quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
dat zei de stoere crimineel ook over zijn bebaarde celgenoot.
In de vrije buitenwereld is alles anders.
quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]Niks...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon omdat het kan!
Nu welquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:20 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb gewoon dat vooroordeel bij Kim omdat ze die vuurwerkknakker ook zonder blikken of blozen inwisselde.
[..]
Niks...
Dat dus. Maak het zo romantisch als je zelf wil maar dat soort ruzies is echt niet goed hoor. Is zo klaar als ze buiten zijn.quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat zei de stoere crimineel ook over zijn bebaarde celgenoot.
In de vrije buitenwereld is alles anders.
Ik hoop het ook, ik vind ze hartstikke leuk samen..quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:21 schreef FreshFruit het volgende:
En toch heb ik het gevoel dat het helemaal goedkomt buiten met die twee.
Me 2quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:24 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik hoop het ook, ik vind ze hartstikke leuk samen..
-knip heeft niets met EJVJL te makenquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:23 schreef engine het volgende:
[..]
Dat dus. Maak het zo romantisch als je zelf wil maar dat soort ruzies is echt niet goed hoor. Is zo klaar als ze buiten zijn.
is hij ook niet maar hierin heeft hij wel gelijkquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:21 schreef Judiwi het volgende:
Wat is misselijke man is die Eric. Alsof hij zo perfect is.
Ja echt hè 🤣quote:
Ik vind het vooral heel knap dat je dit geneuzel vol houdtquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:27 schreef KinKiJan het volgende:
Janet: "Nee, de hele dag maar voor de spiegel, echt waar"
Erik: "Nee het is mijn ding niet"
Janet: "Ja nou ja, goed, al zou je eens effe voor die spiegels staat. Mirthe staat ook wel eens voor de spiegel maare"
Erik: "Tuurlijk, mag ook wel, gaat het niet om, maar gewoon amper fatsoenlijk gesprek mee aan te klampen"
Janet: "Nee, nee, ze praat dan af en toe wel maare.."
Erik: "Ze snap dan wel dat het slecht gaat met de wereld en met het milieu en alles, maar wil er niks aan doen. We doen het wel voor haar generatie zal ik maar zeggen"
Janet: "Ja, dat klopt. Ze leeft totaal in haar eigen wereldje"
Erik: "Ja. Ze is verder lief enzo daar gaat het verder niet om"
Janet: "Ah ik denk ook wel dat ze een hardwerkende persoon is als ze een baan heeft. Dan gaat ze er wel voor denk ik.
Erik: "Kan ik moeilijk inschattten"
Janet: "Nou, als ik hoor naar haar werk in de horeca en in het ziekenhuis, toch best pittig hoor!"
Erik: Ja, dat is ook eentje hoe je het verkoopt, ik kijk nou naar hoe zie ik het in de praktijk. Ze vind het best leuk iemand te bedienen maar als het te veel druk wordt dan eh..."
Janet: "....eh dan skipt ze het, ja ja."
They're back!!!quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:26 schreef greysbones het volgende:
Die vliegen die over die camera’s lopen
Brrrr
Ja tot JW er bij kwam zitten praten met z'n smerige gesmakquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het vooral heel knap dat je dit geneuzel vol houdt
Hier heb je wel een punt dat het iets netter kan.Dat ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:31 schreef engine het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat je ruzie hebt maar de manier waarop.
sjeffie scheldt, kim geeft knietjes...tsjaquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier heb je wel een punt dat het iets netter kan.Dat ben ik met je eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |