En ook gelijk weer zo aanwezig. Schakel naar andere stream hebben we kas meditatiequote:Op vrijdag 14 april 2023 08:44 schreef danaqui het volgende:
Hebben ze in hun nest gezeken of zo, Babs enz tjeee al uit bed
Indd ja, van mij mag ze nog wel een paar uurtjes terug haar nest in.quote:Op vrijdag 14 april 2023 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ook gelijk weer zo aanwezig. Schakel naar andere stream hebben we kas meditatie
Het is niet goed of het deugd niet...quote:Op vrijdag 14 april 2023 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En ook gelijk weer zo aanwezig. Schakel naar andere stream hebben we kas meditatie
quote:Op vrijdag 14 april 2023 08:28 schreef Frummelie het volgende:
Een mooie dag voor slagbal...☀️ een eliminatie
Het gaat er niet om wat jij denkt, het gaat erom wat ik wilquote:Op vrijdag 14 april 2023 08:56 schreef cinsan het volgende:
[..]
noppe denk nog 2 weken wachten voor eliminatie
Dat denken de meeste mensen, dus des te verrassender als ze het wel doenquote:Op vrijdag 14 april 2023 08:58 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Neeeheeej gaat um niet worden vandaag D. ...
Van mij ook, overdreven mens die meent alles goed te weten.quote:Op vrijdag 14 april 2023 08:53 schreef danaqui het volgende:
[..]
Indd ja, van mij mag ze nog wel een paar uurtjes terug haar nest in.
Dromen mag altijd...quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:08 schreef D. het volgende:
[..]
Dat denken de meeste mensen, dus des te verrassender als ze het wel doen
Van het ene uiterste kwebbel de kwebbel naar het stillequote:Op vrijdag 14 april 2023 08:55 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Het is niet goed of het deugd niet...
Ik denk ook wel eens hoor, hou nou eens die snater...quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van het ene uiterste kwebbel de kwebbel naar het stille
Marciano in z'n winterjas..quote:Op vrijdag 14 april 2023 09:27 schreef Dotteke het volgende:
Zit mien ratel(Babette) buiten in der zomertruitje het is 6 graden
Morgen softbal toernooiquote:Op vrijdag 14 april 2023 09:28 schreef Frummelie het volgende:
Nou dat wordt weer buiten kaarten, schaken... luieren.
Het wordt tijd om een stelling op te gooien voor het zwembad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |