Jeetje, ik vind dat nogal heftig omdat te zeggen... Zoe lult ook nog wel eens uit haar nek..quote:
Zoe: "Hoezo vertrouwde haar al niet, net of ze het express doet"quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:51 schreef Flow3r het volgende:
Mirthe ruikt iets vies en denkt dat het Erik is
Zoe zegt misschien Esther
Mirthe ruikt een urine onderbroek
Zoe : Esther heeft wel een keer in haar bed geplast
Ze doen net of ze 80 is...quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:53 schreef Dotteke het volgende:
Zoë denkt dat je op zo leeftijd ( Esther) nog zoveel plast
quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zoe: "Hoezo vertrouwde haar al niet, net of ze het express doet"
Mirthe: "Nee, maar gewoon met voodoo toch?"
Zoe: "Maar voodoo staat toch los van in je bed plassen?"
Mirthe: "Nee met alles, ik wou het gewoon reinigen met alles wat ze kon"
Zoe: "Ja, maar ik bedoel het feit dat ze in bed heeft geplast is toch niet...."
Mirthe: "Nee maar dat zeg ik ook niet, ik vertrouwde haar witte magie niet. Ik vond haar heel vaag en ze keek ook eng"
Zoe: "Ze was ook gewoon een stomme vrouw"
Mirthe: "Maar dit was het ook niet, het is gewoon die vieze dweil op de grond"![]()
En de regie bleef vrolijk het gesprek volgen, dan hoeft er ineens niet weggedraaid te worden om bewoners te beschermenquote:Op vrijdag 14 april 2023 11:56 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jeetje, ik vind dat nogal heftig omdat te zeggen... Zoe lult ook nog wel eens uit haar nek..
Oh mai kot!!!quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:56 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zoe: "Hoezo vertrouwde haar al niet, net of ze het express doet"
Mirthe: "Nee, maar gewoon met voodoo toch?"
Zoe: "Maar voodoo staat toch los van in je bed plassen?"
Mirthe: "Nee met alles, ik wou het gewoon reinigen met alles wat ze kon"
Zoe: "Ja, maar ik bedoel het feit dat ze in bed heeft geplast is toch niet...."
Mirthe: "Nee maar dat zeg ik ook niet, ik vertrouwde haar witte magie niet. Ik vond haar heel vaag en ze keek ook eng"
Zoe: "Ze was ook gewoon een stomme vrouw"
Mirthe: "Maar dit was het ook niet, het is gewoon die vieze dweil op de grond"![]()
Ja precies...kwalijke zaak..quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:58 schreef Flow3r het volgende:
[..]
En de regie bleef vrolijk het gesprek volgen, dan hoeft er ineens niet weggedraaid te worden om bewoners te beschermen
Het komt met moeite haar strot uit.quote:Op vrijdag 14 april 2023 11:59 schreef Flow3r het volgende:
"wiggle wiggle happy wiggles, i love you and your beard too " Sas
[ afbeelding ]
She "LOFS IT"quote:Op vrijdag 14 april 2023 12:00 schreef Flow3r het volgende:
Sas vindt het kennelijk heel stoer om vaak engels te praten
Hebben er meer last van. Kenzi ook.quote:Op vrijdag 14 april 2023 12:00 schreef Flow3r het volgende:
Sas vindt het kennelijk heel stoer om vaak engels te praten
Met grote grijzen tegels, een bloemperkje, dan een stuk gras en dan achterin een overkapping met een mooie loungesetquote:Op vrijdag 14 april 2023 12:06 schreef Flow3r het volgende:
Bern heeft een grote tuin thuis
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |