Overal op FOK heeft FB een titelquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:03 schreef Verida het volgende:
Is Feedback #4 niet voldoende titel voor een FB topic?
ik hoef helemaal niet perse mijn zin te krijgen hoorquote:Op vrijdag 14 april 2023 22:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Overal op FOK heeft FB een titel
maar je hebt je zin weer
Komt omdat FOK! dan te traag reageert en jij té snel reageert en dus het vorig post bericht nog in je typ venster staatquote:Op zaterdag 15 april 2023 09:18 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen...
Ik heb een vraagje voor @:bondage
Als ik achter elkaar post, zonder dat er een post tussen zit gaat de laatste post altijd mee met de huidige post... dat is best irritant misschien dat jij weet hoe of wat... dank alvast...
Dank je wel...👍quote:Op zaterdag 15 april 2023 09:31 schreef Lovely het volgende:
[..]
Komt omdat FOK! dan te traag reageert en jij té snel reageert en dus het vorig post bericht nog in je typ venster staat
Dus minder snel reageren of goed checken of er niet nog een post bericht in het venster staat
Viel mij wel op dat er meer daar last van hadden, zelf ook wel eens gehadquote:
Ja klopt, ik zie het vaker in de cos...quote:Op zaterdag 15 april 2023 09:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Viel mij wel op dat er meer daar last van hadden, zelf ook wel eens gehad
Heb je iets veranderd in Settings. Kijk daar even. Anders zou ik het ook niet weten.quote:Op zaterdag 15 april 2023 21:42 schreef Judiwi het volgende:
Ik weet niet als ik hier goed zit. Maar het uiterlijk van mijn pagina is veranderd. Is nu zwart met geel en groen.
Hoe kan ik dit weer gewoon wit krijgen?
Hey Uto. Heb net dezelfde vraag beantwoord in de SCquote:Op zondag 16 april 2023 01:06 schreef utopia2.0 het volgende:
Iemand hier nog iets vernomen van Aggie? Random vraag.
Ze was hier vanmiddagquote:Op zondag 16 april 2023 01:06 schreef utopia2.0 het volgende:
Iemand hier nog iets vernomen van Aggie? Random vraag.
Dat constante onterechte afzeiken van bewoners is sfeerverziekend, lees anders de userpolicy even door daarover.quote:Op woensdag 19 april 2023 09:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het is wel de COS,het staat iedereen vrij om te posten lijkt me.
Wanneer het over Jef gaat doe je anders wel vrolijk mee.quote:Op woensdag 19 april 2023 09:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat constante onterechte afzeiken van bewoners is sfeerverziekend, lees anders de userpolicy even door daarover.
De post die je wist dat zou komenquote:Op woensdag 19 april 2023 09:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wanneer het over Jef gaat doe je anders wel vrolijk mee.
Je hebt de userpolicy nog niet doorgelezen dus.quote:Op woensdag 19 april 2023 09:58 schreef FreshFruit het volgende:
Ik snap niet helemaal wat je tracht te bereiken? Mag er straks helemaal niks meer? Alleen maar kumbajah?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |