Bep heeft het sowieso aangemoedigd. Deed ze bij Esther ook.quote:Op vrijdag 14 april 2023 15:16 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Eens... maar ik snap niet dat Babette en Wendy dat gedrag niet afgeremd hebben.. het leek soms wel of ze het aan zaten te moedigen.
Jeff kocht wat voor zichzelf, maar ook voor de groep, iedereen kon naar hem toe om te vragen wat ze nodig hadden. En Kenzy maakte wel verschil in het kookbudget voor de verschillende mensen.quote:Op vrijdag 14 april 2023 15:17 schreef mootie het volgende:
Kenzy was dus doodeerlijk tijdens haar managerschap.
Jeff kocht veel voor zichzelf.
Duidelijk jaquote:Op vrijdag 14 april 2023 15:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij gaf haar zelf dubbele signalen, je kan wel het 1 zeggen en het ander doen. Tegen Zoe moet je duidelijk zijn, in woorden en gedrag.
Je liegt want Ima praat nooitquote:Op vrijdag 14 april 2023 15:23 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Imi zegt nu ook dat hij zich verveelt en zin heeft om irritant te doen
Wow, jij durft.. Mssn kan iemand ff filmpje van maken @spapaarsquote:
Gggggh, ggggghquote:
Wat je ziet zijn momentopnames maar Jeff wil gewoon weg want denkt constant aan Kimquote:Op vrijdag 14 april 2023 15:26 schreef Frummelie het volgende:
Ik dacht vanmorgen dat Jeff zich herpakt had... want dat kan hij! maar ik ben bang dat het hem dit keer niet gaat lukken.
quote:
Thanks! maakt het iets duidelijker. Gevalletje pubergedrag volgens mij.quote:Op vrijdag 14 april 2023 14:53 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Zoe zat constant op Isaac z'n lip in de veronderstelling dat Isaac haar ook zag zitten, ze kreeg op een gegeven moment ook waanideeėn en had het er constant over met Babette en Wendy... de laaste keer dat ze bezopen was ging ze te ver wat betreft Isaac, wat er gebeurd is weet ik niet precies maar isaac was er helemaal klaar mee... dus nu heeft ze een soort van liefdesverdriet... Isaac laat haar redelijk links liggen...
dat deed hij bij esther nooitquote:
Niet he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |