Mensen worden uitgelachen om hun mening, dat is gewoon niet de bedoeling, laat iedereen in zijn waarde.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Mijn sarcastische post?
dat ik schrijf ' zelfknip voor het geveegd wordt.. '
dat was niet sarcastisch.. dat was serieus.. omdat ik weet dat je daar niet offtopic mag gaan..
Ik laat hem in zijn waarde daarbij heb ik frequent gepost met hem in BB en heb ik nog niet eerder gezien dat hij zo reageert.
En ik vatte het sarcastisch van hem op.. miscommunicatie dus.. gezien Bern met bijna niemand omgaat daar..
Dan vind ik het niet fijn hoe er terug gereageerd wordt.. op een vervelende manier..
Als ik nou bewust iemand hier 'aanval' 'iemand niet in zijn waarde laat' dan snap ik de reactie.
Echter daar is hier geen sprake van.
Snap de heisa hierom nu ook niet..
Ja maar ik lach hem juist niet uit om zijn mening.. dat is nou net wat ik in de cos uitlegde (zoals je kon zien in mijn geknipte bericht) en wat ik net hier ook uitlegde....quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mensen worden uitgelachen om hun mening, dat is gewoon niet de bedoeling, laat iedereen in zijn waarde.
En het zou maar saai worden als iedereen in de COS dezelfde mening heeft.
Zou nu @engine maar proberen terug te krijgen, als ik zou wegblijven voor elke kutopmerking die ik in de COS mocht ontvangen zat ik nu ergens achter Jupiterquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mensen worden uitgelachen om hun mening, dat is gewoon niet de bedoeling, laat iedereen in zijn waarde.
En het zou maar saai worden als iedereen in de COS dezelfde mening heeft.
Zo kwam het wel over. Wat moet ik hier van maken dan "quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Ja maar ik lach hem juist niet uit om zijn mening.. dat is nou net wat ik in de cos uitlegde (zoals je kon zien in mijn geknipte bericht) en wat ik net hier ook uitlegde....
Nogmaals, het is miscommunicatie.. zit niemand hier uit te lachen.
Vind het wel zwaar overdreven hoe het nu opgepakt wordt hier.
Nou maar zo was het niet bedoeld!quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:55 schreef engine het volgende:
[..]
Zo kwam het wel over. Wat moet ik hier van maken dan "![]()
![]()
" ?
En ja het blijft maar doorgaan. Het is veel gezeik om niks...de hele dag vandaag.
Dat is ook onzin. Ik heb helemaal geen problemen met de manier waarop jij post. Ja soms reageer ik daar op maar dat is het dan ook wel. Ik heb wel een probleem met de sfeer in de COS.quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zou nu @:engine maar proberen terug te krijgen, als ik zou wegblijven voor elke kutopmerking die ik in de COS mocht ontvangen zat ik nu ergens achter Jupiter
Jammer dat het zo strak gehouden wordt.. Vergeleken met vroeger, mocht je nog lekker tieren in het algemeen (niet op de user natuurlijk) in andere topics mag het welquote:Op donderdag 11 mei 2023 20:56 schreef 5thencounter het volgende:
COS Afkoelslotje.. een goeie, sinds Utopia geloof ik niet meer nodig geweest
In de DGK tijd was het notes vergelijken zelfs een sport.. die goeie ouwe tijdquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:07 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Jammer dat het zo strak gehouden wordt.. Vergeleken met vroeger, mocht je nog lekker tieren in het algemeen (niet op de user natuurlijk) in andere topics mag het wel![]()
my 2 cents.. ik vind het overdreven, het heet niet voor niks FOK forum en geen libelle.. jaja daar issie weer
Helemaal mee eens en dat heb ik net ook al aan Deisyy in DM gedeeld.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:07 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Jammer dat het zo strak gehouden wordt.. Vergeleken met vroeger, mocht je nog lekker tieren in het algemeen (niet op de user natuurlijk) in andere topics mag het wel![]()
my 2 cents.. ik vind het overdreven, het heet niet voor niks FOK forum en geen libelle.. jaja daar issie weer
Gaat het daar al niet mis?quote:Op donderdag 11 mei 2023 20:56 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Nou maar zo was het niet bedoeld!
Dacht dat jij het sarcastisch bedoelde....
dus.. miscommu.
Snapte je reactie al niet.... met ga maar klaverjassen kijken..
Ben ook niet van jou gewend dat je snibbig bent
en die![]()
![]()
![]()
was van mij uit bedoeld omdat ik zelf vind dat hij zich heel heel weinig onder de andere bewoners mengt..
zie hem voornamelijk met sas aan de praat.. wat op zich jammer is.. (vind ik dan).
dus.. zo was het bedoeld.. niks anders.
Waarom zou ik je uitlachen? ken je langer dan vandaag hier op Fok.. dus tja.. altijd leuk normaal in de cos ook..![]()
waar het mis gaat.. is toch commentaar op users?quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Gaat het daar al niet mis?
Engine post iets positiefs, en er wordt aangenomen dat het sarcasme is.
Het was gewoon een serieuze vraag, in Feedback.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:25 schreef Monique___ het volgende:
[..]
waar het mis gaat.. is toch commentaar op users?
Negeren van users is de beste optie, ja. Het heeft wel als gevolg dat ik inmiddels hele cossen kan negeren.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens en dat heb ik net ook al aan Deisyy in DM gedeeld.
Echt zwaar overdreven dit. En dan ook een afkoelslotje![]()
In al die jaren COSsen van BB, Utopia e.d. is het er echt wel erger aan toe gegaan. Hebben we hier nu ook een regelboek met zaken waar we ons wel en niet aan moeten houden?
We lachen in de COS gewoon om een paar mensen die zich vrijwillig in een huis of loods laten opsluiten en de eigenaardige dingen die ze doen. Het is gewoon fijn als je elkaar een beetje met rust laat met je eigen mening en niet elkaar op aanvalt. Dat vind ik hier ook erger dan bij een BB, maar ik negeer die users lekker.
Maar al dat overdreven geknip
Dat lijkt me echt wat overdreven. Ik moet af en toe ook best eens scrollen om dingen te negeren, maar hele cossen kan ik me niet voorstellen.quote:Op donderdag 11 mei 2023 21:35 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Negeren van users is de beste optie, ja. Het heeft wel als gevolg dat ik inmiddels hele cossen kan negeren.
die van mij werd net ook geveegdquote:Op donderdag 11 mei 2023 21:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik snap het allemaal niet meer, de COS op slot, WTF ....![]()
Iets anders, worden postings hier ook geveegd of blijven ze hier wel staan ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |