Ja inderdaad...beetje nasty..quote:Op vrijdag 14 april 2023 12:35 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Janet is wat dat betreft ook maar een meeprater. Toen Esther er nog was zei ze tegen Esther over Eunice die moet er snel uit omdat Eunice zoveel bij JW was. en nu zogenaamd vriendinnen zijn.
heb het al een paar keer gezien, maar net als nu geen beeld er meer opquote:Op vrijdag 14 april 2023 12:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
oh oké, ik zag het met Kim wel, ,maar met Jeff nog niet gezien.
Maakt niet uitquote:Op vrijdag 14 april 2023 12:43 schreef Charmian het volgende:
ik snap echt de meerwaarde van een zwembad daar niet
Ik heb ook mijn tuin op het zuiden en een redelijk groot bad, maar dat is zo warm als het een paar dagen boven de 25-30 isquote:Op vrijdag 14 april 2023 12:42 schreef greysbones het volgende:
Gaat nooit warm worden zegt JW
Jawel hoor
Ligt er maar net aan hoeveel zon je hebt
Preciesquote:Op vrijdag 14 april 2023 12:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik heb ook mijn tuin op het zuiden en een redelijk groot bad, maar dat is zo warm als het een paar dagen boven de 25-30 is
Zal een moetje zijn, leuk voor het plaatje.quote:Op vrijdag 14 april 2023 12:43 schreef Charmian het volgende:
Gewoon voor de heb... net als het klimrek..quote:Op vrijdag 14 april 2023 12:43 schreef Charmian het volgende:
ja, oke...maar ik vind het stom en het zou het laatste zijn om die pot leeg te rovenquote:
Hoe meer er uit gaatquote:Op vrijdag 14 april 2023 12:46 schreef Charmian het volgende:
[..]
ja, oke...maar ik vind het stom en het zou het laatste zijn om die pot leeg te roven
Ligt er aan want ze kunnen voor verfrissing toch ook de hottub gebruiken. Als het zo'n opblaasbadje is van nog geen meter diep dan is het zonde van het geld. Is het echt een meter diep zodat je echt dat zwemgevoel krijgt is het de moeite waard.quote:Op vrijdag 14 april 2023 12:43 schreef Charmian het volgende:
@estherquote:Op vrijdag 14 april 2023 12:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
JW trekt een korte broek aan, het is kortebroekenweer zegt hij
dat was ook een bijzonderequote:Op vrijdag 14 april 2023 12:46 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Gewoon voor de heb... net als het klimrek..
Onderwater cams worden as we speak besteld door de Febo....quote:Op vrijdag 14 april 2023 12:47 schreef Frummelie het volgende:
JW vind het wel lekker kan hij lekker onderwater rommelen met Eunice..
Zo’n bak als ze bij BB aussie haddenquote:Op vrijdag 14 april 2023 12:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Onderwater cams worden as we speak besteld door de Febo....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |