Zal zelfde zijn maar uit en thuis omgedraaid zekerquote:Op maandag 29 mei 2023 10:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoe staat het met de loting vanaf ronde 32?
Ja van de week wel weer ergens hoorquote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:27 schreef DecoAoreste het volgende:
Ook in ronde 30 tegen @:Chiappucci op weg naar een nipte overwinning, als ik goed geteld heb. Cosnefroy heeft 61 punten gehaald in de Boucles de la Mayenne, en Taminiaux nog 12 in de Ronde van Limburg. Daarmee is het een 73-70 voorsprong, en aangezien er geen tegenstanders meer aan de start staan van de Mercan Tour is ronde 30 als het goed is binnen.
Uiteraard hoop ik wel op een mooie ereplaats voor Carapaz of (lol) Sepulveda vandaag, voor het geval ik níet goed geteld heb. En anders voor het doelsaldo.
@:knijn1985 wanneer weer update? En wanneer is de transferperiode ook alweer?
Ook ronde 1 = ronde 32 etc of ga je daar nog even voor loten?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:47 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Zal zelfde zijn maar uit en thuis omgedraaid zeker
Die mag je overslaan!quote:Op woensdag 31 mei 2023 10:14 schreef knijn1985 het volgende:
Zijn er mensen met punten in tour of Japan of in Tour of Estonia of kan ik die beiden overslaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Als je dat maar laat. Ik wil mijn punten voor Dyball.quote:Op woensdag 31 mei 2023 10:14 schreef knijn1985 het volgende:
Zijn er mensen met punten in tour of Japan of in Tour of Estonia of kan ik die beiden overslaan
Dat is wel de enige meteen denk ik hequote:Op woensdag 31 mei 2023 10:25 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Als je dat maar laat. Ik wil mijn punten voor Dyball.
Giro verloren met de 7e scorequote:Op woensdag 31 mei 2023 10:49 schreef knijn1985 het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Gedeeld 11e hoogste puntenaantal in een ronde!quote:Op woensdag 31 mei 2023 11:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Giro verloren met de 7e score
Zal wel hoog scoren in de toplijst met meest doelpuntrijke wedstrijden
Iemand nog idee wanneer we de transferperiode hadden gepland?quote:Op dinsdag 30 mei 2023 11:27 schreef DecoAoreste het volgende:
Ook in ronde 30 tegen @:Chiappucci op weg naar een nipte overwinning, als ik goed geteld heb. Cosnefroy heeft 61 punten gehaald in de Boucles de la Mayenne, en Taminiaux nog 12 in de Ronde van Limburg. Daarmee is het een 73-70 voorsprong, en aangezien er geen tegenstanders meer aan de start staan van de Mercan Tour is ronde 30 als het goed is binnen.
Uiteraard hoop ik wel op een mooie ereplaats voor Carapaz of (lol) Sepulveda vandaag, voor het geval ik níet goed geteld heb. En anders voor het doelsaldo.
@:knijn1985 wanneer weer update? En wanneer is de transferperiode ook alweer?
Na ronde 31/32 lijkt me niet een heel gek moment.quote:Op donderdag 1 juni 2023 14:28 schreef knijn1985 het volgende:
[..]
Iemand nog idee wanneer we de transferperiode hadden gepland?
En is er behoefte aan![]()
Idd, al zag ik dat we vorig jaar het rond ronde 36 hebben gedaan. Ik zou iedereen wel de tijd willen geven om er (kort) over na te denken wie ze weg willen doen of niet.quote:Op donderdag 1 juni 2023 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Na ronde 31/32 lijkt me niet een heel gek moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |