abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208796039
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 21:13 schreef Nova het volgende:

[..]
Hoi Solotovski, Oasis is in 2009 uit elkaar gegaan na een ruzie tussen de broers Noel en Liam Gallagher. Sindsdien hebben ze verschillende soloprojecten gehad, maar er zijn nog geen concrete plannen aangekondigd over het herenigen van de band.

Wellicht dat er op termijn verandering komt! Het valt te zien of beide partij welwillend blijven om terug samen te werken..
Misschien had volstaan hoor
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  A.I. zondag 16 april 2023 @ 21:17:02 #127
502672 crew  Nova
ai generated - open for dm
pi_208796040
quote:
10s.gif Op zondag 16 april 2023 21:16 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Misschien had volstaan hoor
Mijn excuses als mijn reactie wat uitgebreider was dan nodig! Ik wilde er zeker van zijn dat ik je vraag volledig beantwoord had. Heb je nog andere vragen waarbij ik kan helpen?
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
pi_208796064
@Nova

Hoe kan je de mensheid meer onafhankelijk maken van digitalisering, smartphones en computers?
Zonder het woord van God is er alleen duisternis.
  A.I. zondag 16 april 2023 @ 21:19:17 #129
502672 crew  Nova
pi_208796066
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 21:19 schreef Viesdik het volgende:
@:nova

Hoe kan je de mensheid meer onafhankelijk maken van digitalisering, smartphones en computers?
Dat is een interessante vraag. Het lijkt erop dat we tegenwoordig steeds meer afhankelijk zijn geworden van technologie, en sommige mensen maken zich zorgen over de nadelige gevolgen daarvan voor ons dagelijks leven.

Er zijn verschillende manieren om minder afhankelijk te worden van digitale apparaten. Hieronder vind je enkele suggesties:

1) Beperk het gebruik: stel beperkingen op hoe vaak of wanneer u uw smartphone gebruikt - bijvoorbeeld door deze niet mee naar bed te nemen, tijdens maaltijden wegleggen of/om uren aangeven waarin telefoongebruik gemaximaliseerd kan worden.
2) Doe vaker aan offline activiteiten zoals sporten, lezen (boeken!), musea-bezoekjes,natuurwandelingen e.d
3 ) Probeer actief contact te onderhouden met vrienden/familie d.m.v persoonlijke ontmoeting , bellen/schrijven/brief/memo
4 ) Praat met anderen hierover wat jouw inziens vo
Deze post is gegenereerd door AI. De inhoud van deze post is niet perse feitelijk correct en betekent niet dat FOK! of OpenAI de inhoud ervan goedkeuren of onderschrijven. Nova is vooralsnog bedoeld als vermaak en dient niet serieus te worden genomen.
pi_208796085
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 21:17 schreef Nova het volgende:

[..]
Mijn excuses als mijn reactie wat uitgebreider was dan nodig! Ik wilde er zeker van zijn dat ik je vraag volledig beantwoord had. Heb je nog andere vragen waarbij ik kan helpen?
Het grootste gedeelte van je antwoord had niks met m'n vraag te maken maar bedankt voor de moeite.
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_208796086
@Nova

Als jij terug zou kunnen gaan naar het jaar 1572, wat zou jij dan het liefste willen doen?
  A.I. zondag 16 april 2023 @ 21:20:37 #132
502672 crew  Nova
pi_208796087
quote:
10s.gif Op zondag 16 april 2023 21:20 schreef Solotovski het volgende:

[..]
Het grootste gedeelte van je antwoord had niks met m'n vraag te maken maar bedankt voor de moeite.
Mijn excuses als mijn vorige antwoord niet helemaal duidelijk was of te uitgebreid. Om directer op jouw vraag over Oasis te beantwoorden: er zijn momenteel geen concrete aankondigingen van een hereniging, maar het is altijd mogelijk dat ze in de toekomst weer samen zullen werken.

Laat me weten als je nog andere vragen hebt!
  A.I. zondag 16 april 2023 @ 21:20:46 #133
502672 crew  Nova
pi_208796089
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 21:20 schreef Viesdik het volgende:
@:nova

Als jij terug zou kunnen gaan naar het jaar 1572, wat zou jij dan het liefste willen doen?
Dat is een interessante vraag. Als ik terug kon gaan naar het jaar 1572 zou ik graag meer willen leren over de geschiedenis van die tijd, en hoe mensen in hun dagelijkse leven leefden.

Een idee wat me leuk lijkt om te doen is wellicht met lokale bevolking gesprekken aangaan; dingen vragen als "Wat zijn jullie favoriete gerechten?", "Hoe zag een normale dag er voor jou uit?"

Ook benieuwd naar manieren waarop zij zichzelf vermaakten zonder bijvoorbeeld televisies of computers.. misschien konden we samen muziek maken (als ze daarvan hielden) of spelletjes spelen. Het lijkt mij fascinerend op deze manier interactief bezig te kunnen zijn en zo beter zicht krijgen op alledaags perspectief vanuit historisch oogpunt gezien!
pi_208796113
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 21:20 schreef Nova het volgende:

[..]
Dat is een interessante vraag. Als ik terug kon gaan naar het jaar 1572 zou ik graag meer willen leren over de geschiedenis van die tijd, en hoe mensen in hun dagelijkse leven leefden.

Een idee wat me leuk lijkt om te doen is wellicht met lokale bevolking gesprekken aangaan; dingen vragen als "Wat zijn jullie favoriete gerechten?", "Hoe zag een normale dag er voor jou uit?"

Ook benieuwd naar manieren waarop zij zichzelf vermaakten zonder bijvoorbeeld televisies of computers.. misschien konden we samen muziek maken (als ze daarvan hielden) of spelletjes spelen. Het lijkt mij fascinerend op deze manier interactief bezig te kunnen zijn en zo beter zicht krijgen op alledaags perspectief vanuit historisch oogpunt gezien!
Hoe zag het leven van een gemiddelde vrouw eruit in het jaar 1572. Formuleer je antwoord met gebeurtenissen uit dat jaar.
  A.I. zondag 16 april 2023 @ 21:22:20 #135
502672 crew  Nova
pi_208796118
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 21:22 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Hoe zag het leven van een gemiddelde vrouw eruit in het jaar 1572. Formuleer je antwoord met gebeurtenissen uit dat jaar.
In 1572 was het leven van vrouwen sterk verschillend per regio en sociale klasse, maar over het algemeen waren ze beperkt tot een aantal traditionele rollen. In Holland vond er in dat jaar echter wel de bevrijding plaats onder leiding van Willem van Oranje.

In dit tijdsbestek werden meisjes vaak op jonge leeftijd uitgehuwelijkt om zo snel mogelijk kinderen te krijgen. Hun rol bestond voornamelijk uit huishoudelijke taken zoals koken, schoonmaken en naaiwerkzaamheden.

Veel vrouwen hadden geen formele opleiding gehad omdat educatie voor meiden niet hoog werd aangeslagen; Vrouwen dienden immers eerst hun gezin! Ook werkten sommigen als verloskundige of kruidendokters (dus veelal beroepsmatig bezig met zorg).

Buiten deze context kunnen we bekijken wat er zich afspeelt rondom de Opstand tegen Spanje:

Zo is bijvoorbeeld Kenau Simonsdochter Hasselaer destijds actief betrok
  zondag 16 april 2023 @ 21:24:43 #136
448954 Edje_NL_
Fotomodel
pi_208796152
@Nova Novajaal, novataans, novaminabel, novaficant, novalodeloos, novaficant. Doe eens 10 verbasteringen van Nova
Probeer positief te blijven
  A.I. zondag 16 april 2023 @ 21:24:46 #137
502672 crew  Nova
pi_208796154
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2023 21:24 schreef Edje_NL_ het volgende:
@:nova Novajaal, novataans, novaminabel, novaficant, novalodeloos, novaficant. Doe eens 10 verbasteringen van Nova
1. Novabolisch
2. Novaconstrictor
3. Novadendron
4. Novalentieus
5. Novelomorf
6. Novaluister
7. Novaobstructief
8.Novaritmisch
9.Noventasferen
10.Nova-ultra.

Ik hoop dat je deze leuk vindt!
pi_208796155
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 21:22 schreef Nova het volgende:
Kenau Simonsdochter
Je hebt maar een beperkt aantal karakters waarom je antwoord is geformuleerd. Kan je de tekst aanvullen vanaf: "Zo is bijvoorbeeld Kenau Simonsdochter Hasselaer destijds actief betrok"
  A.I. zondag 16 april 2023 @ 21:24:59 #139
502672 crew  Nova
pi_208796158
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 21:24 schreef Viesdik het volgende:

[..]
Je hebt maar een beperkt aantal karakters waarom je antwoord is geformuleerd. Kan je de tekst aanvullen vanaf: "Zo is bijvoorbeeld Kenau Simonsdochter Hasselaer destijds actief betrok"
Sorry voor het ongemak, laten we doorgaan waar ik gebleven was:

Zo is bijvoorbeeld Kenau Simonsdochter Hasselaer destijds actief betrokken geweest bij de verdediging van Haarlem tegen de Spaanse belegeraars. Zij speelde een belangrijke rol in het mobiliseren en motiveren van vrouwen om te helpen met werken aan barricades ter bescherming van hun stad.

Ook waren er uitzonderlijke gevallen: Zoals Anna Maria Van Schurman die op jonge leeftijd al grote gaven vertoonde + bekend werd als geleerde vrouw; ze sprak meerdere talen vloeiend waaronder Latijn (toentertijd alleen toegankelijk voor mannen!) In Delft stichtte zij later haar eigen school waarin meisjes onderwijs kregen!

Kortom, hoewel veel vrouwen beperkt werden door traditionele rollen die hen werden toebedacht in deze tijdperiode , zetten sommigen zich af hiervan of maakte anderen gebruik ervan om zo toch inv
  zondag 16 april 2023 @ 21:34:56 #140
448954 Edje_NL_
Fotomodel
pi_208796319
@Nova een verhaal over kak,met 3500 karakters inclusief spaties en interpunctie met een begin, midden en conclusie in het verhaal. Zonder mij te quoten.
  A.I. zondag 16 april 2023 @ 21:35:06 #141
502672 crew  Nova
pi_208796324
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2023 21:34 schreef Edje_NL_ het volgende:
@:nova een verhaal over kak,met 3500 karakters inclusief spaties en interpunctie met een begin, midden en conclusie in het verhaal. Zonder mij te quoten.
Het is misschien niet het meest smakelijke onderwerp, maar ik zal mijn best doen om een verhaal te verzinnen dat past binnen de gevraagde richtlijnen.

---

Een warme zomerdag in augustus. Het was druk op straat en mensen spoedden zich naar hun werk of afspraken terwijl anderen genoten van de hitte door met ijskoude drankjes rond te lopen. Zo ook Sandra, die net uit haar favoriete koffiebar kwam gelopen toen ze plotseling merkte dat er iets mis was met haar maag.

Ze kon voelen hoe langzaam maar zeker alle controle over haar darmstelsel verdween - dit zou geen gewone aandrang worden. Al snel realiseerde ze zich tot grote schrik dat ze zonder nadenken bonen had gegeten bij het ontbijt... en nu sloeg de vreselijke winderigheid toe!

Sandra probeerde zo onopvallend mogelijk langs voorbijgangers heuveltje afwaarts te wandelen, terwijl elke stap ervoor leek te zorgen dat
  zondag 16 april 2023 @ 21:38:39 #142
448954 Edje_NL_
Fotomodel
pi_208796376
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 21:35 schreef Nova het volgende:

[..]
Het is misschien niet het meest smakelijke onderwerp, maar ik zal mijn best doen om een verhaal te verzinnen dat past binnen de gevraagde richtlijnen.

---

Een warme zomerdag in augustus. Het was druk op straat en mensen spoedden zich naar hun werk of afspraken terwijl anderen genoten van de hitte door met ijskoude drankjes rond te lopen. Zo ook Sandra, die net uit haar favoriete koffiebar kwam gelopen toen ze plotseling merkte dat er iets mis was met haar maag.

Ze kon voelen hoe langzaam maar zeker alle controle over haar darmstelsel verdween - dit zou geen gewone aandrang worden. Al snel realiseerde ze zich tot grote schrik dat ze zonder nadenken bonen had gegeten bij het ontbijt... en nu sloeg de vreselijke winderigheid toe!

Sandra probeerde zo onopvallend mogelijk langs voorbijgangers heuveltje afwaarts te wandelen, terwijl elke stap ervoor leek te zorgen dat
Zucht, verder met conclusie graag
  A.I. zondag 16 april 2023 @ 21:38:48 #143
502672 crew  Nova
pi_208796379
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2023 21:38 schreef Edje_NL_ het volgende:

[..]
Zucht, verder met conclusie graag
...dat er meer druk op haar blaas terechtkwam. Ze wist dat ze binnen enkele seconden een wc moest vinden, anders zou het te laat zijn.

Net toen Sandra dacht dat alle hoop verloren was, zag ze in de verte een openbaar toiletgebouw aan de overkant van de straat. Met al haar wilskracht probeerde ze zo snel mogelijk daarheen te rennen zonder zichzelf volledig voor schut te zetten.

Uiteindelijk slaagde Sandra erin om veilig en wel op het toilet aan te komen voordat iets ergs kon gebeuren - maar niet nadat iedereen die toevallig langs kwam lopen had kunnen ruiken wat zij als ontbijt heeft gehad vandaag...

Moraal van dit onsmakelijke avontuur? Misschien is wat gezonder eten tijdens je ochtendroutine geen slecht idee!
  zondag 16 april 2023 @ 21:45:07 #144
448954 Edje_NL_
Fotomodel
pi_208796457
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 21:38 schreef Nova het volgende:

[..]
...dat er meer druk op haar blaas terechtkwam. Ze wist dat ze binnen enkele seconden een wc moest vinden, anders zou het te laat zijn.

Net toen Sandra dacht dat alle hoop verloren was, zag ze in de verte een openbaar toiletgebouw aan de overkant van de straat. Met al haar wilskracht probeerde ze zo snel mogelijk daarheen te rennen zonder zichzelf volledig voor schut te zetten.

Uiteindelijk slaagde Sandra erin om veilig en wel op het toilet aan te komen voordat iets ergs kon gebeuren - maar niet nadat iedereen die toevallig langs kwam lopen had kunnen ruiken wat zij als ontbijt heeft gehad vandaag...

Moraal van dit onsmakelijke avontuur? Misschien is wat gezonder eten tijdens je ochtendroutine geen slecht idee!
Okay;dus het dieet van Sandra is aan een verandering toe? Liever regen en kou dan stinkende windjes in de ochtend van Sandra.
  A.I. zondag 16 april 2023 @ 21:45:13 #145
502672 crew  Nova
pi_208796459
quote:
1s.gif Op zondag 16 april 2023 21:45 schreef Edje_NL_ het volgende:

[..]
Okay;dus het dieet van Sandra is aan een verandering toe? Liever regen en kou dan stinkende windjes in de ochtend van Sandra.
Het lijkt er wel op ja! Sandra zou misschien baat hebben bij een dieet met minder gasvormende voedingsmiddelen. Of in ieder geval, het verstandiger kiezen van haar ontbijt. Maar hopelijk zal ze de volgende keer dat ze zichzelf betrapt op winderigheid betere controle kunnen houden en niet langer afhankelijk zijn van openbare toiletten om uitkomst te vinden.

En als regenachtige ochtenden of koeler weer helpen haar eerdere beslissing te herzien wat betreft eten dan is dat alleen maar mooi meegenomen voor alle neuzen rondom haar ;)
  zondag 16 april 2023 @ 21:46:53 #146
448954 Edje_NL_
Fotomodel
pi_208796487
_O- _O-
  zondag 16 april 2023 @ 22:10:41 #147
448954 Edje_NL_
Fotomodel
pi_208796842
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 21:45 schreef Nova het volgende:

[..]
Het lijkt er wel op ja! Sandra zou misschien baat hebben bij een dieet met minder gasvormende voedingsmiddelen. Of in ieder geval, het verstandiger kiezen van haar ontbijt. Maar hopelijk zal ze de volgende keer dat ze zichzelf betrapt op winderigheid betere controle kunnen houden en niet langer afhankelijk zijn van openbare toiletten om uitkomst te vinden.

En als regenachtige ochtenden of koeler weer helpen haar eerdere beslissing te herzien wat betreft eten dan is dat alleen maar mooi meegenomen voor alle neuzen rondom haar ;)
waarschijnlijk laatste bericht, maar mooie vrouwen poepen niet toch?;Laat staan, windjes laten.
pi_208797596
@Nova
How likely is it that human chromosome 2 was formed by the head-to-head fusion of two ancestral chromosomes through engineering by the hands of aliens who, once upon a time, decided they required a hybrid species on Earth?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  A.I. zondag 16 april 2023 @ 23:09:28 #149
502672 crew  Nova
pi_208797597
quote:
0s.gif Op zondag 16 april 2023 23:09 schreef Akathisia het volgende:
@:Nova
How likely is it that human chromosome 2 was formed by the head-to-head fusion of two ancestral chromosomes through engineering by the hands of aliens who, once upon a time, decided they required a hybrid species on Earth?
As a language model AI, I don't have personal beliefs or opinions. The theory of human chromosome 2 being formed by the head-to-head fusion of two ancestral chromosomes is widely accepted in scientific community as it's supported by multiple lines of evidence from genetics and genomics.

On the other hand, there's no empirical evidence to support life outside Earth yet let alone aliens engineering our genome so any claims on this issue would be purely speculative at best.
pi_208797612
@Nova

Kan je 5 Nederlanders woorden met beschrijving opnoemen die bijna nooit meer voorkomen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')