Ik zag toen het pasta gerecht van KimW met diepvries spinazie en Boursin en cherrytomaatjes en dat zag er echt lekker uit. Ik dacht toen nog om het zo ook een keer te maken maar heb het toch zoals ik het altijd maak met verse spinazie gemaaktquote:Op donderdag 13 april 2023 18:41 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dit dus
Ik gooi het ook wel door gerechten , en gebruik zowel diepvries als verse
Diepvries spinazie is verser dankzij het snelle oogsten en diepvriezen. Uit wetenschappelijke studies blijkt dat de hoeveelheid vitamines, mineralen en vezels in diepvries groenten even groot of groter is dan in verse groenten. Dit heeft te maken met de tijd tussen oogst, bereiding en diepvriezen.quote:Op donderdag 13 april 2023 18:44 schreef lojanda het volgende:
Zo’n
[..]
chemische smaakje is helemaal vies
Nahhh mag ik bedankenquote:Op donderdag 13 april 2023 18:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Misschien als je er van alles doorheen pleurt? allesbinder, paneermeel, eitje , droge berg aardappelpuree ernaast?
Ditquote:Op donderdag 13 april 2023 18:48 schreef mangalie het volgende:
[..]
Diepvries spinazie is verser dankzij het snelle oogsten en diepvriezen. Uit wetenschappelijke studies blijkt dat de hoeveelheid vitamines, mineralen en vezels in diepvries groenten even groot of groter is dan in verse groenten. Dit heeft te maken met de tijd tussen oogst, bereiding en diepvriezen.
Bron Iglo.nl
Bron WC-Eendquote:Op donderdag 13 april 2023 18:48 schreef mangalie het volgende:
[..]
Diepvries spinazie is verser dankzij het snelle oogsten en diepvriezen. Uit wetenschappelijke studies blijkt dat de hoeveelheid vitamines, mineralen en vezels in diepvries groenten even groot of groter is dan in verse groenten. Dit heeft te maken met de tijd tussen oogst, bereiding en diepvriezen.
Bron Iglo.nl
Dat geloof ik meteen hoor.. vaak worden verse groenten veel te lang gekookt waardoor alle voedingsstoffen weg zijn. Maar van alles wat ik geproefd heb uit pot blik of diepvries heeft toch een heel andere smaak.quote:Op donderdag 13 april 2023 18:48 schreef mangalie het volgende:
[..]
Bron Iglo.nl
Flinke maaltijdquote:Op donderdag 13 april 2023 18:52 schreef 5thencounter het volgende:
Maar.. intussen hebben ze weer borden vol groen/geelbruin![]()
[ afbeelding ]
Maar ik ben het wel eens... idem voor blikgroente/fruit.. waar alle voedingstoffen gewoon nog in zittenquote:
Het ziet er toch best wel lekker uit hoorquote:Op donderdag 13 april 2023 18:52 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Niks mis mee gehakte of hele blaadjes of ala creme.quote:Op donderdag 13 april 2023 18:39 schreef lojanda het volgende:
Ik heb nog nooit diepvries spinazie op en vraag me ook af of dat wel lekker is..
de kip gaat bij mij naar de liefhebber brr daar hou ik echt niet vanquote:Op donderdag 13 april 2023 18:52 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 april 2023 18:59 schreef 5thencounter het volgende:
Miertje heeft ook het "In de Keuken Werken" ontdekt...![]()
[ afbeelding ]
Best een goede combinatie maar meestal wordt het gegeten met kipfilet en dan erdoorheen. Het is zo ook een beetje droog want er zit ook niet genoeg room in.quote:Op donderdag 13 april 2023 18:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind het maar een rare combinatie, pasta, daarnaast spinazie met een kippenpoot
Spinazie en kip door de pasta, met sausje, uitje etc. ja dat is wat anders dan deze combi naast elkaarquote:Op donderdag 13 april 2023 19:00 schreef lojanda het volgende:
[..]
Best een goede combinatie maar meestal wordt het gegeten met kipfilet en dan erdoorheen. Het is zo ook een beetje droog want er zit ook niet genoeg room in.
Ik schrik daar ook elke keer van.. en het is zo slecht.quote:Op donderdag 13 april 2023 19:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zij hebben daar in een paar maand al meer zout gebruikt als ik in mijn hele leven, niet te filmen hoeveel zout zij elke avond over het eten gooien![]()
![]()
Bizar jaquote:Op donderdag 13 april 2023 19:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zij hebben daar in een paar maand al meer zout gebruikt als ik in mijn hele leven, niet te filmen hoeveel zout zij elke avond over het eten gooien![]()
![]()
Nou als je kip nog rauw is wil je dat echt niet eten..quote:Op donderdag 13 april 2023 19:01 schreef humpty het volgende:
Marciano is ook een dikke zeikerd altijd commentaar op alles
kan hij nog wat van zijn vriendin Babette leren die is altijd positief
Nee dat klopt maar hoor er verder niemand overquote:Op donderdag 13 april 2023 19:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nou als je kip nog rauw is wil je dat echt niet eten..
Dat zeg ik ook.quote:Op donderdag 13 april 2023 19:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Spinazie en kip door de pasta, met sausje, uitje etc. ja dat is wat anders dan deze combi naast elkaar
toch leuk iets positief over Wanda te lezenquote:Op donderdag 13 april 2023 19:02 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Zo deed ze in het begin ook. Toen heeft Wanda haar de keuken "uitgegooid"
Laatst was de kip ook nog roze vanbinnen dus ik denk dat hij voorzichtig isquote:Op donderdag 13 april 2023 19:02 schreef humpty het volgende:
[..]
Nee dat klopt maar hoor er verder niemand over
Echt die man.....quote:Op donderdag 13 april 2023 19:05 schreef humpty het volgende:
Eric wil macaroni bolognese maken op woensdag en geeft het nu al vast door
zo dat er niet op dinsdag en donderdag ook pasta is
Eerst het weekend maar door zien te komen zegt Wendy
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |