quote:Op vrijdag 14 april 2023 17:06 schreef Sestra666 het volgende:
zoe heeft haar rijbewijs? lekker gevaarlijk met die wimpers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
quote:Op vrijdag 14 april 2023 17:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En gooit XTC bij iemand in de koffie aldus Babs die even een anekdote vertelde die vervolgens werd weggedraaidquote:
quote:Op vrijdag 14 april 2023 17:11 schreef Kakadylo het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op vrijdag 14 april 2023 18:04 schreef KinKiJan het volgende:
Terwijl Jappie in de hottub zit, vindt elders een reünie plaatsik zou Djedi niet herkend hebben..... het is daar 1 groot feest zo te zienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zat ook al te kijken, tis dat haar naam erin getagd isquote:Op vrijdag 14 april 2023 18:08 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik zou Djedi niet herkend hebben..... het is daar 1 groot feest zo te zien
Hier nog eentje.... ik moest ook even goed kijken en toen zag ik het nog niet...quote:Op vrijdag 14 april 2023 18:08 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik zou Djedi niet herkend hebben..... het is daar 1 groot feest zo te zien
quote:Op vrijdag 14 april 2023 18:04 schreef KinKiJan het volgende:
Terwijl Jappie in de hottub zit, vindt elders een reünie plaatsHaal dat lieve maar weg en verander 'meiden' in 'secreten'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |