Ik denk dat als je het aan de vrouwen vraagt die met JW het bed mochten delen die heel wat anders zeggen dan JW zelfquote:
A?quote:Op zaterdag 15 april 2023 09:46 schreef engine het volgende:
A wordt een keer volwassenen
Hij legt wel een stempel op de groep op deze manier. Ik ben er wel een keer helemaal klaar mee.
Ik nietquote:Op zaterdag 15 april 2023 09:47 schreef Frummelie het volgende:
Nou daar heeft JW wel een punt... ik vond het ook respectloos dat Jeff weg liep tijdens de roast van Bern
hij zat er toch voor deel bij , wel met gezicht als een oorwurmquote:Op zaterdag 15 april 2023 09:47 schreef Frummelie het volgende:
Nou daar heeft JW wel een punt... ik vond het ook respectloos dat Jeff weg liep tijdens de roast van Bern
Hij heeft geen ideequote:Op zaterdag 15 april 2023 09:49 schreef Tascha071 het volgende:
Ben benieuwd of je met Jeff gaat praten en hem dit durft te zeggen. Maakt mij niet uit hoor.
Fantasy ging op de loop...quote:Op zaterdag 15 april 2023 09:46 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Maar daar is glas..en cams.. dus zelfde principe
"Veel langer dan jouw"quote:Op zaterdag 15 april 2023 09:47 schreef greysbones het volgende:
JW heeft alles in de gaten
Al veel langer dan Eunice
Vaak worden ze gesommeerd erbij te zijn.. dan komt er commentaar dar mensen chagrijnig kijken..quote:Op zaterdag 15 april 2023 09:47 schreef Frummelie het volgende:
Hij vindt zichzelf zo goedquote:Op zaterdag 15 april 2023 09:50 schreef pingu66 het volgende:
[..]
"Veel langer dan jouw"
Dan JIJ,Jan Willem
Hij was ook veel langer dan jouw?quote:Op zaterdag 15 april 2023 09:50 schreef pingu66 het volgende:
[..]
"Veel langer dan jouw"
Dan JIJ,Jan Willem
Ik wel... na de roast staat hij te keten met Moraima, dat kan wel...quote:Op zaterdag 15 april 2023 09:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik niet
Hij had wat anders aan zijn hoofd
toen had hij al wat bier opquote:Op zaterdag 15 april 2023 09:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik wel... na de roast staat hij te keten met Moraima, dat kan wel...
Dat duurde wel evenquote:Op zaterdag 15 april 2023 09:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik wel... na de roast staat hij te keten met Moraima, dat kan wel...
JW zegt vaak HUN terwijl het ZIJquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |