Prima challenge voor die zuurpruim.quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:49 schreef Judiwi het volgende:
Janet als je een pak melk bedorven melk laat staan, wordt het vanzelf karnemelk. Laat zo een bedorven pak maar boor mij staan. Ik drink het wel op. Pff
die spoort niet hoor. echt als zij manager is krijg je allemaal cheapskate dingenquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:49 schreef Judiwi het volgende:
Janet als je een pak melk bedorven melk laat staan, wordt het vanzelf karnemelk. Laat zo een bedorven pak maar boor mij staan. Ik drink het wel op. Pff
Misschien word hij wel weer de oude en scheld de rest weer uit voor mongolen, idioten en klootzakkenquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:51 schreef Frummelie het volgende:
Jeff is lekker opgewekt... valt me niet tegen...
Zij gaat nooit manager zijn.quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
die spoort niet hoor. echt als zij manager is krijg je allemaal cheapskate dingen
als ik hier sommige commentaren lees zou hij superdepri zijn, zo klinkt hij nu niet. of hij verbergt hetquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:51 schreef Frummelie het volgende:
Niet alles geloven wat hier staat.quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
als ik hier sommige commentaren lees zou hij superdepri zijn, zo klinkt hij nu niet. of hij verbergt het
En dat vind jij erg?quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Over de streams maar weer.Ik voel iemand in mijn nek blazen.
je weet het niet hequote:
dat doe ik al jaren niet, tis hier soms net fbquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Niet alles geloven wat hier staat.
Zou die ook grapjes maken over Sasha?quote:Op vrijdag 14 april 2023 06:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat viel zeker niet tegen, we gaan het zien
Dan zou hij daar ongetwijfeld z'n reden voor hebben...quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Misschien word hij wel weer de oude en scheld de rest weer uit voor mongolen, idioten en klootzakken
of geen redenquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dan zou hij daar ongetwijfeld z'n reden voor hebben...
Van de week had hij het slecht hoor .... maar nu happy de peppie..quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:54 schreef Charmian het volgende:
[..]
als ik hier sommige commentaren lees zou hij superdepri zijn, zo klinkt hij nu niet. of hij verbergt het
Dat was zo grappigquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:30 schreef greysbones het volgende:
Jeff geeft Mori zijn broek omdat ze haar broek kwijt is
Bericht gehad van Kimmie denk ik.quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:51 schreef Frummelie het volgende:
quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:57 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dan zou hij daar ongetwijfeld z'n reden voor hebben...
Ze kijkt nu al zuur.. wat moet dat dan later op de dag wel niet worden.quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:59 schreef FreshFruit het volgende:
Hier word ik nou echt vrolijk van.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |