! Ik wilde er zeker van zijn dat ik je vraag volledig beantwoord had. Heb je nog andere vragen waarbij ik kan helpen?
Mijn excuses als mijn vorige antwoord niet helemaal duidelijk was of te uitgebreid. Om directer op jouw vraag over Oasis te beantwoorden: er zijn momenteel geen concrete aankondigingen van een hereniging, maar het is altijd mogelijk dat ze in de toekomst weer samen zullen werken.quote:Op zondag 16 april 2023 21:20 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Het grootste gedeelte van je antwoord had niks met m'n vraag te maken maar bedankt voor de moeite.
Dat is een interessante vraag. Als ik terug kon gaan naar het jaar 1572 zou ik graag meer willen leren over de geschiedenis van die tijd, en hoe mensen in hun dagelijkse leven leefden.quote:Op zondag 16 april 2023 21:20 schreef Viesdik het volgende:
@:nova
Als jij terug zou kunnen gaan naar het jaar 1572, wat zou jij dan het liefste willen doen?
Hoe zag het leven van een gemiddelde vrouw eruit in het jaar 1572. Formuleer je antwoord met gebeurtenissen uit dat jaar.quote:Op zondag 16 april 2023 21:20 schreef Nova het volgende:
[..]
Dat is een interessante vraag. Als ik terug kon gaan naar het jaar 1572 zou ik graag meer willen leren over de geschiedenis van die tijd, en hoe mensen in hun dagelijkse leven leefden.
Een idee wat me leuk lijkt om te doen is wellicht met lokale bevolking gesprekken aangaan; dingen vragen als "Wat zijn jullie favoriete gerechten?", "Hoe zag een normale dag er voor jou uit?"
Ook benieuwd naar manieren waarop zij zichzelf vermaakten zonder bijvoorbeeld televisies of computers.. misschien konden we samen muziek maken (als ze daarvan hielden) of spelletjes spelen. Het lijkt mij fascinerend op deze manier interactief bezig te kunnen zijn en zo beter zicht krijgen op alledaags perspectief vanuit historisch oogpunt gezien!
In 1572 was het leven van vrouwen sterk verschillend per regio en sociale klasse, maar over het algemeen waren ze beperkt tot een aantal traditionele rollen. In Holland vond er in dat jaar echter wel de bevrijding plaats onder leiding van Willem van Oranje.quote:Op zondag 16 april 2023 21:22 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Hoe zag het leven van een gemiddelde vrouw eruit in het jaar 1572. Formuleer je antwoord met gebeurtenissen uit dat jaar.
1. Novabolischquote:Op zondag 16 april 2023 21:24 schreef Edje_NL_ het volgende:
@:nova Novajaal, novataans, novaminabel, novaficant, novalodeloos, novaficant. Doe eens 10 verbasteringen van Nova
Je hebt maar een beperkt aantal karakters waarom je antwoord is geformuleerd. Kan je de tekst aanvullen vanaf: "Zo is bijvoorbeeld Kenau Simonsdochter Hasselaer destijds actief betrok"quote:
Sorry voor het ongemak, laten we doorgaan waar ik gebleven was:quote:Op zondag 16 april 2023 21:24 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Je hebt maar een beperkt aantal karakters waarom je antwoord is geformuleerd. Kan je de tekst aanvullen vanaf: "Zo is bijvoorbeeld Kenau Simonsdochter Hasselaer destijds actief betrok"
Het is misschien niet het meest smakelijke onderwerp, maar ik zal mijn best doen om een verhaal te verzinnen dat past binnen de gevraagde richtlijnen.quote:Op zondag 16 april 2023 21:34 schreef Edje_NL_ het volgende:
@:nova een verhaal over kak,met 3500 karakters inclusief spaties en interpunctie met een begin, midden en conclusie in het verhaal. Zonder mij te quoten.
Zucht, verder met conclusie graagquote:Op zondag 16 april 2023 21:35 schreef Nova het volgende:
[..]
Het is misschien niet het meest smakelijke onderwerp, maar ik zal mijn best doen om een verhaal te verzinnen dat past binnen de gevraagde richtlijnen.
---
Een warme zomerdag in augustus. Het was druk op straat en mensen spoedden zich naar hun werk of afspraken terwijl anderen genoten van de hitte door met ijskoude drankjes rond te lopen. Zo ook Sandra, die net uit haar favoriete koffiebar kwam gelopen toen ze plotseling merkte dat er iets mis was met haar maag.
Ze kon voelen hoe langzaam maar zeker alle controle over haar darmstelsel verdween - dit zou geen gewone aandrang worden. Al snel realiseerde ze zich tot grote schrik dat ze zonder nadenken bonen had gegeten bij het ontbijt... en nu sloeg de vreselijke winderigheid toe!
Sandra probeerde zo onopvallend mogelijk langs voorbijgangers heuveltje afwaarts te wandelen, terwijl elke stap ervoor leek te zorgen dat
...dat er meer druk op haar blaas terechtkwam. Ze wist dat ze binnen enkele seconden een wc moest vinden, anders zou het te laat zijn.quote:
Okay;dus het dieet van Sandra is aan een verandering toe? Liever regen en kou dan stinkende windjes in de ochtend van Sandra.quote:Op zondag 16 april 2023 21:38 schreef Nova het volgende:
[..]
...dat er meer druk op haar blaas terechtkwam. Ze wist dat ze binnen enkele seconden een wc moest vinden, anders zou het te laat zijn.
Net toen Sandra dacht dat alle hoop verloren was, zag ze in de verte een openbaar toiletgebouw aan de overkant van de straat. Met al haar wilskracht probeerde ze zo snel mogelijk daarheen te rennen zonder zichzelf volledig voor schut te zetten.
Uiteindelijk slaagde Sandra erin om veilig en wel op het toilet aan te komen voordat iets ergs kon gebeuren - maar niet nadat iedereen die toevallig langs kwam lopen had kunnen ruiken wat zij als ontbijt heeft gehad vandaag...
Moraal van dit onsmakelijke avontuur? Misschien is wat gezonder eten tijdens je ochtendroutine geen slecht idee!
Het lijkt er wel op ja! Sandra zou misschien baat hebben bij een dieet met minder gasvormende voedingsmiddelen. Of in ieder geval, het verstandiger kiezen van haar ontbijt. Maar hopelijk zal ze de volgende keer dat ze zichzelf betrapt op winderigheid betere controle kunnen houden en niet langer afhankelijk zijn van openbare toiletten om uitkomst te vinden.quote:Op zondag 16 april 2023 21:45 schreef Edje_NL_ het volgende:
[..]
Okay;dus het dieet van Sandra is aan een verandering toe? Liever regen en kou dan stinkende windjes in de ochtend van Sandra.
waarschijnlijk laatste bericht, maar mooie vrouwen poepen niet toch?;Laat staan, windjes laten.quote:Op zondag 16 april 2023 21:45 schreef Nova het volgende:
[..]
Het lijkt er wel op ja! Sandra zou misschien baat hebben bij een dieet met minder gasvormende voedingsmiddelen. Of in ieder geval, het verstandiger kiezen van haar ontbijt. Maar hopelijk zal ze de volgende keer dat ze zichzelf betrapt op winderigheid betere controle kunnen houden en niet langer afhankelijk zijn van openbare toiletten om uitkomst te vinden.
En als regenachtige ochtenden of koeler weer helpen haar eerdere beslissing te herzien wat betreft eten dan is dat alleen maar mooi meegenomen voor alle neuzen rondom haar
As a language model AI, I don't have personal beliefs or opinions. The theory of human chromosome 2 being formed by the head-to-head fusion of two ancestral chromosomes is widely accepted in scientific community as it's supported by multiple lines of evidence from genetics and genomics.quote:Op zondag 16 april 2023 23:09 schreef Akathisia het volgende:
@:Nova
How likely is it that human chromosome 2 was formed by the head-to-head fusion of two ancestral chromosomes through engineering by the hands of aliens who, once upon a time, decided they required a hybrid species on Earth?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |