Ik zet het ff in spoilers, vanwege een film die nu in de bios draait en/of dat mensen t gewoonweg nog niet willen weten.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 10:02 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat is sinds 15 augustus ook officieel: Marvel Studios maakt line-up nieuwe X-Men bekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
quote:Op donderdag 20 augustus 2026 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zet het ff in spoilers, vanwege een film die nu in de bios draait en/of dat mensen t gewoonweg nog niet willen weten.Sadie Sink, prima. En Mr Sinister zowaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien moet ik maar eens naar de bios dan!
Hoop wel dat het de jaren 90 Sinister is, en niet de campy Sinister van de laatste jaren.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Die laatste ken ik eigenlijk niet meer. Is ie zo veranderd ja?quote:Op donderdag 20 augustus 2026 12:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sadie Sink, prima. En Mr Sinister zowaar.
Misschien moet ik maar eens naar de bios dan!
Hoop wel dat het de jaren 90 Sinister is, en niet de campy Sinister van de laatste jaren.
Dat lijkt me geen slechte keuze.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 @ 10:25 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hunter Schafer wordt getipt als Mystique.
quote:Op donderdag 20 augustus 2026 10:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zet het ff in spoilers, vanwege een film die nu in de bios draait en/of dat mensen t gewoonweg nog niet willen weten.Hulkling gaat met Wiccan alsik me niet vergis. Wiccan wordt gespeeld door Joe Locke . Ik snap dat Joe en Kit nu iets willen doen wat niet gelinkt is aan elkaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel veel kloon gedoe, voornamelijk zichzelf. Honderden Sinisters. Een van zijn kloons is een mutant, heeft de leiding genomen ergens.quote:Op donderdag 20 augustus 2026 12:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die laatste ken ik eigenlijk niet meer. Is ie zo veranderd ja?
Ik gok dat t vooral om Jean en Scott zal gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |