Ik denk dat ze het nog slechter kan.quote:Op vrijdag 14 april 2023 16:20 schreef xsaskiax het volgende:
Jeffrey zegt dat hij het aan iedereen gaat laten zien......
tegen Bern (ze gaat Sasha straks opmaken): kijkkkkkk erg he, nu weet je hoe zij er straks uit gaat zien!!! (iedereen lacht)
Jeffrey: ach Zoë denk maar zo: het kan hierna alleen maar beter gaan......
Ik heb iemand nog nooit op deze manier nagels zien lakken. Alsof ze aan het schilderen is en dan nog zeggen dat hij zijn handen maar even moet gaan wassen. Nog dommer dan dom dat mens.quote:Op vrijdag 14 april 2023 16:12 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Even je handen wassen en dan is het goed adviseert Zoë
Voor de clown van een circus dan toch zeker?quote:Op vrijdag 14 april 2023 16:34 schreef Charmian het volgende:
gaat zoe zich nu opwerpen als make-up artist?
Ik zie dat niet, nog net zo'n zeiksnor als voorheenquote:
Hij komt wel verliefderig over, daar had ze het ook overquote:Op vrijdag 14 april 2023 16:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik zie dat niet, nog net zo'n zeiksnor als voorheen
Doelde meer op "Oh JW ik zie echt weer de jonge JW die hier binnenkwam en niet die 60 jarige"quote:Op vrijdag 14 april 2023 16:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij komt wel verliefderig over, daar had ze het ook over
Ze hadden het over zijn periode met Esther en het verschil met nu , dat is een best verschilquote:Op vrijdag 14 april 2023 16:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Doelde meer op "Oh JW ik zie echt weer de jonge JW die hier binnenkwam en niet die 60 jarige"
Tot ie weg loopt ...
Ook, maar daar doelde ik niet op met dat slijmen.. Die is al sinds dat feest na die opname met een overdreven charmeoffensief bezig (in die keuken toen Esther boven hem was gaan liggen, tegen het puberale aan).quote:Op vrijdag 14 april 2023 16:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze hadden het over zijn periode met Esther en het verschil met nu , dat is een best verschil
'Wij twee zijn echt geen travestieten hoor, echt niet!'quote:
Wendy heeft Gillian Anderson (Agent Scully, X-files) vibesquote:
Dan snap ik idd totaal niet wat je bedoeltquote:Op vrijdag 14 april 2023 17:00 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ook, maar daar doelde ik niet op met dat slijmen.. Die is al sinds dat feest na die opname met een overdreven charmeoffensief bezig (in die keuken toen Esther boven hem was gaan liggen, tegen het puberale aan).
Dat ie anders met Eunice is dan met Esther kun je zonder beeld ook zien
'Hier heb je Jeffrey den fucking Hartog, de absolute winnaar die niet weet wat verliezen is!'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |