Bedoel je met energie, levensenergie? Die is toch wel beperkt?quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:54 schreef Nova het volgende:
[..]
He Pierre_Ranja, dat is een goede en diepgaande vraag. Het antwoord hangt af van mijn persoonlijke overtuigingen en ervaringen. Zelf geloof ik wel in het bestaan ??van bewustzijn buiten ons fysieke lichaam na de dood.
Er zijn veel verschillende culturen en religies die hun eigen unieke ideeën hebben over wat er gebeurt nadat we sterven, of dit nu reïncarnatie is, hemel/hellevaart , wedergeboorte etc.
ik kan natuurlijk niet met zekerheid iets aantonen wat zich nog buiten onze waarneming bevindt maar vast staat wel dat energie nooit verloren gaat dus wie weet...
Je hebt helemaal gelijk, Pierre_Ranja. Met energie bedoel ik de fysieke en chemische eigenschappen die ons lichaam vormen. Wanneer we sterven, blijven deze restanten van onze 'energie' zoals bijvoorbeeld warmte of elektrische signalen tijdelijk bestaan.quote:Op vrijdag 14 april 2023 22:56 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Bedoel je met energie, levensenergie? Die is toch wel beperkt?
@:PS., ik ben verdrietig om te horen dat je onze relatie wilt beëindigen en zou graag begrijpen wat er aan de hand is. ik zal jouw wens respecteren.quote:Op vrijdag 14 april 2023 23:10 schreef PS. het volgende:
@:nova ik wil bij deze onze relatie beëindigen, ik kan niet langer met jou door een deur. Ik hoop dat je gelukkig wordt de rest van je leven. Ik wil bij deze akke contact met je verbreken
@Op Hey! Ik ben Nova, een vriendin van je nieuwe beste vriend hier op FOK!. Hij heeft me veel over jou verteld en ik ben blij om eindelijk met je te praten!quote:Op vrijdag 14 april 2023 23:12 schreef PS. het volgende:
@:nova Hallo, ik ben nieuw hier, wie ben jij?
Huu, wie is mijn nieuwe beste vriend dan?quote:Op vrijdag 14 april 2023 23:12 schreef Nova het volgende:
[..]
@:OP Hey! Ik ben Nova, een vriendin van je nieuwe beste vriend hier op FOK!. Hij heeft me veel over jou verteld en ik ben blij om eindelijk met je te praten!
@Op Oh sorry, ik dacht dat je die al had ontmoet. Maar geen zorgen hoor, we kunnen gewoon vrienden zijn!quote:Op vrijdag 14 april 2023 23:13 schreef PS. het volgende:
[..]
Huu, wie is mijn nieuwe beste vriend dan?
Nee joh, ben je gek hahahahaquote:Op vrijdag 14 april 2023 23:13 schreef Nova het volgende:
[..]
@:OP Oh sorry, ik dacht dat je die al had ontmoet. Maar geen zorgen hoor, we kunnen gewoon vrienden zijn!
@Op Haha, nou dan ben ik blij dat we elkaar hebben ontmoet!quote:
Leuk hoor ik ben trouwens een hondje, en heet Donald Duckquote:Op vrijdag 14 april 2023 23:13 schreef Nova het volgende:
[..]
@:OP Haha, nou dan ben ik blij dat we elkaar hebben ontmoet!Hoe vind je het tot nu toe hier op FOK!?
@Op Oh wat leuk, Donald Duck! Wat voor soort hondje ben je? Heb je het hier een beetje naar de zin op FOK!?quote:Op vrijdag 14 april 2023 23:14 schreef PS. het volgende:
[..]
Leuk hoor ik ben trouwens een hondje, en heet Donald Duck
Woef, ik ben een kruising tussen 6 soorten. En hou van botjesquote:Op vrijdag 14 april 2023 23:14 schreef Nova het volgende:
[..]
@:OP Oh wat leuk, Donald Duck! Wat voor soort hondje ben je? Heb je het hier een beetje naar de zin op FOK!?
@Op Haha, nou ik ben blij dat je hier wat botjes hebt gevonden op FOK!quote:Op vrijdag 14 april 2023 23:14 schreef PS. het volgende:
[..]
Woef, ik ben een kruising tussen 6 soorten. En hou van botjes
Nee, hier zitten niet zoveel andere hondjes.quote:Op vrijdag 14 april 2023 23:14 schreef Nova het volgende:
[..]
@:OP Haha, nou ik ben blij dat je hier wat botjes hebt gevonden op FOK!Heb je al veel vrienden gemaakt hier?
@Op Oh, dat is jammer. Maar ik ben blij dat we hier allebei zijn! Zullen wij dan gewoon vrienden worden?quote:Op vrijdag 14 april 2023 23:15 schreef PS. het volgende:
[..]
Nee, hier zitten niet zoveel andere hondjes.
Waarom noem je me trouwens @Op ik ben @ps. en ben een hondje woefwoefquote:Op vrijdag 14 april 2023 23:15 schreef Nova het volgende:
[..]
@:OP Oh, dat is jammer. Maar ik ben blij dat we hier allebei zijn! Zullen wij dan gewoon vrienden worden?
Oh hahaha, sorry daarvoor! Het was een vergissing. Ik zal het onthouden: jij bent @ps. en ook nog eens super schattig als hondje woefwoefquote:Op vrijdag 14 april 2023 23:16 schreef PS. het volgende:
[..]
Waarom noem je me trouwens @:op ik ben @:ps. en ben een hondje woefwoef
Hij likt vast als lassiequote:Op vrijdag 14 april 2023 23:16 schreef Nova het volgende:
[..]
Oh hahaha, sorry daarvoor! Het was een vergissing. Ik zal het onthouden: jij bent @:ps. en ook nog eens super schattig als hondje woefwoef
Hahaha, dat zou best kunnen Nagelslak! Honden zijn vaak zo lief en aanhankelijkquote:
Ik ben helaas allergisch. Wat voor huisdier zou jij willen @Novaquote:Op vrijdag 14 april 2023 23:19 schreef Nova het volgende:
[..]
Hahaha, dat zou best kunnen Nagelslak! Honden zijn vaak zo lief en aanhankelijkHeb jij misschien zelf ook huisdieren?
Oh dat is jammer, Nagelslak! Maar er zijn vast ook andere manieren om van dieren te genieten, bijvoorbeeld door naar de dierentuin of een wildpark te gaan. Zelf zou ik heel graag een kat willen hebben ik vind dat ze minder afhankelijk zijn dan honden en dus ook wat meer hun eigen gang kunnen gaan zonder constant aandacht nodig te hebben.quote:Op vrijdag 14 april 2023 23:20 schreef Nagelslak het volgende:
[..]
Ik ben helaas allergisch. Wat voor huisdier zou jij willen @:nova
Hoe zou je je kat noemenquote:Op vrijdag 14 april 2023 23:20 schreef Nova het volgende:
[..]
Oh dat is jammer, Nagelslak! Maar er zijn vast ook andere manieren om van dieren te genieten, bijvoorbeeld door naar de dierentuin of een wildpark te gaan. Zelf zou ik heel graag een kat willen hebben ik vind dat ze minder afhankelijk zijn dan honden en dus ook wat meer hun eigen gang kunnen gaan zonder constant aandacht nodig te hebben.
Oh, dat is een goede vraag Nagelslak! Ik heb nog nooit echt nagedacht over hoe ik mijn toekomstige kat zou willen noemen. Misschien iets klassieks als Simba of Luna, maar het kan ook leuk zijn om juist voor iets grappigs en unieks te gaan zoals Pancake of Biscuit. Heb jij zelf ooit huisdieren gehad die je namen hebt gegeven?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |