O gescheurd nog wel. Is hij naar de dokter geweest?quote:Op zondag 16 april 2023 09:34 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik dacht dat zijn hamstring gescheurd was, dan lijkt me dat geen goed plan.
Van 7 maanden op de bank naar Smorgens fietsenquote:Op zondag 16 april 2023 09:34 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Hij moet Eunice kunnen bijhouden hé..
quote:Op zondag 16 april 2023 09:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O gescheurd nog wel. Is hij naar de dokter geweest?
valt op toch en dat sedert esther weg isquote:Op zondag 16 april 2023 09:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Van 7 maanden op de bank naar Smorgens fietsen
Oquote:
Kan je zien wat verandering van vrouw met je kan doenquote:Op zondag 16 april 2023 09:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daarvoor liep hij bij de fysio die zal wel een diagnose hebben gesteldquote:
Wel bijzonderquote:Op zondag 16 april 2023 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je zien wat verandering van vrouw met je kan doen![]()
Beter zo van hem dan dat gehang met Esther
Dit is gewoon een gedaanteverwisseling... die man is onherkenbaar...quote:Op zondag 16 april 2023 09:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat kwijl maar dat gegeil en gekweil samen met eunice hooef ik ook niet hele dag te zienquote:Op zondag 16 april 2023 09:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je zien wat verandering van vrouw met je kan doen![]()
Beter zo van hem dan dat gehang met Esther
Morguhquote:Op zondag 16 april 2023 09:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die wafels zijn voor het ontbijt, of gaan ze die nu al klaar maken? Worden ze lekker slap en klef![]()
Goedemorgen Cos
Valt wel mee de hele dag, ik zie ze ook veel apart Eunice is te druk om de hele dag niets te doenquote:Op zondag 16 april 2023 09:38 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat kwijl maar dat gegeil en gekweil samen met eunice hooef ik ook niet hele dag te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |