Kan je idd niet met elkaar vergelijkenquote:Op donderdag 13 april 2023 18:13 schreef Thorelf het volgende:
[..]
kenzy is een jonge meid die bij de marine wil,,,,,,toch iets anders dan een 60 jarige vrouw die af wil vallen!
quote:Op donderdag 13 april 2023 18:14 schreef 5thencounter het volgende:
Zo komen we het weekend ook wel door...
Kan niet wachten op filmzondag!quote:Op donderdag 13 april 2023 18:14 schreef 5thencounter het volgende:
Zo komen we het weekend ook wel door...
Ik vind dat leeftijd ook wel een verschil maakt. Moraima heeft ook kinderen gehad en is inmiddels 61. Bij zo’n jonge meid als Kenzy is het gewoon zonde. Zo jong en dan al zo dik.. waar gaat dat naartoe..quote:Op donderdag 13 april 2023 18:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moraima doet dan misschien haar best met die rondjes, maar dat is dan ook verder wel, de rest lacht ze weg.
Het is ook geen vergelijk om een vrouw als Moraima met een jonge meid als Kenzy te vergelijken, maar ik snap de verafgoding van Moraima daar niet helemaal, klappen als ze weer iets niet gehaald heeft.quote:Op donderdag 13 april 2023 18:16 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik vind dat leeftijd ook wel een verschil maakt. Moraima heeft ook kinderen gehad en is inmiddels 61. Bij zo’n jonge meid als Kenzy is het gewoon zonde. Zo jong en dan al zo dik.. waar gaat dat naartoe..
Het zijn grote eters daar. En daarbij hebben ze al een tijdje niet veel gehad en weinig tussendoortjes dus snap wel dat ze hun buik vol willen eten.quote:Op donderdag 13 april 2023 18:16 schreef chufi het volgende:
Serieus !!??? 6 pakken penne voor 18 man ?
Dat mag.. ik zie dat andersquote:Op donderdag 13 april 2023 18:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is ook geen vergelijk om een vrouw als Moraima met een jonge meid als Kenzy te vergelijken, maar ik snap de verafgoding van Moraima daar niet helemaal, klappen als ze weer iets niet gehaald heeft.
Ik zie geen verafgodingquote:Op donderdag 13 april 2023 18:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het is ook geen vergelijk om een vrouw als Moraima met een jonge meid als Kenzy te vergelijken, maar ik snap de verafgoding van Moraima daar niet helemaal, klappen als ze weer iets niet gehaald heeft.
Inclusief 2e ronde schat ik zo in ... 166 gram pasta de man ....quote:Op donderdag 13 april 2023 18:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het zijn grote eters daar. En daarbij hebben ze al een tijdje niet veel gehad en weinig tussendoortjes dus snap wel dat ze hun buik vol willen eten.
Het lijkt iig een vrij gezonde maaltijd te worden.. pasta met kip en spinaziequote:Op donderdag 13 april 2023 18:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Inclusief 2e ronde schat ik zo in ... 166 gram pasta de man ....
Ja of lekkere kaassaus ...quote:Op donderdag 13 april 2023 18:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het lijkt iig een vrij gezonde maaltijd te worden.. pasta met kip en spinazietenminste als er geen mayonaise en extra zout op tafel komt, maar dat betwijfel ik.
Het maakt ze allemaal niet uit wat voor saus ze krijgen als het maar veel en vet isquote:
Die wilden ze er juist extra in om het 'stoerder' te laten lijkenquote:Op donderdag 13 april 2023 18:18 schreef Puzzie het volgende:
Alleen jammer van die schroefjes
[ afbeelding ]
Blijkt dat Eunice ook wat is aangekomen.. dat is wat ze zelf zei gisteren na het wegen.. had ik van haar niet verwacht..quote:Op donderdag 13 april 2023 18:25 schreef 5thencounter het volgende:
Oók een lekker proppie aan het worden![]()
[ afbeelding ]
Dan kan ze toch nog steeds wel weer zijn afgevallen de laatste paar weken?quote:Op donderdag 13 april 2023 18:13 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ze is zwaarder als toen ze binnenkwam.. zijn haar eigen woorden. Gisteren is ze nog gewogen en woog ze 77.6
Als je eet zoals zij dan val je ook niet af. Haar eetpatroon is helemaal verkeerd en als je dan ziet hoeveel mayonaise ketchup en zout ze bij elke maaltijd gebruikt.. letterlijk overal gebruikt ze het bij.. dan vind ik het niet gek dat ze alleen maar aankomt.
Nu kookt ze niet meer zo vaak en misschien dat dat zijn vruchten afwerpt zo meteen want grote hoeveelheden proeven wat ze gedurende het koken in haar mond stopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |