Ik zie dat niet, nog net zo'n zeiksnor als voorheenquote:
Hij komt wel verliefderig over, daar had ze het ook overquote:Op vrijdag 14 april 2023 16:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik zie dat niet, nog net zo'n zeiksnor als voorheen
Doelde meer op "Oh JW ik zie echt weer de jonge JW die hier binnenkwam en niet die 60 jarige"quote:Op vrijdag 14 april 2023 16:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij komt wel verliefderig over, daar had ze het ook over
Ze hadden het over zijn periode met Esther en het verschil met nu , dat is een best verschilquote:Op vrijdag 14 april 2023 16:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Doelde meer op "Oh JW ik zie echt weer de jonge JW die hier binnenkwam en niet die 60 jarige"
Tot ie weg loopt ...
Ook, maar daar doelde ik niet op met dat slijmen.. Die is al sinds dat feest na die opname met een overdreven charmeoffensief bezig (in die keuken toen Esther boven hem was gaan liggen, tegen het puberale aan).quote:Op vrijdag 14 april 2023 16:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze hadden het over zijn periode met Esther en het verschil met nu , dat is een best verschil
'Wij twee zijn echt geen travestieten hoor, echt niet!'quote:
Wendy heeft Gillian Anderson (Agent Scully, X-files) vibesquote:
Dan snap ik idd totaal niet wat je bedoeltquote:Op vrijdag 14 april 2023 17:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ook, maar daar doelde ik niet op met dat slijmen.. Die is al sinds dat feest na die opname met een overdreven charmeoffensief bezig (in die keuken toen Esther boven hem was gaan liggen, tegen het puberale aan).
Dat ie anders met Eunice is dan met Esther kun je zonder beeld ook zien
'Hier heb je Jeffrey den fucking Hartog, de absolute winnaar die niet weet wat verliezen is!'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |