door stress vermager je ookquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:06 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zou dus ook een oorzaak kunnen zijn. Hij zou er verstandig aan doen eens wat meer te gaan eten.
Olie om te smerenquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:06 schreef cinsan het volgende:
[..]
yep oa cuppinset , die geuraroma dinges
Niet, hij is in love...quote:
Je zit foutquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Niet, hij is in love...![]()
Maar.... ik vraag me af of het wederzijds is..kweetnie. ik hoop dat ik helemaal fout zit..
kan ook zijn , maar als je dan over alles twijfelt en stress krijgt kan hij beter gaanquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:10 schreef Thorelf het volgende:
mss denkt jeff ..wel van kim liet haar vriendje ook los voor hem. en gaat hij twijfelen dat ze dat ook zo weer kan doen
Nee hoor niet afwachtenquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Afwachten, Kim zij daar al eerder duidelijk dat hij meer verliefd is op haar dan andersom.
Voor hemzelf wel jaquote:
dat is waar , maar hoef je toch niet in mee te gaan , of schijt iedereen in zijn broek voor bro 300%quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:13 schreef FreshFruit het volgende:
Dat corrupte werd door 1 persoon aangestuurd bro 1000% 1000%.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
We gaan het nooit wetenquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:11 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Niet, hij is in love...![]()
Maar.... ik vraag me af of het wederzijds is..kweetnie. ik hoop dat ik helemaal fout zit..
Daar lijkt het wel op imo.quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:15 schreef cinsan het volgende:
[..]
dat is waar , maar hoef je toch niet in mee te gaan , of schijt iedereen in zijn broek voor bro 300%
En Kim was niet zijn typequote:Op vrijdag 14 april 2023 10:16 schreef Thorelf het volgende:
Ze zei duidelijk dat Jeff niet haar type is. Ze houd van anabooltjes
Maar dat was een kwarrelquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:17 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb gewoon dat vooroordeel bij Kim omdat ze die vuurwerkknakker ook zonder blikken of blozen inwisselde.
quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
En Kim was niet zijn type
En toch kwamen ze samen
ging ze nog wel mee pratenquote:Op vrijdag 14 april 2023 10:17 schreef Frummelie het volgende:
Ik heb gewoon dat vooroordeel bij Kim omdat ze die vuurwerkknakker ook zonder blikken of blozen inwisselde.
quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:19 schreef KinKiJan het volgende:
Erik: "Nou ik hou liever Jasper hier dan Zoe"
Janet: "Ja ik ook, ik kan die kamer niet inkomen of ze staat voor die spiegel, echt jonge, 20 duizend keer die wimpers weer. Denk ik hoeveel lagen wil je d'r over heen hebben. Goed het is haar ding, maar kan me niet voorstellen dat je daar je ding uithaalt"
Erik: "En als ze er nou echt knapper op zou worden.. Maar nee hoor!"
Janet: "Nee... Nee..."
Dat zei de stoere crimineel ook over zijn bebaarde celgenoot.quote:Op vrijdag 14 april 2023 10:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
En Kim was niet zijn type
En toch kwamen ze samen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |