Oef. Genoeg ploegen die je wil ontlopen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:42 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Oh twente vliegt er ook wel uit. Hopen op Mietjesland.
Eerste vier wil je inderdaad sowieso niet loten. Maar een Midtjylland, Partizan, Maccabi, Plzen etc. ben je niet geheel kansloos.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 15:42 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
Oh twente vliegt er ook wel uit. Hopen op Mietjesland.
Denk dat Twente alleen kans maakt tegen Midgetland, Plzen, Maccabi Tel Aviv of eventueel Dnipro.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:50 schreef manny het volgende:
[..]
Oef. Genoeg ploegen die je wil ontlopen.
Wij delen momenteel het aantal behaalde punten door vijf en zij door zes, een Nederlandse overwinning in een hoofdtoernooi is daardoor 0.4 punt waard en een Portugese 0.33 punt. Vanaf volgend seizoen geldt dit andersom.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 09:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Die logica mag je me uitleggen.
Ik denk juist dat Twente alleen een probleem heeft bij de eerste 4 en Fener. Bij de rest is het 50/50 of zelfs bovenliggend.quote:Op vrijdag 4 augustus 2023 16:56 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Denk dat Twente alleen kans maakt tegen Midgetland, Plzen, Maccabi Tel Aviv of eventueel Dnipro.
Bij de rest van de ploegen kan je het vergeten. Dus hopen op een gunstige loting.
En aan de andere kant van de medaille. Liechtenstein waarbij de enige profclub eens doorstroomt naar een eindtoernooi en daar slechts 2x gelijkspeelt. En dus eindigt Liechtenstein boven landen als Denemarken, Oostenrijk, Servi en Noorwegenquote:Op vrijdag 4 augustus 2023 20:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wij delen momenteel het aantal behaalde punten door vijf en zij door zes, een Nederlandse overwinning in een hoofdtoernooi is daardoor 0.4 punt waard en een Portugese 0.33 punt. Vanaf volgend seizoen geldt dit andersom.
Zo kom je ook nooit verder, aangezien de clubcoefficient niet of nauwelijks omhoog gaat. Het enige wat helpt is in een hoger toernooi instromen zodat je een herkansing krijgt en gebruik kan maken van de hogere coefficient van je tegenstander voor de loting erna.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Twente weer de lul, dat blijft toch jammer.
Je moet dan echt een keer het geluk hebben dat je een wat mindere tegenstander (of versie van deze tegenstander) lootquote:Op maandag 7 augustus 2023 14:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo kom je ook nooit verder, aangezien de clubcoefficient niet of nauwelijks omhoog gaat. Het enige wat helpt is in een hoger toernooi instromen zodat je een herkansing krijgt en gebruik kan maken van de hogere coefficient van je tegenstander voor de loting erna.
Of ze moeten gewoon stunten tegen Fenerbahce
Hebben ook geen mazzel met de loting elke keer. Had je pakweg Maccabi tel Aviv geloot dan was er zeker een kans. Vorig jaar echt de slechtst mogelijke tegenstander geloot.quote:Op maandag 7 augustus 2023 14:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zo kom je ook nooit verder, aangezien de clubcoefficient niet of nauwelijks omhoog gaat. Het enige wat helpt is in een hoger toernooi instromen zodat je een herkansing krijgt en gebruik kan maken van de hogere coefficient van je tegenstander voor de loting erna.
Of ze moeten gewoon stunten tegen Fenerbahce
Hoezo? Die hadden veel beter kunnen loten dan n Portugese ploeg. Speelden ze vorig jaar trouwens niet ook tegen Arouca?quote:
Gil Vicentequote:Op maandag 7 augustus 2023 15:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoezo? Die hadden veel beter kunnen loten dan n Portugese ploeg. Speelden ze vorig jaar trouwens niet ook tegen Arouca?
Heracles speelde daar een keer tegen.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hoezo? Die hadden veel beter kunnen loten dan n Portugese ploeg. Speelden ze vorig jaar trouwens niet ook tegen Arouca?
Turkse clubs zijn toch ook altijd bagger?quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Twente is wel klaar ja. Fenerbahce is veel en veel te goed, zeker met gebrek aan scorend vermogen van Twente.
Ja dat zijn geen hoogvliegers maar volgens mij hebben ze nu wel een goed aanval staan. Verdediging zou ik niet weten. Szymanski, Dzeko, Tadic, Batshuayi. Dat is al tien keer beter dan wat er loopt bij Twente.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Turkse clubs zijn toch ook altijd bagger?
Het Twente van vorig jaar had misschien nog wel een kans gehad, maar nu acht ik ze echt kansloos.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja dat zijn geen hoogvliegers maar volgens mij hebben ze nu wel een goed aanval staan. Verdediging zou ik niet weten. Szymanski, Dzeko, Tadic, Batshuayi. Dat is al tien keer beter dan wat er loopt bij Twente.
Dat ventje van NEC schijnt het daar ook wel goed te doen als wingback. Kadioglu.quote:Op maandag 7 augustus 2023 15:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja dat zijn geen hoogvliegers maar volgens mij hebben ze nu wel een goed aanval staan. Verdediging zou ik niet weten. Szymanski, Dzeko, Tadic, Batshuayi. Dat is al tien keer beter dan wat er loopt bij Twente.
Alleen de bus kwam er nietquote:Op maandag 7 augustus 2023 15:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heracles speelde daar een keer tegen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |