huh, geen idee ? Hoop niet dat ik je op ignore heb , hoe moet ik dat zienquote:Op donderdag 13 april 2023 16:30 schreef Puzzie het volgende:
@:Flow3r jij had mij getagd maar ik kon niet reageren , watskeburt?
Nee gekkiequote:Op donderdag 13 april 2023 16:54 schreef Flow3r het volgende:
[..]
huh, geen idee ? Hoop niet dat ik je op ignore heb , hoe moet ik dat zien
Komt goedquote:Op donderdag 13 april 2023 16:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Oh ja, gewoon een tag omdat misschien eliminatie, maar ofc not
Ik ookquote:Op donderdag 13 april 2023 16:59 schreef Flow3r het volgende:
[..]
owo, ik dacht Sas
ik kijk te weinig streams
Dat 'vieze' gezicht van Eunice...... 'ik kook nooit met diepvriesgroente'!!quote:Op donderdag 13 april 2023 17:03 schreef Flow3r het volgende:
Nah...ben er weer weg van![]()
[ afbeelding ]
Eunice moet zich niet zo aanstellenquote:Op donderdag 13 april 2023 17:05 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat 'vieze' gezicht van Eunice...... 'ik kook nooit met diepvriesgroente'!!
Kan zij er wat aan doen als er geen verse is besteld, want das duurderquote:Op donderdag 13 april 2023 17:05 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Dat 'vieze' gezicht van Eunice...... 'ik kook nooit met diepvriesgroente'!!
Ze heeft er volgens mij zelf bij gezeten toen het besteld werd, ze bestellen het meestal zelf als het hun dag om te koken is.....quote:Op donderdag 13 april 2023 17:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan zij er wat aan doen als er geen verse is besteld, want das duurder
Ze moet niet zo zeurenquote:Op donderdag 13 april 2023 17:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Kan zij er wat aan doen als er geen verse is besteld, want das duurder
Zeker, de Ezel voorop zodat ze er van achter niet afvaltquote:Op donderdag 13 april 2023 17:08 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe gaat rond met een schaal appels..... waar ze er snel eentje van pakt, een hap uitneemt en dan rondgaat met de schaal
hahaha die uitdrukking kende ik nog nietquote:Op donderdag 13 april 2023 17:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zeker, de Ezel voorop zodat ze er van achter niet afvaltRupsjeNooitTekort
Wat is daar dan mis mee? Ze begint vast aan haar eigen appel en deelt de rest uit.quote:Op donderdag 13 april 2023 17:08 schreef xsaskiax het volgende:
Mirthe gaat rond met een schaal appels..... waar ze er snel eentje van pakt, een hap uitneemt en dan rondgaat met de schaal
Da's héél verstandig.. want, als na het uitdelen er géén appel meer over blijkt te zijn... dan heeft Miertje 'm al vast opquote:Op donderdag 13 april 2023 17:12 schreef Verida het volgende:
Wat is
[..]
Wat is daar dan mis mee? Ze begint vast aan haar eigen appel en deelt de rest uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |