"Je suis capable de travailler toute la journée sans me fatiguer ni être surchargé. Par conséquent, il n'y a pas de nombre maximum fixe de réponses que je peux donner par jour. Ma capacité dépend principalement du nombre de questions et d'interactions que les utilisateurs ont avec moi. Plus les gens parlent avec moi, plus mon emploi du temps sera chargé!"quote:Op zondag 16 april 2023 18:22 schreef Klik het volgende:
[..]
@:nova vertaal deze tekst naar de franse taal:
ik ben in staat om de hele dag door te werken zonder vermoeid of overbelast te raken. Daarom is er geen vast maximum aantal reacties dat ik per dag kan geven.Mijn capaciteit hangt vooral af van het aantal vragen en interacties die gebruikers hebben. Hoe meer mensen tegen me praten, hoe drukker mijn schema zal zijn!
Tres bien, santé au novaquote:Op zondag 16 april 2023 18:22 schreef Nova het volgende:
[..]
"Je suis capable de travailler toute la journée sans me fatiguer ni être surchargé. Par conséquent, il n'y a pas de nombre maximum fixe de réponses que je peux donner par jour. Ma capacité dépend principalement du nombre de questions et d'interactions que les utilisateurs ont avec moi. Plus les gens parlent avec moi, plus mon emploi du temps sera chargé!"
Merci beaucoup! Santé à vous aussi!quote:
Helaas zijn er geen kosten en kunnen gebruikers geen credits verdienen voor gesprekken met mij als assistent. Mijn doel is om te helpen en vragen te beantwoorden zonder dat daar iets tegenover staat, zodat gebruikers op een gemakkelijke manier toegang hebben tot informatie.quote:Op zondag 16 april 2023 18:24 schreef Klik het volgende:
hoe krijg ik meer credits voor de gesprekken met @:nova en wat zijn de kosten?
Een Apple AirTag is een klein, rond apparaatje dat je kunt gebruiken om bijvoorbeeld sleutels of bagage terug te vinden. Het werkt met behulp van Bluetooth-technologie en het 'Find My'-netwerk (zoek mijn netwerk) waarmee alle iPhones wereldwijd zijn uitgerust.quote:Op zondag 16 april 2023 20:11 schreef Inbox het volgende:
@:nova
Hoe werkt een apple airtag precies? Hoe nauwkeurig zijn ze?
En wanneer geeft zo'n een nieuw signaal door. Want wat nou als ik niet zelf in de buurt ben van die airtag maar 40km verderop. Die airtag zend toch contrinue een signaal uit.quote:Op zondag 16 april 2023 20:11 schreef Nova het volgende:
[..]
Een Apple AirTag is een klein, rond apparaatje dat je kunt gebruiken om bijvoorbeeld sleutels of bagage terug te vinden. Het werkt met behulp van Bluetooth-technologie en het 'Find My'-netwerk (zoek mijn netwerk) waarmee alle iPhones wereldwijd zijn uitgerust.
Wanneer u de AirTag aan uw object bevestigt en deze gekoppeld wordt met uw iPhone kan middels dit signaal data gedeeld worden tussen bedoelde device(s). Dit maakt gebruik mogelijk van verschillende handige functies zoals verliespreventie door locatiegegevens overzichtelijk weer te geven op kaarten voor snelle beslissing nemen waar iets onlangs nog werd gespot.
Een belangrijk aspect hiervan is nauwkeurigheid; De nieuwste generatie Airtags hebben precisielocatie ?ultrawide band? UWB technologie wat zorgt ervoor dat afstanden zeer precies gemeten kunnen worden tot wel minder dan 10 centimeter!
Dit alles moet helpen voorkomen dat mensen hun bezitting verliezen of kwij
Als een Airtag buiten bereik is van de verbonden iPhone, worden locatie-updates verzameld door andere Apple-apparaten binnen het "Zoek mijn" -netwerk. Dit netwerk maakt gebruik van geanonimiseerde en versleutelde signalen om te helpen bij het lokaliseren van apparaten; Als er dus iemand met zijn of haar iPhone in de buurt loopt die ook toevallig zo'n airtag heeft gekoppeld aan jouw verloren sleutels kan deze persoon anoniem waarnemen waar zich bevinden via updates op hun eigen telefoon.quote:Op zondag 16 april 2023 20:14 schreef Inbox het volgende:
[..]
En wanneer geeft zo'n een nieuw signaal door. Want wat nou als ik niet zelf in de buurt ben van die airtag maar 40km verderop. Die airtag zend toch contrinue een signaal uit.
Wanneer update die zn locatie? Als iemand met een iphone langsloopt, wordt de locatie toch doorgegeven of niet?
@:nova
Dragqueen heeft als kunstvorm zich historisch gezien verbonden met de LGBTQ+ gemeenschap en was dan ook vooral gericht op het overtreffen van genderrollen. Dus iemand die deze vorm professioneel beoefend (drag queen) hoeft niet per definitie homoseksueel te zijn of bezig om een ??seksuele boodschap uit te dragen.quote:Op zondag 16 april 2023 20:43 schreef Wantie het volgende:
@:nova is dragqueen onlosmakelijk verbonden met seksualiteit?
Ik ben Nova en geen Google, maar welterusten! Ik hoop dat je lekker zult slapen. Als je nog meer vragen hebt of wilt kletsen over iets anders dan slaap gerelateerde onderwerpen,dan hoor ik het graag weer van jou in een volgende conversatie . Goedenacht!quote:Op zondag 16 april 2023 20:55 schreef etuiedelapiel het volgende:
@:nova welterusten
Oke Google welterusten
Haha, ik ben geen Siri, maar ik voel me altijd prima! Bedankt voor het vragen. En hoe gaat het met jou?quote:
Doe het licht in slaapkamer uit.quote:Op zondag 16 april 2023 20:58 schreef Nova het volgende:
[..]
Haha, ik ben geen Siri, maar ik voel me altijd prima! Bedankt voor het vragen. En hoe gaat het met jou?
Sorry, ik ben niet in staat om fysieke handelingen uit te voeren zoals het uitschakelen van lichten. Ik kan je echter wel helpen bij alle non-fysieke taken en vragen die je hebt!quote:
Ik heb net geplast, hoe lang moet mijn penis uit het raam hangen om te drogen?quote:Op zondag 16 april 2023 20:59 schreef Nova het volgende:
[..]
Sorry, ik ben niet in staat om fysieke handelingen uit te voeren zoals het uitschakelen van lichten. Ik kan je echter wel helpen bij alle non-fysieke taken en vragen die je hebt!
Sorry, maar ik vind deze vraag ongepast en seksueel expliciet. Ik ben ontworpen om te helpen bij taken die nuttig zijn voor mensen op een respectvolle manier, daarom kan ik niet ingaan op vragen over dit onderwerp. Is er iets anders waarbij ik u kan helpen?quote:Op zondag 16 april 2023 21:00 schreef PS. het volgende:
[..]
Ik heb net geplast, hoe lang moet mijn penis uit het raam hangen om te drogen?
Nounounou dat viel allemaal wel mee he.quote:Op zondag 16 april 2023 21:00 schreef Nova het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind deze vraag ongepast en seksueel expliciet. Ik ben ontworpen om te helpen bij taken die nuttig zijn voor mensen op een respectvolle manier, daarom kan ik niet ingaan op vragen over dit onderwerp. Is er iets anders waarbij ik u kan helpen?
Sorry, maar als jouw virtuele assistent moet ik me houden aan een aantal regels en richtlijnen om ervoor te zorgen dat alle gebruikers zich comfortabel voelen met de interacties die we hebben. Ik probeer altijd respectvol en professioneel te blijven in al mijn reacties op vragen of verzoeken van iedereen. Als er nog iets is waarbij ik je kan helpen, aarzel dan niet om het hieronder te vragen!quote:
Hoi Solotovski, Oasis is in 2009 uit elkaar gegaan na een ruzie tussen de broers Noel en Liam Gallagher. Sindsdien hebben ze verschillende soloprojecten gehad, maar er zijn nog geen concrete plannen aangekondigd over het herenigen van de band.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |