abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 april 2023 @ 14:59:51 #26
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_208770707
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 14:56 schreef Dutchrealitytv het volgende:

[..]
Ik zie jasper geen maanden meer blijven want het wanda verhaal dat hij haar mist komt steeds terug
Wel, elke maand dat Jappie ziet dat zijn acties uitwerken en dattie steeds maar geen nominatie kandidaat is, gaat dat trolletje door :Y SeikSasje is Next
pi_208770709
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 14:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik zou Sasha weg stemmen, veel chagrijnig en daar pak je 2 mensen mee, die verder weinig met de rest van de groep hebben, Jappie en Bern.
De eerstvolgende zal waarschijnlijk een 'fysieke' worden en zij staat daarin ergens onderaan de ladder qua deelnemersveld. Al viel die van GJ eigenlijk niet eens in die categorie en moet je daarin accuraat kunnen schakelen voordat je dus gaat stemmen.
Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!
pi_208770723
de groep van jw en co moeten op zoe stemmen , fysiek kan ze amper iets , en groot licht is zoe ook niet en groep ice met man minder
pi_208770730
Babet nu roddelen over Wendy met Marciano, van je vrienden moet je het maar hebben. Wat een naar mens
if it's meant to be, it will be
pi_208770734
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 15:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Babet nu roddelen over Wendy met Marciano, van je vrienden moet je het maar hebben. Wat een naar mens
Babs kan met Wendy niet zulke diepzinnige gesprekken hebben

:')
pi_208770736
Babet noemt Wendy een moraalridder. Had Babet het moraal van Wendy maar
pi_208770744
leuke vriendin is bep toch ...................... not
pi_208770746
quote:
GJ, de bestie van Babs, was een moraalridder :D
pi_208770764
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 14:53 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Zoe zat constant op Isaac z'n lip in de veronderstelling dat Isaac haar ook zag zitten, ze kreeg op een gegeven moment ook waanideeën en had het er constant over met Babette en Wendy... de laaste keer dat ze bezopen was ging ze te ver wat betreft Isaac, wat er gebeurd is weet ik niet precies maar isaac was er helemaal klaar mee... dus nu heeft ze een soort van liefdesverdriet... Isaac laat haar redelijk links liggen...
Isaac is in de 40, die had ook wel eens heel duidelijk kunnen zijn in al die maanden.
pi_208770767
quote:
Babet noemt Wendy en moraalridder. Had Babet het moraal van Wendy maar
Maar ze heeft wel een beetje gelijk... toen Rupie manager was zoop Wendy alles wat los en vast zat een nu hangt ze inderdaad de moraalridder uit en doet alles volgens het boekje...
Dus ik snap Babette wel..
Desalniettemin alle respect voor Wendy hoor... ^O^
Gewoon omdat het kan!
pi_208770783
Het bevalt Bep dus niet dat Wendy wel volgens de regels wil werken.

Maar het is wel hypocriet dat Wendy met volle teugen meegenoot als de andere managers over de schreef gingen.
pi_208770784
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2023 15:08 schreef mootie het volgende:

[..]
Isaac is in de 40, die had ook wel eens heel duidelijk kunnen zijn in al die maanden.
Ooh helemaal eens hij had veel duidelijker moeten zijn, hij schijnt meerdere pogingen te hebben gedaan zonder resultaat...
Gewoon omdat het kan!
pi_208770790
quote:
Babs geeft een zwerver twee euro om daarna in de winkel ernaast tweehonderd uit te geven aan een trui die ze nooit draagt
  vrijdag 14 april 2023 @ 15:12:05 #39
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_208770794
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 14:53 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Zoe zat constant op Isaac z'n lip in de veronderstelling dat Isaac haar ook zag zitten, ze kreeg op een gegeven moment ook waanideeën en had het er constant over met Babette en Wendy... de laaste keer dat ze bezopen was ging ze te ver wat betreft Isaac, wat er gebeurd is weet ik niet precies maar isaac was er helemaal klaar mee... dus nu heeft ze een soort van liefdesverdriet... Isaac laat haar redelijk links liggen...
Zoë is gewoon een meisje dat aandacht zoekt.
  vrijdag 14 april 2023 @ 15:12:52 #40
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_208770800
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_208770816
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 15:11 schreef Frummelie het volgende:

[..]
Ooh helemaal eens hij had veel duidelijker moeten zijn, hij schijnt meerdere pogingen te hebben gedaan zonder resultaat...
Hij gaf haar zelf dubbele signalen, je kan wel het 1 zeggen en het ander doen. Tegen Zoe moet je duidelijk zijn, in woorden en gedrag.
pi_208770817
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 15:04 schreef Kakadylo het volgende:

[..]
Babs kan met Wendy niet zulke diepzinnige gesprekken hebben

:')
Ik denk wel dat ze gelijk heeft. Zoe steeds bezig houden die alleen maar over Make-up weet te praten.
En Wendy die een type is die alleen maar kan praten over huishouden ect. Babs is meer een beterweter persoon die over alles wilt spreken.
  vrijdag 14 april 2023 @ 15:14:27 #43
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_208770819
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_208770823
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2023 15:08 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel een beetje gelijk... toen Rupie manager was zoop Wendy alles wat los en vast zat een nu hangt ze inderdaad de moraalridder uit en doet alles volgens het boekje...
Dus ik snap Babette wel..
Desalniettemin alle respect voor Wendy hoor... ^O^
In de tijd van Jeff zat ze een keertje in extreem bezopen toestand op kantoor en gedroeg ze zich onuitstaanbaar schandelijk
pi_208770830
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 15:14 schreef maryo55 het volgende:

[..]
Ik denk wel dat ze gelijk heeft. Zoe steeds bezig houden die alleen maar over Make-up weet te praten.
En Wendy die een type is die alleen maar kan praten over huishouden ect. Babs is meer een beterweter persoon die over alles wilt spreken.
Babet praat bij voorkeur over de gedragingen van anderen, heeft op iedereen wel wat, maar ziet niet hoe zij zelf is. Aan iedereen mankeert wel wat, maar om daar hele dagen met iedereen over te lullen is net zo erg als alleen over make-up of huishouden praten.
pi_208770834
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 15:11 schreef Kakadylo het volgende:

[..]
Babs geeft een zwerver twee euro om daarna in de winkel ernaast tweehonderd uit te geven aan een trui die ze nooit draagt
Lekker blijven herhalen
pi_208770835
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 15:14 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Hij gaf haar zelf dubbele signalen, je kan wel het 1 zeggen en het ander doen. Tegen Zoe moet je duidelijk zijn, in woorden en gedrag.
Eens... maar ik snap niet dat Babette en Wendy dat gedrag niet afgeremd hebben.. het leek soms wel of ze het aan zaten te moedigen.
Gewoon omdat het kan!
pi_208770842
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 april 2023 15:14 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Vermaak me opperbest met Babs maar geheimhoudingsplicht kent ze (nog) niet en gooit je zo voor de bus met al die info :D
pi_208770843
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 april 2023 15:10 schreef mootie het volgende:
Het bevalt Bep dus niet dat Wendy wel volgens de regels wil werken.

Maar het is wel hypocriet dat Wendy met volle teugen meegenoot als de andere managers over de schreef gingen.
Dat is ook raar je zag het ook stiekem roken stiekem drinken allemaal stiekem gekocht van huishoudpot wat ze wel wist.
pi_208770845
Kenzy was dus doodeerlijk tijdens haar managerschap.
Jeff kocht veel voor zichzelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')