krolse Mexicaanse poes.quote:Op vrijdag 14 april 2023 19:17 schreef greysbones het volgende:
Eunice bukte net en leek net of ze een hele natte broeknaad had
Er wordt hier zoveel geknipt dat het haast wel een kapsalon lijktquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:13 schreef mangalie het volgende:
[..]
Knip
Genoeg nu. Ieder mag posten over de streams wat ze willen.
Dat knippen snap ik ook nietquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Er wordt hier zoveel geknipt dat het haast wel een kapsalon lijkt
aandachtquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:21 schreef greysbones het volgende:
Heeft Eunice nog niet gegeten??
en waarom nu weer niet?
Sorry ik had niet terug moeten reageren!quote:Op vrijdag 14 april 2023 19:20 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Er wordt hier zoveel geknipt dat het haast wel een kapsalon lijkt
In het begin zaten die twee zelfs na middernacht weleens saampjes in de hottubquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
toch kunnen die het (zij het af en toe) wel met elkaar vinden
Het stond hier vandaag ook al, het lijkt of ze steeds vaker apart wil eten (als ik het goed begrepen heb)quote:Op vrijdag 14 april 2023 19:21 schreef greysbones het volgende:
Heeft Eunice nog niet gegeten??
en waarom nu weer niet?
dat was de week dat Kenzi probeerde Jeff te porren voor wat bed activiteitenquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In het begin zaten die twee zelfs na middernacht weleens saampjes in de hottub
omg echt? dacht dat die elkaar gelijk al niet mochtenquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:22 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In het begin zaten die twee zelfs na middernacht weleens saampjes in de hottub
Jij lust geen friet?quote:
neequote:Op vrijdag 14 april 2023 19:23 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
omg echt? dacht dat die elkaar gelijk al niet mochten
en toen jappie toehapte was ze not amusedquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat was de week dat Kenzi probeerde Jeff te porren voor wat bed activiteiten
dan kun je het nog beter even in de oven gooien inderdaadquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:23 schreef Dotteke het volgende:
Friet. En kroket opwarmen in de koekenpan lijkt mij niet echt lekker
neeee echt????? dat heb ik gemistquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is Morrie dan aandachtorgel 1.0?quote:Op vrijdag 14 april 2023 19:24 schreef pingu66 het volgende:
En Eunice wéér later eten dan de groep. En ook nog tegen haarzelf( de camera) praten.
Aandachtsorgel 2.0
Daarnaast hadden ze ook gewoon tactische gesprekken dus het kan in zo'n jaar verkering verkeren allemaalquote:Op vrijdag 14 april 2023 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
zijn daar nog beelden van?quote:Op vrijdag 14 april 2023 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |