Ik gun het de jeugd wel.quote:Op vrijdag 14 april 2023 15:38 schreef Frummelie het volgende:
Nou dat wordt pielen met JW pielen in het zwembad, pielen tijdens de filmdag...
Stijfje.quote:Op vrijdag 14 april 2023 15:41 schreef danaqui het volgende:
Volgens mij moest hij ff zijn piel goedleggen
Denk dat Jeff dit wel doorziet hoor.quote:Op vrijdag 14 april 2023 15:48 schreef xsaskiax het volgende:
Pffffff Zoë kap er eens mee...... Kimmetje voor en Kimmetje na..... herinneringen... misschien wel leuk en goed bedoeld, maar ik hoor de hele tijd een 'ondertoon' van "ga naar huis"..... misschien omdat ze dat in al die maanden al zo vaak gezegd heeft, dat ze hem eruit wilde hebben
ik vind het gewoon bezopen/egocentrisch van haar, geen rekening houden met het gevoel van anderen, alleen ikke, ikke, ikke.... ze gooit er van alles uit zonder na te denken (lijkt het).... aan de andere kant weet ze vaak juist heel goed wat ze tegen wie zegt.quote:Op vrijdag 14 april 2023 15:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk dat Jeff dit wel doorziet hoor.
Uitgekookt als de klere.quote:Op vrijdag 14 april 2023 15:55 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik vind het gewoon bezopen/egocentrisch van haar, geen rekening houden met het gevoel van anderen, alleen ikke, ikke, ikke.... ze gooit er van alles uit zonder na te denken (lijkt het).... aan de andere kant weet ze vaak juist heel goed wat ze tegen wie zegt.
toch knap... om bij ieder onderwerp het gesprek zo te draaien dat het over Isaac gaat, om gelijk erna weer 'Kimmetje' erbij te halenquote:Op vrijdag 14 april 2023 15:55 schreef KinKiJan het volgende:
Zoe: "Ik zei tegen Isaac 'kom je zo draaien?' is leuk"
Jeff: "Hij ging hardlopen toch?"
Z: "Nee hij ligt toch in die hangmat volgens mij?"
J: "Ja z'n eigen op te laden voor het hardlopen"
Z: "Oh, maar jullie moeten zo koken?"
J: "Nee, ik"
Z: "Hoezo, hij is toch jouw kookbuddy? Isaac neemt de benen weer"
J: "Letterlijk"
Z: "Die man, ik weet niet waar hij die energie vandaan haalt om te hardlopen, te sporten echt vreselijk. Marciano en Babette zijn ook niet uit elkaar te slaan"
J: "Nee, nou veel geluk ermee"
Z: "Ja ik slaap er ook mee samen joh! Als zij 1x beweegt zegt ie 'Babette, wat ga je doen?' vreselijk!"
J: "...."
Zei Zoe dat?quote:Op vrijdag 14 april 2023 15:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Koningsdag binnenkort, gaat ze naar festivals?'
ja ook zo'n 'kleine vraag'..... over zijn familie of ze haar wel of niet zullen mogen...... en dan weer over iets totaal anders beginnen, om gelijk erna weer terug te komen over hoe ze elkaar hebben leren kennen, dat Jeffrey het 'vrouwtje' en Kim het 'mannetje' was.......quote:Op vrijdag 14 april 2023 15:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
'Koningsdag binnenkort, gaat ze naar festivals?'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |