Boete voor wat?quote:Op vrijdag 14 april 2023 12:20 schreef engine het volgende:
Komt toch geen boete ofzo dus waarom niet.
Ja daar zou wel wat meer op doorgepakt mogen worden wat mij betreft.quote:Op vrijdag 14 april 2023 12:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja daar hebben er meer last van. Ze weten dondersgoed waarom ze worden omgeroepen, friemelen wat aan dat ding en gaan gewoon op dezelfde toon verder
Febo is te soft.
Triest dit... ik vind dit niet kunnen..quote:Op vrijdag 14 april 2023 12:16 schreef Flow3r het volgende:
Mirthe wordt heel naar van die stank in de kamer, Eunice gaat zo dweilen
Mirthe : ik heb gehoord dat Esther in bed heeft geplast, heel naar, ik ga de matras eraf halen en er onder schoon maken
Niks nee,jaaa.quote:Op vrijdag 14 april 2023 12:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Moraima mag niet onderhandelen met Jeff![]()
Janet is wat dat betreft ook maar een meeprater. Toen Esther er nog was zei ze tegen Esther over Eunice die moet er snel uit omdat Eunice zoveel bij JW was. en nu zogenaamd vriendinnen zijn.quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:44 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind het wel frappant dat Janet het ineens heeft over die bus shag... waarschijnlijk gehoord van Sasha, heeft zij dan door de boodschappen bestellingen lopen struinen.
Mooi hè, hij laat haar steeds meer doen, meer oefenen en langer lopen. Ze zegt net, ik betaal straks zijn abonnement niet meerquote:
Toen was ze ook nog een stuk zwaarder en Kim deed binnen ook nog buikspieroefeningen met haar, dat heb ik Jeff nog niet zien doenquote:Op vrijdag 14 april 2023 12:35 schreef freaky40 het volgende:
Jeff heeft wel de wind er onder, meer dan Kim.
Ze doet het wel.quote:Op vrijdag 14 april 2023 12:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mooi hè, hij laat haar steeds meer doen, meer oefenen en langer lopen. Ze zegt net, ik betaal straks zijn abonnement niet meer![]()
Ok ja zeker, ze begint het nu zelfs leuk te vinden, waarschijnlijk ook omdat ze merkt dat ze meer conditie krijgt en afvaltquote:
buikspieren doen ze elke dag na het rondje lopen binnenquote:Op vrijdag 14 april 2023 12:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Toen was ze ook nog een stuk zwaarder en Kim deed binnen ook nog buikspieroefeningen met haar, dat heb ik Jeff nog niet zien doen
oh oké, ik zag het met Kim wel, ,maar met Jeff nog niet gezien.quote:Op vrijdag 14 april 2023 12:40 schreef Ilovemyself4fa het volgende:
[..]
buikspieren doen ze elke dag na het rondje lopen binnen
Bowlingbaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |