Het is ook een simpele ziel. Is alleen zo ver gekomen door mensen voor de bus te flikkeren.quote:Op vrijdag 14 april 2023 21:39 schreef Jauke het volgende:
''Hoe geniaal als ik en mijn broertje samen verraders zijn''
Nee, ontzettend simpel en slap juist. Oh Sander.
Ditquote:Op vrijdag 14 april 2023 21:38 schreef lars91 het volgende:
Toch zijn broertje. Grote fout. Hij had Noor moeten kiezen.
Sander zit er alleen omdat Maria en Katinka de verdenkingen aan hem weg namenquote:Op vrijdag 14 april 2023 21:39 schreef Jauke het volgende:
''Hoe geniaal als ik en mijn broertje samen verraders zijn''
Nee, ontzettend simpel en slap juist. Oh Sander.
Die hebben hem gewoon eruit zitten werkenquote:Op vrijdag 14 april 2023 21:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sander zit er alleen omdat Maria en Katinka de verdenkingen aan hem weg namen
Oneensquote:Op vrijdag 14 april 2023 21:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Sander zit er alleen omdat Maria en Katinka de verdenkingen aan hem weg namen
Als die zo gebracht wordt in de preview, gaan de broertjes de volgende ronde wel overleven.quote:Op vrijdag 14 april 2023 21:40 schreef Nattekat het volgende:
Snip en snap hebben ook een leuke theorie.
Hij graaft zijn eigen graf, met die van Jordy erbij wat we al in het voorfilmpje zagen van volgende week.quote:Op vrijdag 14 april 2023 21:40 schreef Rene het volgende:
[..]
Het is ook een simpele ziel. Is alleen zo ver gekomen door mensen voor de bus te flikkeren.
Ze hadden hem er gewoon moeten uitwerken.quote:Op vrijdag 14 april 2023 21:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die hebben hem gewoon eruit zitten werken
Absoluutquote:Op vrijdag 14 april 2023 21:42 schreef Jauke het volgende:
[..]
Hij graaft zijn eigen graf, met die van Jordy erbij wat we al in het voorfilmpje zagen van volgende week.
Neehoor, Jan werd enorm verdacht gemaakt in vorige preview en die is er nu ook uit.quote:Op vrijdag 14 april 2023 21:42 schreef lars91 het volgende:
[..]
Als die zo gebracht wordt in de preview, gaan de broertjes de volgende ronde wel overleven.
Die twee neem je toch niet serieus. Zitten totaal niet in het spel, en ik heb ook niet het idee dat er veel hersencellen achter zitten.quote:Op vrijdag 14 april 2023 21:42 schreef lars91 het volgende:
[..]
Als die zo gebracht wordt in de preview, gaan de broertjes de volgende ronde wel overleven.
Als dat zo zou zijn. Lieten ze dat nu niet zo zienquote:Op vrijdag 14 april 2023 21:42 schreef Jauke het volgende:
[..]
Hij graaft zijn eigen graf, met die van Jordy erbij wat we al in het voorfilmpje zagen van volgende week.
Nee hoor, ze hebben vaker zo'n spoiler als voorproefje gebruikt wat uiteindelijk klopte. (Maria's exit bijvoorbeeld, werd ook gespoilerd in voorgaande aflevering)quote:Op vrijdag 14 april 2023 21:43 schreef lars91 het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn. Lieten ze dat nu niet zo zien
Noor is misschien wel de beste in het spel. Billy denkt hadden dat hij is Widm zit. Hij had een hele vreemde theorie op Maria die stomtoevallig goed was.quote:Op vrijdag 14 april 2023 21:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die twee neem je toch niet serieus. Zitten totaal niet in het spel, en ik heb ook niet het idee dat er veel hersencellen achter zitten.
Ferri. De theorie van Jan dat Ferri opeens heel actief is klopt wel. Daar moet je iets mee kunnen.quote:Op vrijdag 14 april 2023 21:42 schreef tompsv18 het volgende:
Sander gaat er komende uitzending gewoon uit. Er zijn geen andere serieuze verdachten meer.
Billy trekt het gemiddelde naar benedenquote:Op vrijdag 14 april 2023 21:45 schreef lars91 het volgende:
[..]
Noor is misschien wel de beste in het spel. Billy denkt hadden dat hij is Widm zit. Hij had een hele vreemde theorie op Maria die stomtoevallig goed was.
Maar wel de juiste tunnelquote:Op vrijdag 14 april 2023 21:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Billy trekt het gemiddelde naar beneden
Noor zit gewoon in een tunnel.
Jezus, hoeveel azijn heb je opquote:Op vrijdag 14 april 2023 21:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een kapotte klok heeft ook twee keer per dag gelijk.
Hoe kan niet mee eens. Noor en Billy hebben door dat Sander en volgende week Jordy verraders zijn. Dat jij dat niet inziet, mag je bril wel eens opzetten.quote:Op vrijdag 14 april 2023 21:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Iemand die het niet met je eens is, heeft automatisch azijn op?
Ze zitten goed op dezelfde manier dat een wilde gok op een wiskundevraag toevallig goed is. Daar krijg je op een examen niet de volle punten voor. Misschien kunnen ze me nog overtuigen, maar dat zal dan vooral van Noor moeten komen. Billy is een meeloper.quote:Op vrijdag 14 april 2023 21:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hoe kan niet mee eens. Noor en Billy hebben door dat Sander en volgende week Jordy verraders zijn. Dat jij dat niet inziet, mag je bril wel eens opzetten.
Het seizoen zit vol met meelopers. Ongelooflijk.quote:Op vrijdag 14 april 2023 21:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze zitten goed op dezelfde manier dat een wilde gok op een wiskundevraag toevallig goed is. Daar krijg je op een examen niet de volle punten voor. Misschien kunnen ze me nog overtuigen, maar dat zal dan vooral van Noor moeten komen. Billy is een meeloper.
Met die laatste zin ben ik wel met je eens. Billy is vooral meeloper, maar die chadid ookquote:Op vrijdag 14 april 2023 21:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ze zitten goed op dezelfde manier dat een wilde gok op een wiskundevraag toevallig goed is. Daar krijg je op een examen niet de volle punten voor. Misschien kunnen ze me nog overtuigen, maar dat zal dan vooral van Noor moeten komen. Billy is een meeloper.
Hopelijk wordt seizoen onbekend beter. De UK versie is gewoon top.quote:Op vrijdag 14 april 2023 21:56 schreef Rene het volgende:
[..]
Het seizoen zit vol met meelopers. Ongelooflijk.
Laat ook wel zien dat het spel niet is opgewassen tegen zulke scenarios. Eigenlijk hebben de getrouwe al gewonnen, het verplicht chanteren van een getrouwe naar een verrader is echt wel een enorm manco.quote:Op vrijdag 14 april 2023 21:56 schreef Rene het volgende:
[..]
Het seizoen zit vol met meelopers. Ongelooflijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |