Vond het erg vreemd.quote:Op vrijdag 14 april 2023 19:36 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Mini moest er dus met hoge nood uit omdat Maxi een YT-kanaal wilde opstarten want je bent een famous couple of niet
Mooi schilderij welquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal het iets erger maken
[ afbeelding ]
ik zou echt pissed zijn als iemand mij voor saus eruit zou halen terwijl hij best ver had kunnen komenquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:38 schreef Thorelf het volgende:
weet eigenlijk nog steeds niet de reden die zo belangrijk was dat martin eruit ging
OMGquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal het iets erger maken
[ afbeelding ]
Mexx kan nog geen ballon opblazen maar Martin was een regelrechte alleskunnerquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:39 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
ik zou echt pissed zijn als iemand mij voor saus eruit zou halen terwijl hij best ver had kunnen komen
echt heel creatiefquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:41 schreef engine het volgende:
Jappie op de pianohet klinkt erg goed!
[ afbeelding ]
Dat waag ik te betwijfelenquote:
Heb hoge verwachtingen vanwege die vorige keer want toen was het werkelijk fenomenaalquote:
tis hem niet hequote:
Beste jurk aangetrokken voor een avondje theaterquote:
Ik keek vooral naar de meppertquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis hem niet he
dat jurkje bij Janet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |